eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JeżewoBudowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Nadleśnictwa Dąbrowa - POSTĘPOWANIE II.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Nadleśnictwa Dąbrowa - POSTĘPOWANIE II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550650

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 25

1.5.2.) Miejscowość: Jeżewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-131

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52-33-187-13

1.5.8.) Numer faksu: 52-33-187-16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowa@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-dabrowa

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/15566/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznych na potrzeby Nadleśnictwa Dąbrowa - POSTĘPOWANIE II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e1ba43f-3d60-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315691

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065042/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa instalacji fotowoltaicznej przy siedzibie Nadleśnictwa Dąbrowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00257156/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.2.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 276679,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wraz z kalibracją i uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej przy siedzibie Nadleśnictwa Dąbrowa .
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
- budowę instalacji w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp przy siedzibie Nadleśnictwa Dąbrowa
- zapoznanie pracowników z dokumentacją projektową
- prace przygotowawcze do montażu instalacji
- przygotowanie konstrukcji nośnej - montaż na gruncie wolnostojących systemowych konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne
- montaż paneli na konstrukcji wsporczej
- układanie przepustów rurowych i kabli w rowach kablowych (do gł. 0,8 m.)
- wykonanie przecisków mechanicznych
- rozbiórkę oraz odtworzenie utwardzenia terenu
- kierowanie robotami montażowymi wykonywanymi przez pracowników
- okablowanie prądu stałego DC i przemiennego AC
- montaż inwertera fotowoltaicznego
- roboty montażowe rozdzielnic elektrycznych AC i DC
- zabudowa złącza kablowego ZK3 wolnostojącego w obudowie termoutwardzalnej
- uziemienie mikroinstalacji oraz złącza kablowego
- podłączenie mikroinstalacji do istniejącego złącza kablowo pomiarowego
- okablowanie teleinformatyczne oraz podłączenie do istniejącej infrastruktury
- pomiary powykonawcze
- kontrola jakości
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej
-szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, konserwacji oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania
-zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do dystrybutora – PKP Energtyka

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 182493,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wraz z kalibracją i uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej przy budynku parku maszyn Nadleśnictwa Dąbrowa .
1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
- budowę instalacji w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznej o mocy do 10 kWp dla zaplecza socjalno-gospodarczego parku maszyn przy siedzibie Nadleśnictwa Dąbrowa
- zapoznanie pracowników z dokumentacją projektową
- prace przygotowawcze do montażu instalacji
- przygotowanie konstrukcji nośnej - montaż na gruncie wolnostojących systemowych konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne
- montaż paneli na konstrukcji wsporczej
- układanie przepustów rurowych i kabli w rowach kablowych (do gł. 0,8 m.)
- rozbiórkę oraz odtworzenie utwardzenia terenu
- kierowanie robotami montażowymi wykonywanymi przez pracowników
- okablowanie prądu stałego DC i przemiennego AC
- montaż inwertera fotowoltaicznego
- roboty montażowe rozdzielnic elektrycznych AC i DC
- uziemienie mikroinstalacji oraz
- podłączenie mikroinstalacji do istniejącego złącza pomiarowego
- pomiary powykonawcze
- kontrola jakości
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej
-szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, konserwacji oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania
-zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do dystrybutora – ENEA

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 42164,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu wraz z kalibracją i uruchomieniem instalacji fotowoltaicznej przy budynkach Szkółki leśnej Bojanowo .
1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
- budowę instalacji w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną instalacji fotowoltaicznej o mocy do 15 kWp dla zaplecza socjalno-gospodarczego parku maszyn przy siedzibie Nadleśnictwa Dąbrowa
- zapoznanie pracowników z dokumentacją projektową
- prace przygotowawcze do montażu instalacji
- przygotowanie konstrukcji nośnej - montaż na gruncie wolnostojących systemowych konstrukcji wsporczych pod panele fotowoltaiczne
- montaż paneli na konstrukcji wsporczej
- układanie przepustów rurowych i kabli w rowach kablowych (do gł. 0,8 m.)
- kierowanie robotami montażowymi wykonywanymi przez pracowników
- okablowanie prądu stałego DC i przemiennego AC
- montaż inwertera fotowoltaicznego
- roboty montażowe rozdzielnic elektrycznych AC i DC
- uziemienie mikroinstalacji oraz
- podłączenie mikroinstalacji do istniejącego złącza pomiarowego
- uruchomienie monitoringu instalacji na dedykowanej platformie internetowej
- pomiary powykonawcze
- kontrola jakości
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej
-szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi, konserwacji oraz możliwych przypadków nieprawidłowej pracy instalacji
- zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu wykonania instalacji fotowoltaicznej i planowanego przystąpienia do jej użytkowania
-zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji do dystrybutora – ENEA

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 52022,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ELTOM Tomasz Chimerek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551005763

7.3.3) Ulica: Dworcowa 20 A

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51537,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51537,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ELTOM Tomasz Chimerek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551005763

7.3.3) Ulica: Dworcowa 20 A

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51537,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72569,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72569,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa ELTOM Tomasz Chimerek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551005763

7.3.3) Ulica: Dworcowa 20 A

7.3.4) Miejscowość: Chojnice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-600

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72569,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.