eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TeresinPrzebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Paski



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Paski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TERESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ZIELONA 20

1.5.2.) Miejscowość: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 864 25 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://josephine.proebiz.com/pl/profile/gmina-teresin

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/profile/gmina-teresin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Paski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f421f42-f6c5-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315217

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001077/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Paski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00227867/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.042.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Nowe Paski na długości 966,50 mb. (dz. nr ew. 58 i 30, obręb geodezyjny Nowe Paski oraz dz. nr ew. 123 obręb geodezyjny Nowe Gnatowice).
2. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 1033,00 m2;
b) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca) – 3494,00 m2;
c) wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) – 3405,00 m2.
Uwaga: Przedmiotem niniejszego zamówienia nie jest budowa kanału technologicznego. Wójt Gminy Teresin jako zarządca drogi został zwolniony z obowiązku budowy kanału technologicznego zgodnie z decyzją Ministra Cyfryzacji z dnia 27 czerwca 2022 r., nr DT.WIT-I.7110.29.2022(2).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej (tj. projekt budowlany, projekt czasowej organizacji ruchu oraz przedmiar robót), oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia, z dokumentacją projektową o której mowa w ust. 3, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią wykonania, odpowiednimi przepisami prawa oraz aktualnymi normami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685493,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 811800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 685493,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Chłystek przedsiębiorca prowadzący działalność pod firmą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „RYDMAR” Ryszard Chłystek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8371199023

7.3.3) Ulica: Juliopol 96

7.3.4) Miejscowość: Młodzieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 96-512

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 685493,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.