Ogłoszenie z dnia 2023-07-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00250093/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002837021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konrada Leczkowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-432
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 342-31-59
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9437fd2c-0461-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9437fd2c-0461-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004921/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250093
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.WOT.I.343.2(1).23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350662,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje sprzątanie obiektów biurowych oraz terenów zewnętrznych, położonych w różnych rejonach Miasta Gdańska
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412794,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 979274,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412279,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekokomes Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831030779
7.3.3) Ulica: Tczewska 44
7.3.4) Miejscowość: Tczew
7.3.5) Kod pocztowy: 83-032
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412794,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-08-01 do 2024-07-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa masek ochronnych typ FFP3 z zaworem dla pracowników narażonych na kontakt z substancjami cytostatycznymi dla UCK
- Remont kuchni żłobka nr 1 w Gdańsku wraz z przebudową instalacji elektrycznej, gazowej, sanitarnej i wentylacyjnej
- Zaprojektowanie i wykonanie prac remontowych polegających na wymianie posadzki, wyrównaniu ścian i sufitów, położeniu gładzi gipsowych i malowaniu pomieszczeń na poziomie -1, w budynku A WETI PG.
- Dostawa kart przedpłaconych dla pracowników Gdańskich Usług Komunalnych Sp. z o.o.
- Przebudowa budynku nr 20 HYDRO Politechniki Gdańskiej zlokalizowanego przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku - etap I
- Dostawa zestawów linii krwi z filtrem do plazmaferezy wraz z dzierżawą aparatu do plazmaferezy - 1 szt. dla UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.