eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RydułtowyBudowa zabezpieczeń przeciwpowodziowych na terenie Miasta Rydułtowy realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zabezpieczeń przeciwpowodziowych na terenie Miasta Rydułtowy realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0324537411

1.5.8.) Numer faksu: 0324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zabezpieczeń przeciwpowodziowych na terenie Miasta Rydułtowy realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0d42a68-d5d1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015788/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa zabezpieczeń przeciwpowodziowych na terenie Miasta Rydułtowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165423/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BP.271.000012.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 13861786,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych zezwoleń na realizację robót budowlanych, uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę, pełnienie nadzoru autorskiego oraz wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych polegających na budowie zabezpieczeń przeciwpowodziowych na terenie Miasta Rydułtowy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w procedurze zaprojektuj i wybuduj.
2. W zakresie zamówienia przewiduje się:
1) wykonanie dokumentacji projektowej budowy zabezpieczeń przeciwpowodziowych na terenie Miasta Rydułtowy w zakresie umożliwiającym uzyskanie stosownych zezwoleń na realizację robót oraz wykonanie robót budowlanych wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego. Dokumentację należy wykonać w oparciu o będący w posiadaniu Zamawiającego program funkcjonalno-użytkowy w zakresie dotyczącym:
a) budowy i rozbudowy zbiorników retencyjnych, przebudowy systemu kanalizacji wód opadowych, budowy przepustów oraz pozostałych budowli stanowiących elementy systemu zabezpieczenia przeciwpowodziowego w rejonie ulic: Gen. Józefa Bema, Jagiellońskiej, Jana III Sobieskiego, Ofiar Terroru, Fryderyka Chopina (określonego w programie funkcjonalno użytkowym jako zadanie nr 1),
b) budowy zbiorników retencyjnych przy ul. Marcina Strzody – skrzyżowanie z ul. Benedykta oraz zabudowy wpustów ulicznych i odwodnienia liniowego w ww. skrzyżowaniu wraz z jego przebudową poprawiającą efektywność odprowadzania wód opadowych; budowy zbiorników retencyjnych wzdłuż ul. Benedykta i wpustów ulicznych, zatok mijania (określonego w programie funkcjonalno użytkowym jako zadanie nr 2),
c) rozbudowy i przebudowy systemu kanalizacji wód opadowych przy ul. Skalnej (określonego w programie funkcjonalno użytkowym jako zadanie nr 3).
Uwaga: opracowany program funkcjonalno – użytkowy opisuje cztery zadania określone jako zadanie nr 1, 2, 3 i 4. Zadanie nr 4 nie jest przedmiotem niniejszego zamówienia i nie podlega wycenie w przedmiotowym zamówieniu.
2) wykonanie robót budowlanych oraz robót rozbiórkowych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie umożliwiającym użytkowanie wybudowanych oraz przebudowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18149835,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18149835,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18149835,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MT- ECO Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: JUSTMAR Turczyński Marcin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462932818

7.3.3) Ulica: A. Kordeckiego 39

7.3.4) Miejscowość: Imielin

7.3.5) Kod pocztowy: 41-407

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługa opracowania dokumentacji projektowej, część robót budowlanych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18149835,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.