Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00272778/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku ratusza w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 11 00
1.5.8.) Numer faksu: 68 385 46 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f3e80ac8-10cb-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku ratusza w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3e80ac8-10cb-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043090/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku ratusza w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272778
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178861,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Zamawiający powierza Wykonawcy do wykonania, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zadanie pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynku ratusza”. Budynek zlokalizowany jest na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów numerem działki 193 w obrębie ewidencyjnym 0002 miasta Sulechów. Realizacja przedmiotu umowy przewidziana jest w systemie zaprojektuj – wybuduj. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznych 3 fazowych o łącznej mocy ok. 40 kWp na budynku ratusza w Sulechowie. Budynek ratusza wpisany jest do rejestru zabytków pod nr 64.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia, który stanowi integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
3. Wykonawca po opracowaniu projektu budowlanego i uzyskaniu na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę wraz ze wszelkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami i opiniami, w tym pozwoleniem Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na wykonanie robót przy zabytku, wybuduje instalację fotowoltaiczną, o której mowa w pkt. 1 wraz z przyłączeniem jej do sieci odbiorczej oraz sieci energetycznej. Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany z nowych materiałów i urządzeń, które Wykonawca zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt zakupu oraz dostawy w miejsce wbudowania wszelkich materiałów i urządzeń wykorzystanych do realizacji przedmiotu umowy uwzględniony jest w wynagrodzeniu Wykonawcy, o którym mowa w § 7 projektu umowy. Stosowane podczas realizacji robót materiały i urządzenia muszą posiadać, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, dopuszczenie do stosowania w budownictwie. Po zakończeniu robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest, w imieniu Zamawiającego, uzyskać pozwolenie na użytkowanie wykonanej instalacji lub dokonać zawiadomienia zakończenia robót jeśli będzie to konieczne oraz wystąpić do właściwego zarządcy sieci energetycznej i dokonać w imieniu Zamawiającego zgłoszenia przyłączenia wybudowanych instalacji fotowoltaicznych do sieci energetycznej.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania propozycji rozwiązań materiałowych oraz parametrów planowanych do zamontowania urządzeń. Użycie przez Wykonawcę materiałów i urządzeń wskazanych przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności, jeżeli nie uprzedził Zamawiającego o ryzyku związanym z użyciem określonych materiałów i urządzeń.
5. Z uwagi na wykonywanie robót w budynku wpisanym do rejestru zabytków, Wykonawca będzie musiał uzyskać pozwolenie Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku oraz jeśli będą wymagane, wykonać badania konserwatorskie.
6. Wykonawca musi uwzględnić, że roboty budowlano-montażowe będą wykonywane podczas normalnej pracy Urzędu Miejskiego Sulechów.
7. Ponieważ roboty budowlane wykonywane będą w obrębie funkcjonującego urzędu, Zamawiający dopuszcza, w szczególnych wypadkach po uprzednim uzgodnieniu wykonywanie części robót poza godzinami pracy jednostki oraz w dni wolne od pracy. Prace uciążliwe tj. powodujące hałas, kurz, pylenie itp. powinny być wykonane, w miarę możliwości, poza godzinami pracy urzędu. Pomieszczenia, w których wykonywane będą prace należy oddzielić i zabezpieczyć przeciwpyłowo od pozostałych pomieszczeń foliami odgradzającymi.
8. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca będzie prowadził roboty wewnątrz obiektu tak, aby zakończyć ich realizację w możliwie najkrótszym terminie oraz w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy urzędu.
9. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z przedmiotem zmówienia i rozpoznał zakres robót konieczny do wykonania w ramach zadania, który wycenił w swojej ofercie i nie wnosi do niego zastrzeżeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie została złożona żadna oferta.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap II" - II postępowanie.
- Budowa garażu wraz z pomieszczeniem sanitarnym dla OSP Cigacice
- Modernizacja drogi powiatowej Babimost- Podmokle Małe (płyty betonowe)
- Modernizacja mostu drogowego nad Kanałem Obra Leniwa w ciągu drogi powiatowej nr 2106F w km 0+660 (ul. Ogrodowa w Babimoście)
- Konserwacja i utrzymanie rowów melioracyjnych na terenie gminy Sulechów w 2025 roku
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Wykonanie remontu pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Mińsku Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad. inwest. pn. ,,Budowa obiektu szkolnego na Odolanach - prace przygotowawcze" - nr post.: 31/ZP/24
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.