Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dzierżawa mobilnego systemu rezonansu magnetycznego - 65/WR/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770901511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hubalczyków 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa mobilnego systemu rezonansu magnetycznego - 65/WR/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afd6d8e5-2238-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z awarią jedynego posiadanego przez szpital systemu MR konieczne jest zastosowania art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp z uwagi na wystąpienie wyjątkowej sytuacji i natychmiastowej potrzeby wykonania zamówienia, przez którą należy rozumieć konieczność ochrony zdrowia i ratowanie życia ludzkiego.
Awaria spowodowana jest poważną usterką i czas naprawy (poza informacją, że będzie długi) trudny jest do oszacowania. Przez ten cały czas niemożliwe jest wykonywanie badań MR. Jest to sytuacja, która zagraża bezpieczeństwu, zdrowiu i życiu pacjentów przebywających na oddziałach WSS, a także tych, których diagnostyka (m.in. program szybkiej terapii onkologicznej) wymaga pilnego wykonania MR celem rozpoczęcia/kontynuowania leczenia.
W tym przypadku natychmiastowe wykonanie zamówienia tj. dzierżawa mobilnego MR wiążę się koniecznością podjęcia niezwłocznej terapii w celu ratowania życia pacjentów i nie ma możliwości zachowania terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 65/WR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa przez okres 4 miesięcy licząc od daty podpisania umowy ( z opcją przedłużenia o 2 miesiące) mobilnego systemu rezonansu magnetycznego o indukcji stałego pola magnetycznego 1,5 T wraz z oprogramowaniem do archiwizowania danych pacjentów i obrazów MR, lekarską konsolą opisową wyposażoną w dwa monitory diagnostyczne i oprogramowanie dedykowane do opisywania badań oraz nagrywarką do płyt z zainstalowanym oprogramowaniem do przeglądania badań na płytach CD/DVD.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33111610-0 - Jednostki rezonansu magnetycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EURODIAGNOSTIC spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252386042
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku karczmy dla Muzeum Wsi Słowińskiej w Klukach Oddziału MPŚ w Słupsku
- "Usługa transmisji obrazu oraz konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności eksploatacyjnej Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Słupska".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd - Powiat Słupski
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- "Zakup kruszyw do remontów cząstkowych oraz do bieżącego utrzymania dróg wg potrzeb ZDP Słupsk"
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.