Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253515/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa laptopów w ramach projektu grantowego -
wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOSKINIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płoskinia 8
1.5.2.) Miejscowość: Płoskinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556208600
1.5.8.) Numer faksu: 555208608
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ploskinia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa laptopów w ramach projektu grantowego -wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bf96cfb-02a0-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031361/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa laptopów w ramach projektu grantowego - wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V: Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU. Działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253515/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SO-I.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 385930 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 110 laptopów z systemem operacyjnym w ramach projektu "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR".
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ.
3) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Zamawiającego.
4) Wymagany okres gwarancji: minimum 24 miesiące. W przypadku, gdy Producent/Dostawca urządzeń i wyposażenia udziela gwarancji na okres krótszy niż 24 miesiące, obowiązuje okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę. Wykonawca przez okres 24 miesięcy będzie pełnić serwis dostarczonych laptopów w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z zaleceniami Producenta/Dostawcy urządzenia. Dane teleadresowe punktu serwisowego Wykonawca wskaże w protokole odbioru dostarczone sprzętu oraz w kartach gwarancyjnych. Każda sztuka zakupionego sprzętu winna posiadać indywidualną kartę gwarancyjną zawierającą numer seryjny laptopa na mocy, której jego ostateczny użytkownik będzie mógł korzystać z prawa do gwarancji.
5) Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014- 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT- EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczącej realizacji projektu grantowego "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym - Granty PPGR".
6) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemie referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
7) Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych, przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, wskazujących jednoznacznie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
8) Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie produkt równoważny, to wykaz musi zawierać nazwę produktu (typ, producenta, model), oraz dokładny opis techniczny oferowanego zamiennika z podaniem ich parametrów technicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 358633,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 358633,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 358633,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: K&M Radosław Mazurek, Wojciech Kluge S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782351169
7.3.3) Ulica: Hetmańska 3K
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"K&M" RADOSŁAW MAZUREK, WOJCIECH KLUGE SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"K&M" RADOSŁAW MAZUREK, WOJCIECH KLUGE SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 358633,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI PŁOSKINIA
- "Rozbudowa infrastruktury sportowej położonej na terenie Gminy Płoskinia"
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Płoskinia"
więcej: przetargi PŁOSKINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- "Doposażenie szkół podstawowych w ramach realizacji projektu "Regionalne wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych w pomorskich szkołach.""
- Dostawa wyposażenia do III Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. C. K. Norwida w Kielcach w ramach projektu pn. "Edukacja 4.0 - Twoja droga do Sukcesu !"
- Dostawa oprogramowania i sprzętu w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Kolneński
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni językowych na potrzeby szkół podstawowych w Gminie Puck w związku z realizacją projektu.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.