Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00274714/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stadionu miejskiego w Namysłowie w ramach zadania "Rewitalizacja obiektów sportowych na terenie gminy Namysłów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3
1.5.2.) Miejscowość: Namysłów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login, www.bip.namyslow.eu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stadionu miejskiego w Namysłowie w ramach zadania "Rewitalizacja obiektów sportowych na terenie gminy Namysłów"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ca1cf04-0bfb-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011176/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rewitalizacja obiektów sportowych na terenie gminy Namysłów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00274714/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.83.2022.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 284378,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń sanitarnych wraz z armaturą
i urządzeniami sanitarnymi i pracami wykończeniowymi; szatni dla gości i gospodarzy, pokoju sędziów, pomieszczenia socjalnego - włącznie z pracami wykończeniowymi i wymianą stolarki drzwiowej. Prace zewnętrzne obejmują remont schodów głównych i bocznych do szatni
oraz kawiarni; tarasów dolnego i górnego, montaż piłkochwytów na terenie murawy oraz systemu monitoringu. Roboty należy wykonać zgodnie z szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opisem przedmiotu zamówienia oraz przedmiarem robót.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Szatnie dla gości i gospodarzy, pokój sędziów, pomieszczenie socjalne, pomieszczenia sanitarne:
rozebranie istniejących posadzek oraz okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
zerwanie posadzek cementowych,
wymiana grzejników, armatury i urządzeń sanitarnych,
poszerzenie otworów drzwiowych w ścianach wraz z montażem nadproży oraz wymiana wewnętrznej stolarki na normową,
wykonanie izolacji poziomej oraz pionowej z folii w płynie oraz wykonanie wylewek samopoziomujących,
układanie płytek podłogowych oraz cokolików z płytek na zaprawie klejowej,
licowanie ścian oraz obudów GK płytkami ceramicznymi na zaprawie klejowej,
przygotowanie powierzchni oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych ścian oraz sufitów,
drobne prace elektryczne, m.in. wymiana opraw, włączników, gniazd.
2. Tarasy oraz schody zewnętrzne.
rozebranie istniejących posadzek oraz cokołów z płytek ceramicznych,
zerwanie posadzek cementowych i wykonanie nowych z odpowiednim spadkiem,
wykonanie izolacji poziomej podpłytkowej,
układanie płytek podłogowych oraz cokolików z płytek na zaprawie klejowej,
przygotowanie powierzchni oraz dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi tynków zewnętrznych ścian oraz sufitu (spód tarasu górnego),
malowanie barierek tarasu farbami olejnymi,
wymiana opraw elektrycznych.
3. Murawa stadionu
montaż piłkochwytów o wym. 40,0 x 6,0m x 2szt malowanych proszkowo na zielono
z niezbędnym wyposażeniem.
4. System monitoringu.
montaż 4 szt. kamer bezprzewodowych z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem.
Uwagi:
1. Wszystkie nazwy własne podane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarach należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak pokazane w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne
ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach.
2. Kolorystyka płytek okładzinowych, farb i stolarki drzwiowej – do uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót.
4. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu).
5. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ze sobą związane. Rozdzielenie przedmiotu zamówienia groziłoby niedającymi się wyeliminować problemami organizacyjnymi związanymi z odpowiedzialnością za poszczególne elementy robót przez różnych Wykonawców. Spowodowałoby nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz trudności skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, które mogłyby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w SWZ i ofercie.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z:
opisem przedmiotu zamówienia, określonym w tej specyfikacji,
przedmiarem robót,
ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.),
ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1213.),
rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2022 r., poz. 1225),
wszelkimi innymi obowiązującymi przepisami prawa oraz z obowiązującymi normami
oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45431200-9 - Kładzenie glazury
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROLNY USŁUGI TERESA STEMPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 302389783, NIP: 6192020420
7.3.3) Ulica: Jankowy 55
7.3.4) Miejscowość: Jankowy
7.3.5) Kod pocztowy: 63-604
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROLNY USŁUGI TERESA STEMPIN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROLNY USŁUGI TERESA STEMPIN SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Przeczów
- Wymiana oświetlenia ulicznego, budowa oświetlenia, montaż brakującego oświetlenia drogowego oraz rozbudowa oświetlenia na terenie Gminy Namysłów.
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: 1) w obrębach Nowe Smarchowice oraz Smarchowice Wielkie, 2) dla Brzezinka i Krasowice, 3) w Bukowie Śląskiej i Woskowicach Małych
- Rozbudowa ul. Modrzewiowej, ul. Jodłowej i ul. Świerkowej oraz budowa ul. Jarzębinowej w Namysłowie - opracowanie dokumentacji projektowej
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
- Przygotowanie i wydawanie ciepłych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 5 im. św. Jana Pawła II w Namysłowie.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.