Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00263078/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00315654/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-15
- 2021/BZP 00315451/01 - Wynik z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
dostawy testów antygenowych SARS CoV-2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1-go Maja 9
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zozsiemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozsiemianowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.zozsiemianowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.dostawy testów antygenowych SARS CoV-2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d314d34a-414c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 02
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017065/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. dostawy testów antygenowych SARS CoV-2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263078/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZM/DZ/341/25/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 120000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga zaoferowania testów, które wykrywają antygen SARS-CoV-2 w ludzkiej nosogardzieli. Test kasetkowy, z wykorzystaniem metody immunochromatograficznej. Odczyt testu do 15 minut bez konieczności stosowania dodatkowych czytników. Mozliwość wykonywania testu w środowisku laboratoryjnym i poza-laboratoryjnym. Dla testu została przeprowadzona ocena parametrów klinicznych dla osób bezobjawowych, wyznaczona na minimum 100 próbkach znajdująca potwierdzenie w metodyce wykonania testu. Brak potrzeby wyjmowania wymazówki z próbką z probówki ekstrakcyjnej. Brak konieczności obracania probówki „do góry dnem” Skład zaoferowanego zestawu: wymazówki przeznaczone do wykonywania wymazów z nosogardzieli (łamiące się w łatwy sposób, umożliwiające szybkie i bezpieczne umieszczenie wymazówki w probówce ekstrakcyjnej) dwustronnie zakręcane probówki ekstrakcyjne ,każde zaoferowane opakowanie testów musi zawierać statyw na probówki ekstrakcyjne ,w każdym dostarczonym opakowaniu wymagany pozytywny i negatywny materiał kontrolny, w postaci gotowych do użycia wymazówek. Test spełniający kryteria refundacji przez NFZ :Czułość testu minimum 90%, swoistość testu minimum 97% wyznaczona na minimum 100 próbkach Test uwzględniony w aktualnym wykazie testów antygenowych wzajemnie uznawanych przez państwa członkowskie UE. Posiadający status WHO EUL. Posiadający dokumentację producenta testu o braku wpływu mutacji SARS-CoV-2 (min.: Alpha, Beta, Gamma, Delta, Epsilon, Eta, Theta, Jota, Kappa, Lambda) na wynik testu. Bufor inaktywujący wirusa do 10minut. Możliwość przechowywania wymazówki z próbką w probówce ekstrakcyjnej w temperaturze pokojowej do dwóch godzin przed wykonaniem testu. Autoryzacja producenta oferowanego testu na terenie Polski. Do oferty dołączyć metodykę testu w języku polskim i angielskim (zgodną z publicznym raportem WHO EUL) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie wszystkich stawianych wymagań. Możliwość wykonania testu w badaniach komercyjnych na terenie szpitala.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 4
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcyjno - Handlowo - Usługowe BOR-POL Mariusz Borkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310206880
7.3.3) Ulica: Plac Jaśminu 2
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-152
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-16 do 2022-03-30INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Świadczenie usług dla Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich w zakresie transportu sanitarnego.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/pakietów.
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Św,. Barbary 16 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie izolacji fundamentów w budynku przy ul. Mickiewicza 1 w Siemianowicach Śląskich
- Budowa drogi do budynków przy ulicy Katowickiej 16-18 w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/049/25 Dostawa zestawów do oznaczania przeciwciał wraz z dzierżawą aparatu do przeprowadzenia oznaczeń metodą immunoblot
- Dostawa odczynników chemicznych do Laboratorium Oceny Mleka Krajowego Centrum Hodowli Zwierząt Laboratorium Referencyjnego z/s w Parzniewie
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych.
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW DLA MIKROBIOLOGII DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Dostawa pożywek, odczynników i innych materiałów laboratoryjnych
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.