eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszBudowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Szkolnej w Przasnyszu wraz z systemem odwodnienia



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Szkolnej w Przasnyszu wraz z systemem odwodnienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. KAWALERÓW ORDERU UŚMIECHU

1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Przasnyszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 4

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297522204

1.5.8.) Numer faksu: 297522204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp1przasnysz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jedynka-przasnysz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Szkolnej w Przasnyszu wraz z systemem odwodnienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f72b966-fb6c-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00236041/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa integracyjnego placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Przasnyszu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00237245/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249106 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na terenie Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Szkolnej w Przasnyszu wraz z systemem odwadniającym na działce o nr ewid. 1582/2 z przeznaczeniem dla dzieci z niepełnosprawnościami.
2.2 Zakres przedmiotu zamówienia:
Zakres robót obejmuje:
a) oczyszczenie terenu przeznaczonego pod plac zabaw,
b) przygotowanie podłoża pod odwodnienie placu zabaw,
c) usunięcie humusu i korytowanie pod nawierzchnię bezpieczną
d) wykonanie płyty fundamentu pod integracyjny zestaw zabawkowy,
e) wykonanie nawierzchni na podbudowie z kruszywa łamanego,
f) wykonanie nawierzchni bezpiecznej - warstwy amortyzującej z granulatu SBR gr. 7 cm,
g) wykonanie kolorowej warstwy ozdobnej z granulatu EPDM o frakcji 1-3,5 mm,
h) dostawa i montaż integracyjnego zestawu zabawowego zawierającego następujące elementy:
− 2 x ślizgawka otwarta
− 2 x ślizgawka tubowa
− 1 x rura strażacka
− 1 x siatka
− 3 x ścianka wspinaczkowa
− 2 x przejście schody
− 1 x podjazd dla wózków
i) dostawa i montaż tablicy z regulaminem korzystania z placu zabaw.

Wszystkie zamontowane urządzenia oraz nawierzchnia placu zabaw muszą posiadać certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176:2009 oraz PN-EN 1177:2009.

2.3 Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót oraz szczegółowym opisie urządzeń placu zabaw.

Urządzenia przedstawione na wizualizacji w dokumentacji projektowej są urządzeniami poglądowymi i mogą wyglądać inaczej po zakończeniu inwestycji ale muszą zawierać wszystkie elementy wskazane w opisie technicznym urządzenia.
Wykonawca zamówienia powinien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.
Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia.

Uwaga 1! Użytkownikami placu zabaw będą dzieci z niepełnosprawnościami.
Uwaga 2! Podczas wyjazdu z placu budowy należy pamiętać o oczyszczeniu kół z błota - tak aby nie powodować zanieczyszczenia nawierzchni bitumicznych dróg publicznych.

2.4 Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45232452-5 - Roboty odwadniające

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 26.07.2022 r. do godziny 11:00, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.