eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horod³oOdbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Horod³o od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.



Og³oszenie z dnia 2021-12-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Horod³o od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Horod³o

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368799

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Jurydyka 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Horod³o

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-523

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Che³msko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846515447

1.5.8.) Numer faksu: 846515443

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@horodlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.horodlo.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Horod³o od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37ef93e6-5d74-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00315816

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001208/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³±cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Horod³o od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: ug@horodlo.pl
W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem zamawiaj±cy i wykonawcy pos³ugiwaæ siê bêd± numerem BZP lub ID postêpowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacja zawarta jest w punkcie 39 specyfikacji warunków zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta jest w punkcie 39 specyfikacji warunków zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGO.6232.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1.Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie gminy Horod³o (15 miejscowo¶ci), oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), znajduj±cego siê na terenie Gminnego Zak³adu Komunalnego w Horodle, ul. Hrubieszowska 19. Odpady bêd± odbierane i zagospodarowane zgodnie z szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia. W sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, a w szczególno¶ci z zapisami:
a) ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tekst jednolity: Dz. U z 2020., poz. 1439),
b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2021 r., poz. 888) wraz z przepisami wykonawczymi,
c) zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego,
d) przepisami Regulaminu utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenie Gminy Horod³o (Uchwa³a Nr XXII/143/21 Rady Gminy Horod³o z dnia 18 listopada 2021 r.),
5.2. Dane gminy.
a) Powierzchnia gminy wynosi 13027 ha.
b) Liczba so³ectw: 15
c) Liczba mieszkañców gminy objêtych systemem gospodarki odpadami wynosi 3751 osób (stan na 30.11.2021 r.)
Uwaga: Ilo¶ci mieszkañców s± szacunkowe. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany ilo¶ci mieszkañców, z których bêd± odbierane odpady komunalne. Ich ilo¶æ mo¿e zmieniæ siê w ci±gu realizacji zamówienia w zale¿no¶ci od deklaracji, jakie zostan± z³o¿one przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych, o których mowa w art. 6m ust. 1 ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach.
d) Kilometra¿ dróg wynosi ogó³em 423,88 km, w tym;
- drogi krajowe 10,94 km
- drogi wojewódzkie 20,71 km
- drogi powiatowe 34,23 km
- drogi gminne 358 km
e) Ilo¶æ odpadów komunalnych odebranych z terenu gminy Horod³o na podstawie zebranych odpadów tj. listopad 2020 – pa¼dziernik 2021 r. przez przedsiêbiorcê, który odbiera³ odpady komunalne (odpady zmieszane 387,44 Mg, segregowane odpady 285,45 Mg, Wielkogabarytowe 52,83 Mg)
Uwaga: Ilo¶æ wytworzonych odpadów nie jest zale¿na od zamawiaj±cego. Ilo¶ci s± szacunkowe i mog± ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb na podstawie zebranych ilo¶ci (ton) odebranych odpadów, uwzglêdniaj±c ilo¶æ odpadów wytworzonych przez producentów. Podane powy¿ej ilo¶ci nale¿y traktowaæ jako orientacyjne i mog± siê zwiêkszyæ lub zmniejszyæ.
5.3.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia.
5.3.1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie gminy Horod³o, wskazanych w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych.
5.3.2. Wykonawca zobowi±zany jest do odbierania i zagospodarowania ca³ej ilo¶ci odpadów komunalnych przekazanych przez w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy, w tym:
a. zmieszanych odpadów komunalnych
b. szk³a i opakowañ szklanych,
c. papieru i tektury,
d. tworzyw sztucznych,
e. metalu oraz opakowania z metalu
f. odpadów niebezpiecznych (przeterminowanych leków, chemikaliów, opakowaniach po ¶rodkach ochrony ro¶lin)
g. popio³u,
h. odpadów komunalnych ulegaj±cych biodegradacji,

5.3.3.Wykonawca zobowi±zany jest do odbierania i zagospodarowania nastêpuj±cych odpadów z PSZOK w Horodle dwa razy w roku:
a) Odpady przeterminowanych leków i termometry rtêciowe
b) Odpady ¶rodków chemicznych, farb, lakierów
c) Opady baterii i akumulatorów
d) Odpady zu¿ytego sprzêtu elektrycznego i elektronicznego
e) Odpady wielkogabarytowe (meble, dywany, krzes³a)
f) Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowi±ce odpady komunalne pochodz±ce z drobnych remontów, wykonanych we w³asnym zakresie, z podzia³em na poszczególne rodzaje odpadów:
g) Odpady z gruzu budowlanego oraz ceglanego,
h) Elementy ceramiki sanitarnej, p³ytki ceramiczne
i) Stolarka okienna i drzwiowa bez szyb, parkiety, boazerie
j) Szk³o, szyby okienne, lustra.
k) Zu¿yte opony samochodowe z pojazdów o dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5
l) Odpady nie kwalifikuj±ce siê do odpadów medycznych powsta³e w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i przeprowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególno¶ci igie³ i strzykawek.
Pozosta³e wymagania znajduj± siê w SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej zamawiaj±cy bêdzie postêpowaæ zgodnie z wymaganiami ustawy. Kryteriami oceny ofert jest cena (60 punktów) oraz czas reakcji Wykonawcy na dodatkowe zlecenie (40 punktów).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji wykonawcy na dodatkowe zlecenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w punkcie 12.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców.
Je¿eli wykonawca nie z³o¿y o¶wiadczenia, o którym mowa w punkcie 12.3.2 lub bêdzie ono niekompletne albo zawieraæ bêdzie b³êdy zamawiaj±cy wezwie wykonawcê odpowiednio do ich z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie przez siebie wskazanym, chyba ¿e oferta wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu bez wzglêdu na ich z³o¿enie, uzupe³nienie lub poprawienie albo wyst±pi± przes³anki uniewa¿nienia postêpowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dzia³aj±c zgodnie z art. 455 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany tre¶ci umowy w stosunku do oferty w szczególno¶ci w przypadkach:
1) Zajdzie konieczno¶æ wprowadzenia zmian w sposobie ¶wiadczenia us³ugi, technologii lub innych zmian wykonania przedmiotu umowy wynikaj±cych ze zmian przepisów praw,
w tym ustawy o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach;
2) Zmiana umowy wymaga, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
3)Warunki dokonania wprowadzenia zmian umowy:
- inicjowana zmiana nast±pi na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
- dokonanie zmiany za zgod± Zamawiaj±cego,
- uzasadniona zmiana prawid³owej realizacji przedmiotu umowy,
- forma pisemna w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci umowy.
3.Wszelkie zmiany i uzupe³nienia warunków umowy mog± byæ dokonywane za zgod± umawiaj±cych siê stron, wyra¿on± na pi¶mie w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, o ile nie bêdzie to sprzeczne z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania ofert lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 10:20

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-21

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.