Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00092793/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-21
- 2022/BZP 00135025/01 - Wynik z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 048 611 71 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b8129de-9f86-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025465/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Nadzór inwestorski - zad. Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Kozienice w ramach Polskiego Ładu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00092793/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.44.NI.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 711473,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II”. W ramach komponentu nr 1, w którego zakres wchodzi:a) Część I zadania inwestycyjnego:
Budowa dróg nr 3 KDD, 4 KDW, 5 KDW, 7 KDW w m. Janów,
Budowa drogi gminnej w m. Łaszówka (I etap),
Budowa drogi w m. Łaszówka (II etap),
Budowa drogi gminnej w m. Kozienice – ul. Waryńskiego,
Budowa drogi gminnej nr 11 KDD w m. Chinów – II etap.
Rozbudowa drogi gminnej nr 170527W w m. Kociołki
b) Część II zadania inwestycyjnego:
budowa drogi w m. Wójtostwo – w kierunku H. Kozienickich,
budowa drogi w m. Wójtostwo – I etap w kierunku ul. Zielonej,
budowa drogi gminnej w m. Wójtostwo-parcela od końca drogi gminnej nr 170516W do ul. Zielonej – II etap,
budowa drogi przez wieś w m. Kępa Bielańska – i etap,
budowa drogi od skrzyżowania w kierunku posesji nr 27 w m. Opatkowice,
budowa drogi gminnej w m. Kępa Bielańska – II etap,
budowa drogi gminnej w m. Kępa Wólczyńska w kierunku Holendrów,
budowa drogi gminnej w m. Wójtostwo-Parcela od końca drogi gminnej o nr 170516W do ul. Zielonej – III etap,
budowa drogi od mostu do Przewozu w m. Holendry Kozienickie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 202882,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na pełnieniu kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. „Poprawa standardu i jakości sieci drogowej na terenie miasta i gminy Kozienice etap II” i obejmuje usługi nadzoru nad realizacją ww. robót drogowych w ramach Komponentu nr 2 w skład, którego wchodzi:a) Część III zadania inwestycyjnego:
Rozbudowa ulicy Zdziczów w zakresie dobudowy ciągu pieszo rowerowego, miejsc parkingowych i przebudowy oświetlenia ulicznego.
Budowa drogi gminnej w m. Nowiny gmina Kozienice wraz z budowa oświetlenia.
Budowa drogi gminnej wraz z wjazdem na teren strażnicy OSP w Woli Chodkowskiej.
Budowa drogi gminnej – ul. Łąkowa w m. Aleksandrówka gmina Kozienice.
Budowa drogi gminnej w m. Chinów.
Budowa drogi gminnej nr 04KDD w miejscowości Śmietanki.
Budowa drogi gminnej w miejscowości Chinów – 16 KDD.
Budowa drogi gminnej w m. Świerże Górne.
Budowa drogi gminnej do ośrodka w m. Kozienice.
Rozbudowa drogi gminnej – ul. Nowy Świat na odcinku od DK 79 do ronda z ul. Hamernicką w m. Kozienice.
b) Część IV zadania inwestycyjnego realizowanego w formule „projektuj i buduj”:
Rozbudowa drogi w m. Ruda – I etap,
Budowa drogi w m. Wólka Tyrzyńska B,
Budowa drogi nr 44 KDD w m. Nowiny – ul. Urocza,
Budowa drogi w m. Nowiny – ul. Wygodna,
Rozbudowa ul, Rodzinnej w m. Kozienice,
Rozbudowa drogi nr 170 548W w m. Samwodzie,
Budowa drogi w gminie Kozienice – 4 kopce,
Budowa drogi w m. Łuczynów do torów,
Rozbudowa drogi 170540W w m. Chinów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 508590,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237354,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237354,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Projektowanie Wykonawstwo Rafał Szewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962582026
7.3.3) Ulica: Wincentów 57B
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Budowa dróg nr 3 KDD, 4KDW, 5KDW, 7KDW w m. Janów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NADZORY PROJEKTOWANIE WYKONAWSTWO RAFAŁ SZEWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
NADZORY PROJEKTOWANIE WYKONAWSTWO RAFAŁ SZEWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237354,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Przebudowa placu na terenie siedziby ZDP w Kozienicach
- Zakup samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony dla ZDP w Kozienicach wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn: "Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 16 w msc. Grzegorze i Prawdziska, dk 58 w msc. Kaliszki, dk 57 w msc. Ciemna Woda i Lutry"
- Świadczenie usługi inwestora zastępczego w ramach zadania "Przebudowa wraz z głęboką termomodernizacją budynku nr 4 pod Centrum Wykładowe na potrzeby AWF Warszawa"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego i sprawowanie nadzoru autorskiego na drodze wojewódzkiej nr 544 - odcinek nr 6
- Rozbudowa istniejącej sieci ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wilczyn spójnych z siecią OF AK (Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.