Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00246593/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy dzwonnicach w miejscowości Zimna Brzeźnica oraz Stara Jabłona
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIEGOSŁAWICE
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Niegosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770422
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 55
1.5.2.) Miejscowość: Niegosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-312
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@niegoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: niegoslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-571a38ef-e1cf-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy dzwonnicach w miejscowości Zimna Brzeźnica oraz Stara Jabłona2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-571a38ef-e1cf-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246593
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SEK.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest „Prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy dzwonnicach w miejscowości Zimna Brzeźnica oraz Stara Jabłona” w formule zaprojektuj i wybuduj.
5.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia w podziale na:
DZWONNICA W STAREJ JABŁONEJ
5.2.1. Przedmiotem postępowania jest remont dzwonnicy w Starej Jabłonej.
5.2.2. Przedmiotem niniejszego opracowania jest budynek dawnej dzwonnicy. Zlokalizowany jest w miejscowości wiejskiej o nazwie Stara Jabłona. Budynek znajduję się na działce ewidencyjnej nr 41. Teren, na którym znajduje obiekt jest płaski oraz sąsiaduje z drogą wiejską. Obiekt otaczają tereny zielone. Projektowany zakres robót w budynku nie wpływa na obecny dojazd do działki.
5.2.3. Powierzchnia zabudowy wynosi 27,56 m2 a kubatura powierzchni ogrzewanej – 182,53 m3.
5.2.4. Obszar działki zajmują tereny zielone. Obiekt podlega ochronie konserwatorskiej wpisem do rejestru zabytków.
5.2.5. Prowadzenie prac:
5.2.5.1. Obiekt podczas wykonywania prac budowlanych nie będzie w użytku.
5.2.5.2. Wykonawca winien przedstawić listę pracowników prowadzących roboty na terenie obiektu przed przystąpieniem do prac.
5.2.6. Zakres prac obejmuje w szczególności:
5.2.6.1. Przed przystąpieniem do robót związanych z pracami remontowymi należy uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty, w tym: ekspertyzę techniczną oraz wytyczne konserwatora; wykonać dokumentację projektową tj. sporządzić dokumentację projektową obejmującą, co najmniej:
a) projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze, specyfikacje
b) techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i ofertowy,;
5.2.6.2. Roboty budowlane:
a) wymiana elementów drewnianych konstrukcyjnych i opierzeniowych – izbicy oraz dachu,
b) wymiana pokrycia dachowego z gontów,
c) naprawa i uzupełnienie ścian ceglano - kamiennych,
d) naprawa tynków zewnętrznych elewacji,
e) montaż drzwi w istniejącym otworze drzwiowym,
5.2.6.3. Roboty elektryczne:
a) wykonanie nowej instalacji odgromowej.
DZWONNICA W ZIMNEJ BRZEŹNICY
5.2.7. Przedmiotem postępowania jest remont dzwonnicy w zakresie dachu, elewacji, stolarki
i wnętrz w Zimnej Brzeźnicy.
5.2.8. Przedmiotem niniejszego opracowania jest budynek dawnej dzwonnicy. Zlokalizowany jest w miejscowości wiejskiej o nazwie Zimna Brzeźnica. Budynek znajduję się na działce ewidencyjnej nr 155 obręb 0011. Teren, na którym znajduje obiekt znajduje się na delikatnym wzniesieniu względem drogi wiejskiej. Obiekt otaczają tereny zielone. Projektowany zakres robót w budynku nie wpływa na obecny dojazd do działki.
5.2.9. Powierzchnia zabudowy wynosi 28,10 a kubatura powierzchni ogrzewanej – 312,60 m3.
5.2.10. Obszar działki zajmują tereny zielone. Obiekt podlega ochronie wpisem do rejestru zabytków
5.2.11. pod numerem L-642/A z dn. 11.03.2014r. D
5.2.12. Prowadzenie prac:
5.2.12.1. Obiekt podczas wykonywania prac budowlanych nie będzie w użytku.
5.2.12.2. Wykonawca winien przedstawić listę pracowników prowadzących roboty na terenie obiektu przed przystąpieniem do prac.
5.2.13. Zakres prac obejmuje w szczególności:
5.2.13.1. Przed przystąpieniem do robót związanych z pracami remontowymi należy uzyskać wszystkie niezbędne dokumenty, w tym: ekspertyzę techniczną oraz wytyczne konserwatora; wykonać dokumentację projektową tj. sporządzić dokumentację projektową obejmującą, co najmniej:
a) projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne, projekty wykonawcze, specyfikacje
b) techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski i ofertowy,;
5.2.13.2. Roboty budowlane:
a) roboty remontowe dachu wraz z więźbą,
b) roboty remontowe wraz z wykonaniem stolarki,
c) roboty remontowe wewnętrzne,
d) deskowania stropów wraz z wykonaniem schodów drewnianych drabiniastych
e) posadzka przyziemia.
5.2.13.3. Roboty porządkowe:
a) uporządkowanie najbliższego otoczenia dzwonnicy.
5.2.14. UWAGA!
Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do postępowania celem prawidłowej oceny i wyceny oferty.
5.3. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w PFU. Zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy PZP dokumenty zawarte w niniejszym Programie Funkcjonalno – Użytkowym zostały opracowane zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego.
5.4. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektu technicznego oraz wymaganiami zawartymi w SWZ.
5.5. Tam, gdzie w SWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ust. 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z informacjami w pkt. 5 Tomu I SWZ – IDW, dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z PFU oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.
5.6. Równoważność materiałów i urządzeń
5.6.1. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych.
5.6.2. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych, które są wymienione w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne lub lepsze jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
5.6.3. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
5.6.4. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
5.6.5. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Jeżeli Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazał oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.
5.6.6. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia, iż zaoferowane materiały/roboty są równoważne w stosunku do określonych przez Zamawiającego.
5.7. W razie konieczności wykonywania, przy realizacji niniejszego przedmiotu umowy, przy pomocy pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym, Wykonawca:
5.7.1. zobowiązany jest do dostosowania się do wymagań wynikających z przepisów ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. 2019.1124 ze zmianami);
5.7.2. począwszy od dnia zawarcia umowy zobowiązany jest do zapewnienia, że udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zamówienia jest zgodny z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, w oparciu o art. 36a tejże ustawy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1190000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3816000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1190000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ZISICO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363439298
7.3.3) Ulica: ul. Koszarowa 6C
7.3.4) Miejscowość: Szprotawa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1190000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.