Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie podobne do zamówienia podstawowego nr ZP/NW/271/II-157/20 pn. Przeprowadzki biur Urzędu m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie podobne do zamówienia podstawowego nr ZP/NW/271/II-157/20 pn. Przeprowadzki biur Urzędu m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df5a73f0-363b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315543
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003350/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.189 Zamówienie podobne do zamówienia podstawowego nr ZP/NW/271/II-157/20 pn. Przeprowadzki biur Urzędu m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług, które było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z z jego przedmiotem
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/SW/271/II-158/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 142276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest świadczenie usług na rzecz Urzędu m.st. Warszawy, zwanego dalej „Urzędem”
w zakresie:
1) przeprowadzek biur Urzędu w obrębie siedziby lub pomiędzy siedzibami.
Przedmioty stanowiące wyposażenie biur to m.in.: meble, sejfy, kasy pancerne, dokumenty, sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy oraz inne materiały gabarytowe.
Wykonawca w ramach tej usługi zobowiązuje się do:
a) dostarczenia kontenerów (kartonów) przeznaczonych do pakowania dokumentów, sprzętu komputerowego oraz wyposażenia biurowego;
b) dostarczenia folii zabezpieczającej, taśm, sznurów do zabezpieczenia przewożonego sprzętu oraz naklejek do znakowania kartonów;
c) dostarczenia wózków do przewozu mebli oraz – na żądanie Zamawiającego – wyciągarek do ciężkich sejfów i kas pancernych;
d) demontażu, o ile jest to konieczne do wykonania przeprowadzki, mebli oraz odpowiedniego
ich zabezpieczenia do transportu;
e) załadunku przedmiotów podlegających przeprowadzce do środków transportu przystosowanych
do przewożenia przedmiotów tego rodzaju;
f) przetransportowania przedmiotów podlegających przeprowadzce do lokalizacji docelowej;
g) rozładunku przedmiotów podlegających przeprowadzce;
h) przeniesienia przedmiotów podlegających przeprowadzce do odpowiednich pomieszczeń w lokalizacji docelowej;
i) montażu mebli, o ile zostały zdemontowane na czas przeprowadzki i ich ustawienia w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego;
j) zabezpieczenia przedmiotów podlegających przeprowadzce lub transportowi w taki sposób, aby nie uległy one uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu;
2) transportu (z załadunkiem, rozładunkiem i wniesieniem) przedmiotów stanowiących wyposażenie Urzędu m.in.: mebli, sejfów, kas pancernych, dokumentów, sprzętu komputerowego, sprzętu i materiałów biurowych, środków czystości oraz innych materiałów gabarytowych;
3) obsługi uroczystości oraz imprez organizowanych na terenie m.st. Warszawy, w ramach której Wykonawca zobowiązuje się do transportu, rozstawiania przed i uprzątnięcia po uroczystościach i imprezach miejskich: barierek metalowych, słupków, lin, stelaży metalowych do bannerów reklamowych, betonowych obciążników do stelaży, balonów, bannerów, namiotów reklamowych, sztalug drewnianych i metalowych, roll-upów
i standów reklamowych, krzesełek składanych itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 175000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 175000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa TRAGER Grzegorz Klecha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342549241
7.3.3) Ulica: ul. Nadarzyńska 23
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA TRAGER GRZEGORZ KLECHA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA TRAGER GRZEGORZ KLECHA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,Całodobowa, codzienna konserwacja, obsługa i naprawa instalacji i urządzeń sanitarnych w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o. o."
- Remont ogrodzenia na terenie Akademii Sztuki Wojennej
- Kompleksowa usługa w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z prowadzeniem i obsługą parkingu na terenie Szpitala na okres 36 miesięcy - powtórzenie
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- RZP-23/KJ/2025 Zakup sprzętu i aparatury medycznej na potrzeby oddziału chirurgii i urologii dziecięcej z pododdziałem leczenia oparzeń
- RZP-24/IM/2025 Zakup i rozbudowa aparatury medycznej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu Pobytu Seniora w Kolbuszowej
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
- Organizacja wyjazdu szkoleniowego dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Siemianowicach Śląskich pn. "Cyberbezpieczeństwo w urzędzie"
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2025 roku
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.