Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161296/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie dok. projektowej i robót budowlanych: „Infrastruktura pieszo-rowerowa – realizacja projektu pn.: „Miejsca postojowe wcięte w trawnik, aby odciążyć placyk zabaw przy Trasie Łazienkowskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 224435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dok. projektowej i robót budowlanych: „Infrastruktura pieszo-rowerowa – realizacja projektu pn.: „Miejsca postojowe wcięte w trawnik, aby odciążyć placyk zabaw przy Trasie Łazienkowskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3523d8d-d1c2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019968/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Infrastruktura pieszo-rowerowa - realizacja projektów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161296/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/22/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 65921,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania: „Infrastruktura pieszo-rowerowa – realizacja projektu pn.: „Miejsca postojowe wcięte w trawnik, aby odciążyć placyk zabaw przy Trasie Łazienkowskiej” w dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
Zadanie w ramach budżetu partycypacyjnego na 2019 rok w formule „projektuj i buduj”.
Zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym Przewiduje się zaprojektowanie 5 miejsc postojowych w pasie drogowym ulicy Wandy (w tym jedno miejsce dla osoby niepełnosprawnej) na działce ew. nr 56 z obrębu 3-01-13. Planowaną lokalizację w/w miejsc postojowych precyzuje szkic nr 1 stanowiący załącznik do PFU.
1) Założenia do projektowania:
- zaprojektowanie 5 miejsc postojowych prostopadłych (w tym jedno miejsce dla osoby niepełnosprawnej),
- stosować się do Zarządzenia nr 1682/2017 Prezydenta m.st. Warszawa
- przewidzieć przesadzenie lub wycinkę i ewentualnie nowe nasadzenia w porozumieniu z Wydziałem Ochrony Środowiska UD Praga-Południe.
2) Założenia wykonawcze:
- wykonanie 5 miejsc postojowych prostopadłych (w tym jedno miejsce dla osoby niepełnosprawnej),
3) Ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe.
4) Wybudowanie miejsc postojowych pomoże w rozwiązaniu problemu parkowania na terenie osiedla Saska Kępa.
5) Na podstawie art. 95 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były osoby (pracownicy specjalizujący się w robotach brukarskich i pracach związanych z organizacją ruchu drogowego) na podstawie stosunku pracy na pełny etat. Wskazane osoby muszą być zatrudnione nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do przedstawienia umów o pracę tych pracowników poświadczonych za zgodność przez wykonawcę.
Zobowiązania Wykonawcy:
1) Wykonawca obowiązany jest do pisemnego poinformowania gestorów sieci infrastruktury technicznej o prowadzeniu robót, związanych z regulacją urządzeń naziemnych, stanowiących elementy tych sieci.
2) W trakcie wykonywania robót wykonawca zapewni mieszkańcom bezpieczne przejścia istniejącymi ciągami pieszymi, dojścia do domów, umożliwi dojazd samochodami w tym uprzywilejowanym i ewentualnie wcześniej uzgodni z właścicielami posesji okresowy uzasadniony brak takiego dojazdu.
3) Wykonawca opracuje i zatwierdzi w Biurze Zarządzania Ruchem Drogowym projekty czasowej i stałej organizacji ruchu.
4) Wykonawca poinformuje pisemnie, z 7-mio dniowym wyprzedzeniem, Biuro Zarządzania Ruchem Drogowym o terminie wprowadzenia czasowej oraz stałej organizacji ruchu zgodnej z zatwierdzonymi projektami.
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 9 i 10 do SWZ.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty brukarskie i roboty związane z organizacją ruchu drogowego.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 9 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIS WOD-KAN Roboty Inżynieryjno-Budowlane Jarosław Chudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 527 000 41 57
7.3.3) Ulica: Rybie ul. Kwiatowa 8
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Droprojekt Piotr Porczyk ul. Posłańców 3, 04-409 Warszawa.
Wykonanie dokumentacji projektowej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIS WOD-KAN Roboty Inżynieryjno-Budowlane Jarosław Chudek
jakie przetargi wygrała firma
BIS WOD-KAN Roboty Inżynieryjno-Budowlane Jarosław Chudek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.