Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00275980/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli biurowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ekspertyz Sądowych im. Prof. dra Jann Sehna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120877693
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Westerplatte 9
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-033
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 126185700
1.5.8.) Numer faksu: 124228900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ies@ies.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ies.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c52c51e-1020-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli biurowych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c52c51e-1020-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00102717/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa i montaż mebli biurowych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00275980
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.240.7.2023.AF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy
w zakresie dostawy zestawu mebli biurowych – zwanego dalej „zestawem”,
i jego montażu w pomieszczeniach Instytutu Ekspertyz Sądowych mieszczących się w Zespole budynków biurowo - usługowych „BRAIN PARK” przy ul. Fabrycznej 1A, w Krakowie, położonych na 3 piętrze budynku „A”. Wszystkie wymienione powyżej elementy oraz usługi nazywane są również w dalszej treści SWZ „sprzętem”.
Opis minimalnych wymaganych przez Zamawiającego funkcji i parametrów technicznych przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna opisująca przedmiot zamówienia, stanowiąca załączniki nr 2a i 2b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39112000-0 - Krzesła
39113100-8 - Fotele
39121200-8 - Stoły
39516100-3 - Meble tapicerowane
39173000-5 - Meble do przechowywania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2 w związku z art. 266 ustawy PZP unieważnia przedmiotowe postępowanie albowiem wszystkie złożone w toku postępowania oferty podlegały odrzuceniu.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318143,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522424,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont pokrycia dachu hali H-B6 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-129/25
- zakup i dostawa 1 zestawu systemu do mikrofuidytyki wraz z zestawem pomp dla Laboratorium Kosmicznej Inżynierii Biomedycznej Centrum Technologii Kosmicznych AGH - DE-dzp.272-128/25
- Dostawa drukarek 3D dla Jednostek AGH DE-dzp.272-125/25
- Remont toalet wraz z dostosowaniem dla potrzeb OzN w budynku B-4 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-126/25
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy gadżetów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Centrum Promocji i Komunikacji UJ i jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Wykonywanie tłumaczeń pisemnych i ustnych dla Gminy Miejskiej Kraków w 2025 roku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawę i montaż wyposażenia do lokali biurowych przy ulicy Legionów 85 w Wołominie na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa mebli w ramach projektu UTWORZENIE BRANŻOWEGO CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI DLA WŁÓKIENNICTWA I TEKSTYLIÓW
- Zakup, dostawa i montaż nowego wyposażenia biura obsługi interesanta w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Wołominie
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU SZPITALA NA POTRZEBY PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Dostawa wyposażenia do szkół
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.