Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Naprawa zamiatarki SK660
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 563-14-61 do 63
1.5.8.) Numer faksu: 82 563-04-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgkchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgkchelm.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpgkchelm.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Przedsiębiorstwo komunalne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa zamiatarki SK6602.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f9f2ebe-fd76-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udzielił zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć. Wymagane było natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie było możliwości zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Przedmiot zamówienia w wyniku zużycia eksploatacyjnego musiał być poddany pilnej gruntowej naprawie . Zamiatarka jest jedną z podstawowych maszyn wykorzystywanych do oczyszczania ulic miasta i jest niezbędna do wywiązania się z zawartej umowy w zakresie oczyszczania miasta w okresie letnim.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/03/2024_WR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 261137,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa zamiatarki SK660 o numerze seryjnym 70-0-004.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 oraz 2a do zaproszenia.
3. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio
z przedmiotem postępowania.
5. Wykonawca oświadcza, że wymienione części będą oryginalne, całkowicie nowe i bez defektów.
6. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu zużytych części.
7. Minimalne warunki gwarancyjne określone zostały w załączniku nr 3 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295938,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295938,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295938,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aebi Schmidt Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570464403
7.3.3) Ulica: ul. Skrajna 80A
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-650
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AEBI SCHMIDT POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AEBI SCHMIDT POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295938,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Naprawa sprzętu transportowego NOSG
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- "Dostawa używanego samochodu brygadowego do 3,5t "
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Techniki położnicze i prowadzenie porodu dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- Przegląd konserwacyjny urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na terenie przejść granicznych w województwie lubelskim
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa sprzętu transportowego NOSG
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach oraz naprawach klimatyzatorów w SP ZOZ USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- Wykonanie trzech przeglądów technicznych (raz w roku) zastawu hydroforowego w latach 2025 - 2027r dla Instytut Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej
- Remont kapitalny pługa wirnikowego ZIŁ D-470
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.