eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wróblew › Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Wróblew w roku szkolnym 2022/2023 - RIT.271.22.2022.RR



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Wróblew w roku szkolnym 2022/2023 - RIT.271.22.2022.RR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WRÓBLEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934565

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 15

1.5.2.) Miejscowość: Wróblew

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-285

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 438286612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publiczne@wroblew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wroblew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.wroblew.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Wróblew w roku szkolnym 2022/2023 - RIT.271.22.2022.RR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a856da6b-126e-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00315586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001766/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie Gminy Wróblew w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290571/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.22.2022.RR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.3. Dowóz i odwóz świadczony będzie w dni pracy szkół (zgodnie z przyjętą organizacją roku szkolnego przez
poszczególne placówki oświatowe i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017
roku w sprawie organizacji roku szkolnego od dnia 1 września 2022 roku do dnia 23 czerwca 2023 roku.
Placówki oświatowe, do których będą dojeżdżać uczniowie będą rozpoczynać zajęcia o godz.:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej 7:35, 8:30,
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie 7:45,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym 7:50,
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie 7:50.
Graniczna godzina zakończenia zajęć:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej – godz. 13:00, 13:55, 14:50
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie - godz. 13:10, 14:55,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym – godz. 12:25, 13:20, 14:15, 15:10
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie – 12:05, 13:55, 14:50
Część I zamówienia obejmuje:
- Szkołę Podstawową im. Władysława Stanisława Reymonta w Charłupi Wielkiej z miejscowości – Buczek, Izabela, Drzązna,
Józefów Mały, Rakowice, Oraczew, Oraczew Mały, Rowy, Tworkowizna.
Liczbę uczniów objętych dowozem oraz miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie określa Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.5.) Wartość części: 78386,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.3. Dowóz i odwóz świadczony będzie w dni pracy szkół (zgodnie z przyjętą organizacją roku szkolnego przez
poszczególne placówki oświatowe i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017
roku w sprawie organizacji roku szkolnego od dnia 1 września 2022 roku do dnia 23 czerwca 2023 roku.
Placówki oświatowe, do których będą dojeżdżać uczniowie będą rozpoczynać zajęcia o godz.:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej 7:35, 8:30,
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie 7:45,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym 7:50,
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie 7:50.
Graniczna godzina zakończenia zajęć:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej – godz. 13:00, 13:55, 14:50
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie - godz. 13:10, 14:55,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym – godz. 12:25, 13:20, 14:15, 15:10
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie – 12:05, 13:55, 14:50
Część II zamówienia obejmuje:
- Szkołę Podstawową we Wróblewie z miejscowości – Dąbrówka, Kościerzyn, Próchna, Smardzew, Słomków Suchy,
Kobierzycko, Sędzice, Słomków Mokry, Sadokrzyce,
Liczbę uczniów objętych dowozem oraz miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie określa Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.5.) Wartość części: 61731,46 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.3. Dowóz i odwóz świadczony będzie w dni pracy szkół (zgodnie z przyjętą organizacją roku szkolnego przez
poszczególne placówki oświatowe i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017
roku w sprawie organizacji roku szkolnego od dnia 1 września 2022 roku do dnia 23 czerwca 2023 roku.
Placówki oświatowe, do których będą dojeżdżać uczniowie będą rozpoczynać zajęcia o godz.:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej 7:35, 8:30,
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie 7:45,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym 7:50,
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie 7:50.
Graniczna godzina zakończenia zajęć:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej – godz. 13:00, 13:55, 14:50
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie - godz. 13:10, 14:55,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym – godz. 12:25, 13:20, 14:15, 15:10
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie – 12:05, 13:55, 14:50
Część III zamówienia obejmuje:
- Szkołę Podstawową w Słomkowie Mokrym z miejscowości – Bliźniew, Tubądzin, Dziebędów, Inczew, Kobierzycko,
Sędzice, Słomków Suchy, Wróblew,
Liczbę uczniów objętych dowozem oraz miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie określa Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.5.) Wartość części: 25417,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.3. Dowóz i odwóz świadczony będzie w dni pracy szkół (zgodnie z przyjętą organizacją roku szkolnego przez
poszczególne placówki oświatowe i obowiązującym rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017
roku w sprawie organizacji roku szkolnego od dnia 1 września 2022 roku do dnia 23 czerwca 2023 roku.
Placówki oświatowe, do których będą dojeżdżać uczniowie będą rozpoczynać zajęcia o godz.:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej 7:35, 8:30,
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie 7:45,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym 7:50,
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie 7:50.
Graniczna godzina zakończenia zajęć:
1) Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta w Charłupi Wielkiej – godz. 13:00, 13:55, 14:50
2) Szkoła Podstawowa we Wróblewie - godz. 13:10, 14:55,
3) Szkoła Podstawowa w Słomkowie Mokrym – godz. 12:25, 13:20, 14:15, 15:10
4) Szkoła Podstawowa im. T. Kościuszki w Wągłczewie – 12:05, 13:55, 14:50
Część IV zamówienia obejmuje:
- Szkołę Podstawową im. Tadeusza Kościuszki w Wągłczewie z miejscowości – Sadokrzyce, Słomków Suchy, Próchna,
Wróblew, Smardzew, Dąbrówka.
Liczbę uczniów objętych dowozem oraz miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie określa Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34980000-0 - Bilety przewozowe

4.5.5.) Wartość części: 42969,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126806,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151936,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126806,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sieradz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272110008

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 63

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126806,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69686,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84869,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69686,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sieradz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272110008

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 63

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69686,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121094,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147477,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121094,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sieradz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272110008

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 63

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121094,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36556,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66780,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36556,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Sieradz sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272110008

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 63

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36556,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.