Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00280020/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 900 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz planowany deficyt budżetu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cisna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440011
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisna 49
1.5.2.) Miejscowość: Cisna
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-606
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4686338
1.5.8.) Numer faksu: 13 4686354
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminacisna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminacisna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.gminacisna.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 900 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz planowany deficyt budżetu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7bb5121-0da0-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031558/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 900 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów oraz planowany deficyt budżetu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280020/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GGiB.IV.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 662022,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa bankowa w zakresie udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 900 000,00 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 530 589,00 zł oraz planowany deficyt budżetu w wysokości 369 411,00 zł
Przewidywany harmonogram wykorzystania kredytu:
- 25.08.2022r. – 400 000,00 zł
- 20.09.2022r. – 300 000,00 zł
- 20.11.2022r. – 200 000,00 zł
Kredyt będzie wykorzystywany według potrzeb Zamawiającego przy wcześniejszym zgłoszeniu do Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni przyznanego kredytu.
Zamawiający może zmienić harmonogram spłaty kredytu w okresie kredytowania bez prowizji
i opłat bankowych.
2. Charakterystyka kredytu:
1. kwota kredytu 900 000,00 PLN (słownie: dziewięćset tysięcy zł 00/100 ),
2. okres spłaty kredytu: od 31.01.2031r. do 31.12.2032r.
3. karencja w spłacie kredytu do dnia 01.01.2031r.
4. spłata kredytu nastąpi w ratach:
a) do 31.12. 2031 roku kwota - 450 000,00 zł
b) do 31.12. 2032 roku kwota - 450 000,00 zł
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całości kredytu w terminie wcześniejszym bez dodatkowych prowizji, opłat.
3. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze dokonania wcześniejszej spłaty.
4. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu, odsetki liczone będą za okres jego faktycznego wykorzystania.
5. Spłata odsetek następować będzie po uruchomieniu kredytu miesięcznie w ostatnim dniu kończącym miesiąc.
6. Jeżeli termin spłaty przypada w dniu ustawowo wolnym od pracy spłata kredytu może nastąpić w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
7. Przy uruchomieniu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia uruchomienia kredytu. Zmiany stawki w całym okresie kredytowania należy dokonywać pierwszego dnia rozpoczynającego kolejny okres tj. pierwszy dzień miesiąca do ostatniego dnia okresu tj. ostatniego dnia miesiąca.
8. Kredyt powinien być udzielony w oparciu o zmienną stopę procentową na podstawie stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o oferowaną marżę banku lub pomniejszoną o oferowany upust.
9. Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona, a upust zmniejszony.
10. Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie weksel własny In blanco Zamawiającego z deklaracją wekslową. Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się do egzekucji.
11. Koszty obsługi kredytu stanowią:
1) oprocentowanie kredytu.
2) prowizje od kwoty udzielonego kredytu
3) inne opłaty związane z udzieleniem kredytu,
12. Wykonawca będzie naliczał odsetki od faktycznie wykorzystanej kwoty kredytu ze wskazaniem sposobu naliczania odsetek.
13. Za spłatę odsetek oraz rat kapitału należy przyjąć dzień wpływu należności na rachunek Wykonawcy. Jeżeli termin płatności przypada na dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, spłata odsetek i rat kapitału następuje w pierwszym dniu roboczym przypadającym po dniu ustawowo wolnym od pracy.
14. Jedyną dopuszczalną przez Zamawiającego walutą rozliczeń jest złoty polski (PLN)
15. Po uruchomieniu kredyt zostanie przekazany na konto bankowe Zamawiającego;
Nr 74 1020 2980 0000 2802 0003 0247
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 662022,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662022,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 662022,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PKO BP S.A. Oddział Korporacyjny w Rzeszowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738
7.3.3) Ulica: ul. Rejtana 53B
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 662022,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2032-12-31INNE PRZETARGI CISNA
więcej: przetargi CISNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu w wysokości 2.000.000,00 PLN
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego do wysokości 4.000.000,00 PLN na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa Gminy Otyń oraz jej jednostek organizacyjnych na lata 2025-2026
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w wysokości 4 000 000,00 zł na okres do 30.06.2025 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.