eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługa polegająca na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa polegająca na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141226775

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Garbarska 55/57

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483835748

1.5.8.) Numer faksu: 483835749

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bip@bip.mzlradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzlradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f730dcd9-d9fa-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f730dcd9-d9fa-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010328/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa polegająca na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zasobie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00237962

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/001/03/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 494100,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres Część I - usługa polegająca na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej dla 850 lokali mieszkalnych i 65 lokali użytkowych będących w zasobie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z poniższymi przepisami:
1) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.),
2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2024 r., poz. 101 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz.U. 2015 r., poz.376; Dz.U. 2017 poz.22; Dz.U.2018, poz.1829; Dz.U. 2023 poz. 697).
3.Świadectwa będą opracowywane dla lokali, dla których zamawiający nie posiada dokumentacji budowlanej. Powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych zawiera się w przedziale 10 m² – 70 m² (w przeważającej części są to lokale o powierzchni od 20 do 50 m²), natomiast część lokali użytkowych ma powierzchnię powyżej 70 m² (patrz formularz cenowy – zał. Nr 2 do SWZ). Wszystkie lokale znajdują w budynkach wielorodzinnych/wielolokalowych, które są usytuowane w granicach administracyjnych miasta Radomia.
Podane powyżej ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego.
4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia czyli zmniejszenia ilości lokali, dla których opracowane będą świadectwa charakterystyki energetycznej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o maksymalnie 50 % dla każdej części.
5. Zakres usług obejmuje m.in.:
1) inwentaryzację lokalu „z natury” w zakresie niezbędnym do sporządzenia świadectwa,
2) wykonanie szkicu lokalu zawierającego:
a) wymiary ścian zewnętrznych i wewnętrznych lokali wysokość/długość/szerokość/ grubość. Wymiary należy podać w metrach bieżących do dwóch miejsc po przecinku.
b) zaznaczone otwory okienne i drzwiowe z podaniem wymiarów wysokość/szerokość; wymiary należy podać w metrach bieżących do dwóch miejsc po przecinku.
c) opis przeznaczenia, funkcji pomieszczenia z podaniem powierzchni w metrach kwadratowych do dwóch miejsc po przecinku,
d) zaznaczenie położenia lokalu względem stron świata.
e) szkic powinien być wykonany w skali 1:50 lub 1:100.
3) wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej zgodnie z metodologią i wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz.U. 2015 r., poz.376; Dz.U. 2017 poz.22; Dz.U.2018, poz.1829; Dz.U. 2023 poz. 697),
4) wykonanie wszelkich dodatkowy czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również należy uwzględnić dojazd.
6. Realizacja zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb Zamawiającego, opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej lokali, w okresie obowiązywania umowy, na podstawie zleceń Zamawiającego. Zlecenia będą wystawiane w transzach po około 30 - 60 sztuk. W tak wystawionych zleceniach termin wykonania zlecenia nie będzie krótszy niż obliczony w następujący sposób: ilość świadectw do wykonania przemnożone przez 0,5 dnia kalendarzowego.
7. Świadectwa charakterystyki energetycznej lokali należy przedłożyć Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w trwałej oprawie zapobiegającej ich dekompletacji oraz w wersji elektronicznej tylko do odczytu. Wersję elektroniczną (CD) i papierową świadectw charakterystyki należy wpiąć w jeden skoroszyt.
8. Do świadectw charakterystyki energetycznej należy dołączyć szkic lokalu opracowany w formie papierowej i elektronicznej.
9. Gwarancja: 24 miesiące na wykonane usługi. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru usług.
