Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00258930/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-25
- 2024/BZP 00267996/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00268099/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-02
- 2024/BZP 00273765/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup, dostawa i montaż wyp. sal zabaw, sal dydaktycznych, sali zabawowo-sportowo-konferencyjnej, pom. administracyjnych, pom. socjalnego i łazienek do Żłobka Miejskiego nr 4 w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Miejski nr 4
1.3.) Oddział zamawiającego: Zl4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970323611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-517
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683263017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@zlobekwisienka.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobekwisienka.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-330fa7c5-ea93-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Opieka nad dzieckiem do lat 3
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup, dostawa i montaż wyp. sal zabaw, sal dydaktycznych, sali zabawowo-sportowo-konferencyjnej, pom. administracyjnych, pom. socjalnego i łazienek do Żłobka Miejskiego nr 4 w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-330fa7c5-ea93-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00258930
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Żł.4.2410.10.25.03.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - meble na wymiar1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, transport wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Zielonej Górze a także wniesienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia do budynku Żłobka Miejskiego nr 4 w Zielonej Górze przy ul. Wiśniowej 8.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia (załączniki nr 1a do SWZ).
1.2. Wszędzie tam gdzie kolory nie zostały wskazane - ostateczne kolory wyposażenia do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub dwie:
1) Meble na wymiar
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne lub znaki towarowe, należy je traktować wyłącznie, jako przykład, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający jednocześnie zwraca uwagę, że użycie nazw własnych lub znaków towarowych do opisu szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia:
> ma tylko i wyłącznie ułatwić Wykonawcom odczytanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem funkcjonalności oczekiwanych rozwiązań;
> nie ma celu ograniczenia konkurencji przez narzucanie lub sugerowanie konkretnych rozwiązań.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi – pod warunkiem, że oferowane rozwiązanie posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak rozwiązanie opisane przez Zamawiającego za pomocą nazw własnych lub znaków towarowych. W przypadku oferowania wyposażenia równoważnego – wykazanie jego równoważności spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany do udowodnienia, że oferowane wyposażenie w równoważnym stopniu spełnia wymagania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Tym samym oferując rozwiązania równoważne w odniesieniu do danej pozycji opisanej w formularzu cenowym
Wykonawca składając ofertę jest zobligowany do:
> oznaczenia cech charakterystycznych danego wyposażenia (np. przez podkreślenie innym kolorem lub przez użycie pogrubionej czcionki) potwierdzających zgodność oferowanego równoważnego wyposażenia z wyposażeniem opisanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza +/- 5% różnicy wymiarów oferowanego wyposażenia, wszędzie tam gdzie w załączniku nr 1a (formularz cenowy) zostały podane/określone wymiary.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wyposażenie na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Gwarancja musi obowiązywać na wyposażenie wykorzystywane w żłobkach.
11. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania odpowiednich norm polskich, posiadać odpowiednie atesty, a także musi być dopuszczone do wykorzystania w żłobkach.
12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
13. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
15. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39516000-2 - Wyroby meblarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
45421151-7 - Instalowanie kuchni na wymiar
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 52500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 2 - Meble, wyposażenie1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, transport wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Zielonej Górze a także wniesienie wyposażenia będącego przedmiotem zamówienia do budynku Żłobka Miejskiego nr 4 w Zielonej Górze przy ul. Wiśniowej 8.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają formularze cenowe które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia (załączniki nr 1a do SWZ).
1.2. Wszędzie tam gdzie kolory nie zostały wskazane - ostateczne kolory wyposażenia do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.
1.3. W zakresie zadania 2 - Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu cenowym – zał. nr 1a kodu produktu producenta, nazwę proponowanego produktu oraz nazwę producenta, pod rygorem odrzucenia oferty.
1.4. Wybrany Wykonawcy w zakresie zadania 2), zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej na dwa dni przed podpisaniem umowy – certyfikatów, dokumentów, norm opisanych w formularzu cenowym – zał. nr 1a dla wszystkich pozycji gdzie zostało to wskazane. Zamawiający dopuszcza równoważne certyfikaty, normy, dokumenty.
2. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub dwie:
2) Meble, wyposażenie
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne lub znaki towarowe, należy je traktować wyłącznie, jako przykład, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. Zamawiający jednocześnie zwraca uwagę, że użycie nazw własnych lub znaków towarowych do opisu szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia:
> ma tylko i wyłącznie ułatwić Wykonawcom odczytanie opisu przedmiotu zamówienia pod kątem funkcjonalności oczekiwanych rozwiązań;
> nie ma celu ograniczenia konkurencji przez narzucanie lub sugerowanie konkretnych rozwiązań.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi – pod warunkiem, że oferowane rozwiązanie posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak rozwiązanie opisane przez Zamawiającego za pomocą nazw własnych lub znaków towarowych. W przypadku oferowania wyposażenia równoważnego – wykazanie jego równoważności spoczywa na Wykonawcy, który jest zobowiązany do udowodnienia, że oferowane wyposażenie w równoważnym stopniu spełnia wymagania opisane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Tym samym oferując rozwiązania równoważne w odniesieniu do danej pozycji opisanej w formularzu cenowym
Wykonawca składając ofertę jest zobligowany do:
> oznaczenia cech charakterystycznych danego wyposażenia (np. przez podkreślenie innym kolorem lub przez użycie pogrubionej czcionki) potwierdzających zgodność oferowanego równoważnego wyposażenia z wyposażeniem opisanym przez Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza +/- 5% różnicy wymiarów oferowanego wyposażenia, wszędzie tam gdzie w załączniku nr 1a (formularz cenowy) zostały podane/określone wymiary.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy.
7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wyposażenie na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Gwarancja musi obowiązywać na wyposażenie wykorzystywane w żłobkach.
11. Dostarczone wyposażenie musi spełniać wymagania odpowiednich norm polskich, posiadać odpowiednie atesty, a także musi być dopuszczone do wykorzystania w żłobkach.
12. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego.
13. Zamówienie jest jedną z części całego zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
15. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39290000-1 - Wyposażenie różne
39161000-8 - Meble przedszkolne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 529856,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena oferty najkorzystniejszej wynosi: 107 772,75 zł brutto, a zamawiający zamierza przeznaczyć:
64 575,00 zł brutto.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579900,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 579900,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579900,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100283710
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579900,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Wymiana instalacji odgromowej na dachu Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze przy ulicy Spokojnej 1
- Dostawa sprzętu komputerowego finansowanego w ramach projektu FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 FAMI.02.01-IZ.00-0020/24 pt. "Akcja - Migracja. Lubuskie Centrum Integracji Cudzoziemców"
- Przeprowadzenie diagnozy psychologiczno - pedagogicznej dla uczestników stacjonarnych ośrodków szkolenia i wychowania Lubuskiej WK OHP
- Remont drogi wojewódzkiej nr 296 na odc. od skrzyżowania z DG nr 001874F do węzła A18 w km 38+658 - 38+743
- Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia i funkcjonowania CUS
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i rozbudowy drogi powiatowej nr 1140F do połączenia z drogą wojewódzką nr 289 w Nowogrodzie Bobrzańskim
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu w ramach projektu pn. "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby utworzenia Gminnego Klubu Dziecięcego w Suścu"
- Dostawa i montaż mebli medycznych wraz z chłodziarkami w zabudowie do Przychodni Rejonowej w Łasinie w ramach Projektu nr 02OW/7807/I/2024 pt. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Budowa podwójnej kancelarii leśnictwa Bobrówka i Tarnawa wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 7120/12 obręb 00075 Wystok, jednostka ewidencyjna 055 Torzym
- Cyfryzacja placówki i doposażenie w pomoce dydaktyczne - dotyczy Szkoły Podstawowej im.Marii Konopnickiej w Buczku
- "Zakup wraz z dostawą oraz montażem wyposażenia dydaktycznego pracowni specjalistycznych w ramach realizacji projektu związanego z utworzeniem i funkcjonowaniem BCU w Skarżysku-Kamiennej"
- Sprzedaż i sukcesywne dostawy wraz z montażem mebli biurowych do sekretariatów i gabinetów dyrektorskich
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.