eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Kozienice

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 048 611 71 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

przetargi.pzpkozienice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b8129de-9f86-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025465/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Nadzór inwestorski - zad. Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Kozienice w ramach Polskiego Ładu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092793/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.44.NI.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 711473,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II”. W ramach komponentu nr 1, w którego zakres wchodzi:
a) Część I zadania inwestycyjnego:
Budowa dróg nr 3 KDD, 4 KDW, 5 KDW, 7 KDW w m. Janów,
Budowa drogi gminnej w m. Łaszówka (I etap),
Budowa drogi w m. Łaszówka (II etap),
Budowa drogi gminnej w m. Kozienice – ul. Waryńskiego,
Budowa drogi gminnej nr 11 KDD w m. Chinów – II etap.
Rozbudowa drogi gminnej nr 170527W w m. Kociołki
b) Część II zadania inwestycyjnego:
budowa drogi w m. Wójtostwo – w kierunku H. Kozienickich,
budowa drogi w m. Wójtostwo – I etap w kierunku ul. Zielonej,
budowa drogi gminnej w m. Wójtostwo-parcela od końca drogi gminnej nr 170516W do ul. Zielonej – II etap,
budowa drogi przez wieś w m. Kępa Bielańska – i etap,
budowa drogi od skrzyżowania w kierunku posesji nr 27 w m. Opatkowice,
budowa drogi gminnej w m. Kępa Bielańska – II etap,
budowa drogi gminnej w m. Kępa Wólczyńska w kierunku Holendrów,
budowa drogi gminnej w m. Wójtostwo-Parcela od końca drogi gminnej o nr 170516W do ul. Zielonej – III etap,
budowa drogi od mostu do Przewozu w m. Holendry Kozienickie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 202882,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II” i obejmuje usługi nadzoru nad realizacją ww. robót drogowych w ramach Komponentu nr 2 w skład, którego wchodzi:
a) Część III zadania inwestycyjnego:
Rozbudowa ulicy Zdziczów w zakresie dobudowy ciągu pieszo rowerowego, miejsc parkingowych i przebudowy oświetlenia ulicznego.
Budowa drogi gminnej w m. Nowiny gmina Kozienice wraz z budowa oświetlenia.
Budowa drogi gminnej wraz z wjazdem na teren strażnicy OSP w Woli Chodkowskiej.
Budowa drogi gminnej – ul. Łąkowa w m. Aleksandrówka gmina Kozienice.
Budowa drogi gminnej w m. Chinów.
Budowa drogi gminnej nr 04KDD w miejscowości Śmietanki.
Budowa drogi gminnej w miejscowości Chinów – 16 KDD.
Budowa drogi gminnej w m. Świerże Górne.
Budowa drogi gminnej do ośrodka w m. Kozienice.
Rozbudowa drogi gminnej – ul. Nowy Świat na odcinku od DK 79 do ronda z ul. Hamernicką w m. Kozienice.
b) Część IV zadania inwestycyjnego realizowanego w formule „projektuj i buduj”:
Rozbudowa drogi w m. Ruda – I etap,
Budowa drogi w m. Wólka Tyrzyńska B,
Budowa drogi nr 44 KDD w m. Nowiny – ul. Urocza,
Budowa drogi w m. Nowiny – ul. Wygodna,
Rozbudowa ul, Rodzinnej w m. Kozienice,
Rozbudowa drogi nr 170 548W w m. Samwodzie,
Budowa drogi w gminie Kozienice – 4 kopce,
Budowa drogi w m. Łuczynów do torów,
Rozbudowa drogi 170540W w m. Chinów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 508590,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237354,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237354,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237354,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Projektowanie Wykonawstwo Rafał Szewczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962582026

7.3.3) Ulica: Wincentów 57B

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budowa dróg nr 3 KDD, 4KDW, 5KDW, 7KDW w m. Janów


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237354,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.