10. Szczegółowy zakres i sposób realizacji usługi określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.5.) Wartość części: 247050,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres Część II - usługa polegająca na opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej dla 850 lokali mieszkalnych i 65 lokali użytkowych będących w zasobie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z poniższymi przepisami:
1) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.),
2) ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków (Dz.U. z 2024 r., poz. 101 ze zm.),
3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz.U. 2015 r., poz.376; Dz.U. 2017 poz.22; Dz.U.2018, poz.1829; Dz.U. 2023 poz. 697).
3.Świadectwa będą opracowywane dla lokali, dla których zamawiający nie posiada dokumentacji budowlanej. Powierzchnia użytkowa lokali mieszkalnych zawiera się w przedziale 10 m² – 70 m² (w przeważającej części są to lokale o powierzchni od 20 do 50 m²), natomiast część lokali użytkowych ma powierzchnię powyżej 70 m² (patrz formularz cenowy – zał. Nr 2 do SWZ). Wszystkie lokale znajdują w budynkach wielorodzinnych/wielolokalowych, które są usytuowane w granicach administracyjnych miasta Radomia.
Podane powyżej ilości określają maksymalne potrzeby Zamawiającego. 4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości zamówienia czyli zmniejszenia ilości lokali, dla których opracowane będą świadectwa charakterystyki energetycznej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia o maksymalnie 50 % dla każdej części.
5. Zakres usług obejmuje m.in.:
1) inwentaryzację lokalu „z natury” w zakresie niezbędnym do sporządzenia świadectwa,
2) wykonanie szkicu lokalu zawierającego:
a) wymiary ścian zewnętrznych i wewnętrznych lokali wysokość/długość/szerokość/ grubość. Wymiary należy podać w metrach bieżących do dwóch miejsc po przecinku.
b) zaznaczone otwory okienne i drzwiowe z podaniem wymiarów wysokość/szerokość; wymiary należy podać w metrach bieżących do dwóch miejsc po przecinku.
c) opis przeznaczenia, funkcji pomieszczenia z podaniem powierzchni w metrach kwadratowych do dwóch miejsc po przecinku,
d) zaznaczenie położenia lokalu względem stron świata.
e) szkic powinien być wykonany w skali 1:50 lub 1:100.
3) wykonanie świadectw charakterystyki energetycznej zgodnie z metodologią i wzorem określonym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 27 lutego 2015 r. w sprawie metodologii wyznaczania charakterystyki energetycznej budynku lub części budynku oraz świadectw charakterystyki energetycznej (Dz.U. 2015 r., poz.376; Dz.U. 2017 poz.22; Dz.U.2018, poz.1829; Dz.U. 2023 poz. 697),,
4) wykonanie wszelkich dodatkowy czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również należy uwzględnić dojazd.
6. Realizacja zamówienia polegać będzie na sukcesywnym, uzależnionym od potrzeb Zamawiającego, opracowaniu świadectw charakterystyki energetycznej lokali, w okresie obowiązywania umowy, na podstawie zleceń Zamawiającego. Zlecenia będą wystawiane w transzach po około 30 - 60 sztuk. W tak wystawionych zleceniach termin wykonania zlecenia nie będzie krótszy niż obliczony w następujący sposób: ilość świadectw do wykonania przemnożone przez 0,5 dnia kalendarzowego.
7. Świadectwa charakterystyki energetycznej lokali należy przedłożyć Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach w trwałej oprawie zapobiegającej ich dekompletacji oraz w wersji elektronicznej tylko do odczytu. Wersję elektroniczną (CD) i papierową świadectw charakterystyki należy wpiąć w jeden skoroszyt.
8. Do świadectw charakterystyki energetycznej należy dołączyć szkic lokalu opracowany w formie papierowej i elektronicznej.
9. Gwarancja: 24 miesiące na wykonane usługi. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru usług.
10. Szczegółowy zakres i sposób realizacji usługi określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej

4.5.5.) Wartość części: 247050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112545,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340095,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112545,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProAudyt Daniel Piedo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524983250

7.3.4) Miejscowość: Gorzków Nowy

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112545,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112545,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112545,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProAudyt Daniel Piedo

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524983250

7.3.4) Miejscowość: Gorzków Nowy

7.3.5) Kod pocztowy: 42-320

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112545,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.