eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaŚWIADCZENIE USŁUG PRANIA BIELIZNY, ODZIEŻY I POŚCIELI SZPITALNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ NA RZECZ ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG PRANIA BIELIZNY, ODZIEŻY I POŚCIELI SZPITALNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ NA RZECZ ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy

1.3.) Oddział zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 9

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566689120

1.5.8.) Numer faksu: 566689101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zozbrodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zozbrodnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1cf5c87e-37c4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG PRANIA BIELIZNY, ODZIEŻY I POŚCIELI SZPITALNEJ WRAZ Z DZIERŻAWĄ NA RZECZ ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRODNICY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cf5c87e-37c4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.251.11.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 570706,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi prania bielizny, odzieży, pościeli szpitalnej oraz dzierżawa pościeli, szacunkowa ilość prania asortymentu który jest własnością Zamawiającego to 39521,36 kg oraz prania i dzierżawy ok. 900 kompletów pościeli wydzierżawionej od Wykonawcy przez okres trwania umowy czyli 24 miesiące. Zakres usługi obejmuje:
1) Pranie wraz z dzierżawą pościeli szpitalnej,
2) Prania pozostałych asortymentów Zamawiającego
3) Odkażanie termiczno-chemiczne
4) Dezynfekcja materacy w komorze dezynfekcyjnej wyposażonej w rejestrator i drukarkę parametrów procesu dezynfekcji
5) Drobne naprawy krawieckie
6) Prasowanie
7) Maglowanie
8) Sortowanie i pakowanie
9) Transport (rozładunek i załadunek) w oznakowanych workach materiałowych na wózkach zabezpieczonych nieprzemakalnym pokrowcem zgodnych z zaleceniami Zamawiającego z podziałem na pościel dzierżawioną oraz własną Zespołu Opieki Zdrowotnej W Brodnicy.
10) Wdrożenie systemu oznakowania bielizny.
2. Przedmiot zamówienia został opisany i wyszczególniony w Załączniku nr 1 do umowy pt. „Opis świadczenia usługi". Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznanie się z treścią SWZ, w tym projektem umowy i jej załącznikiem oraz uzyskanie wszelkich informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Usługi odbierania prania

98315000-4 - Usługi prasowania

98393000-4 - Usługi krawieckie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700297,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700297,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700297,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hollywood textile service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087

7.3.3) Ulica: Bojanowska 2A

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700297,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.