Ogłoszenie z dnia 2024-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00261720/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
ZADANIE 1, 2 i 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 371020877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 0134655968
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: asabat@up-sanok.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up-sanok.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c7d1636-ec11-11ee-9c02-ce2b643d361d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w SanokuZADANIE 1, 2 i 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c7d1636-ec11-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315634
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068237/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku ZADANIE 1 ,2 i 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00261720
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.262-06.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 295275,80 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295275 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługihotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby organizowanych przez Uczelnię Państwową im. Jana Grodka w
Sanoku międzynarodowych konferencji:
a. ZADANIE 1 - Agroleśnictwo – zrównoważony system gospodarki rolnej i leśnej w dniach 13-16 maja 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji
określają:
1.1. Załącznik nr 1 do SWZ zawierający:
1) Wzór Formularza ofertowego wraz z opisem hotelu opracowany na podstawie OPZ,
1.2. Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i
warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami,
1.3. Załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 81444,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługihotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby organizowanych przez Uczelnię Państwową im. Jana Grodka w
Sanoku międzynarodowych konferencji:
ZADANIE 2 - IX Międzynarodowa Konferencja Onkologiczna w dniach 17-19 czerwca
2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji
określają:
1.1. Załącznik nr 1 do SWZ zawierający:
1) Wzór Formularza ofertowego wraz z opisem hotelu opracowany na podstawie OPZ,
1.2. Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i
warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami,
1.3. Załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 180972,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowej usługihotelarskiej, gastronomicznej i konferencyjnej na potrzeby organizowanych przez Uczelnię Państwową im. Jana Grodka w
Sanoku międzynarodowych konferencji:
ZADANIE 3 - Na pograniczach kultur i narodów w dniach 12-14 września 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji
określają:
1.1. Załącznik nr 1 do SWZ zawierający:
1) Wzór Formularza ofertowego wraz z opisem hotelu opracowany na podstawie OPZ,
1.2. Załącznik nr 2 do SWZ – Wzór umowy. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i
warunkach opisanych we wzorze Umowy wraz z załącznikami,
1.3. Załącznik nr 6 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 32859,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68841,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85700,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85700,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel Arłamów S.A.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891093258
7.3.3) Ulica: Arłamów 1,
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85700,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-05-13 do 2024-05-16Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197953,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197953,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197953,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hotel Arłamów S.A.,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891093258
7.3.3) Ulica: Arłamów 1,
7.3.4) Miejscowość: Ustrzyki Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 38-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197953,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-17 do 2024-06-19Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa PZP), zgodnie
z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu na brak ofert w ZADANIU 3.
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa artykułów sypkich, słoików, makaronów dla SPZOZ Sanok
- Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
- Zakup samochodu osobowego
- "Modernizacja mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2230R ulica Biała Góra w Sanoku w km 0+043 na rzece San - etap II"
- Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 1 i nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzeń match./network., spec. warsztatów, konf., spotkań oraz innych wydarzeń zew. realizowanych w formule stacjonarnej, online lub hybryd. przez I Łukasiewicza - ITECH - II postępowanie
- Organizacja i obsługa Paneli, Metapaneli Inteligentnych Specjalizacji Województwa Podkarpackiego, spotkań z interesariuszami oraz spotkań Podkarpackiej Rady Innowacyjności
- ŚWIADCZENIE USŁUGI GASTRONOMICZNEJ, HOTELARSKIEJ, KONFERENCYJNEJ oraz TŁUMACZENIA KONSEKUTYWNEGO DLA UCZESTNIKÓW SPOTKAŃ EKSPERCKICH REALIZOWANYCH w PROJEKCIE WSPÓŁFINANSOWANYM ze środków UE
- Kompleksowa usługa w ramach Konkursu 2025
- Kompleksowa usługa organizacji jednodniowej konferencji poświęconej tematyce przeciwdziałania przemocy domowej
- Zapewnienie noclegu, wyżywienia i sal dydaktycznych dla uczestników szkolenia dla nauczycieli polonijnych z Argentyny i Brazylii.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.