Og³oszenie z dnia 2022-08-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00321924/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00416825/01 - Wynik z dnia 2022-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,
znak sprawy: AEZ/S-090/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,
znak sprawy: AEZ/S-090/2022
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e3ffde6-f37f-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00316251
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00042341/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Odbiór i utylizacja odpadów komunalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://wum.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci przekazywanie wszelkich zawiadomieñ, wyja¶nieñ oraz innych informacji, nastêpuje przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj
pytanie”, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ pytania lub informacji. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz
informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”, z zastrze¿eniem pkt 7.
Wy³±cznie w wyj±tkowych przypadkach, dotycz±cych awarii Platformy, Zamawiaj±cy mo¿e komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej e-mail: aez@wum.edu.pl.
W przypadku, gdy w prowadzonym postêpowaniu Wykonawca zastrze¿e okre¶lone informacje jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te winny byæ zawarte w odrêbnym dokumencie i dokument ten nale¿y z³o¿yæ poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument” wskazuj±c typ dokumentu: „Tajemnica przedsiêbiorstwa”, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XIV. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl
Dopuszczalne formaty przesy³anych danych
Dokumenty, o których mowa w ust 2 pkt 4 i 5, o objêto¶ci ka¿dego z plików do 100 MB mog± byæ sk³adane w formacie: txt, rtf, pdf
,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zasady podpisywania dokumentów elektronicznych
1) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale XIV, opatrywane s± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poza Platform±.
2) W przypadku podpisu kwalifikowanego:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES i wybieraæ typ otoczony;
b) inne formaty plików ( np. doc, docx, xls, xlsx..) nale¿y podpisywaæ formatem XAdES oraz zaleca siê typ podpisu otoczony. W
przypadku wybrania typu podpisu zewnêtrzny, wymaga siê za³±czenia dodatkowo oddzielnego pliku z podpisem. W takim przypadku Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. ¯wirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM;
2. Administrator powo³a³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 240;
3. Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXVII SWZ.
4. Zamawiaj±cy jednocze¶nie informuje, ¿e Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowi±zany do wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ i których dane przeka¿e Zamawiaj±cemu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje informacjami, o których mowa na wstêpie. W ¶wietle powy¿szego Wykonawca, na druku Formularzy ofertowych, stanowi±cych Za³±czniki nr 1 do SWZ, zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie dot. wype³nienia obowi±zku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-090/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych (odpady zmieszane, papier, szk³o, metale i tworzywa sztuczne, odpady biodegradowalne, gabaryty, makulatura) z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie:
1) ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego pojemników na poszczególne rodzaje odpadów w ilo¶ciach i rozmiarach okre¶lonych w Formularzu cenowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ), z zastrze¿eniem, ¿e pojemniki na odpady gabarytowe i biodegradowalne o pojemno¶ci 7000 l (trawa, li¶cie) bêd± podstawiane na ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie 5 dni od otrzymania zlecenia. Pojemniki winne byæ wykonane z plastiku, posiadaæ pokrywy otwierane od góry i posiadaæ opisy i kolorystykê odpowiadaj±c± poszczególnym rodzajom odpadów. Nie dotyczy to pojemników KP5 i KP7;
2) wykonywanie us³ug zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami prawa i czêstotliwo¶ci± okre¶lon± w Formularzu cenowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ). Szczegó³owy harmonogram uwzglêdniaj±cy dni odbieranie odpadów w ci±gu tygodnia zostanie ustalony przed rozpoczêciem ¶wiadczenia us³ug z Koordynatorami Sekcji Dzia³u Administracyjno-Gospodarczego-Kampusy, administratorami domów studenckich oraz Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego, odpowiedzialnymi za administrowanie poszczególnymi obiektami Zamawiaj±cego;
3) wykonywanie us³ug polegaj±cych na odbieraniu odpadów biodegradowalnych z pojemników o pojemno¶ci 7000 l, gabarytów i makulatury odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo na zlecenie przekazane Wykonawcy za po¶rednictwem poczty e-mail przez kierowników administracyjnych odpowiedzialnych za poszczególne obiekty;
4) za wszelkie szkody powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem zamówienia, odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca;
5) sprzêt (w tym kontenery i pojemniki), materia³y oraz transport niezbêdny do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca;
6) Wykonawca jest zobowi±zany do utrzymania czysto¶ci i porz±dku wokó³ ustawionych kontenerów i pojemników w promieniu przynajmniej 2 m przy ka¿dorazowym opró¿nianiu pojemników;
7) Wykonawca odbieraj±cy odpady komunalne od Zamawiaj±cego jest zobowi±zany do przekazywania odebranych odpadów do instalacji spe³niaj±cych wymagania dla instalacji komunalnych (odpowiednich dla przedmiotu zamówienia), które zosta³y oddane do u¿ytkowania i posiadaj± wymagane decyzje pozwalaj±ce na przetwarzanie odpadów:
a) selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpo¶rednio lub za po¶rednictwem innego zbieraj±cego odpady (podwykonawcy) do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchi± sposobów postêpowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
b) zmieszanych odpadów komunalnych do instalacji komunalnej zapewniaj±cej przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy o odpadach, z zastrze¿eniem art. 158 ust. 4 tej ustawy, zwanej tu tak¿e zgodnie z dotychczasowym nazewnictwem regionaln± instalacj± do przetwarzania odpadów komunalnych lub RIPOK,
c) bioodpadów i odpadów zielonych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.
3. Us³ugi ¶wiadczone bêd± na warunkach okre¶lonych w Projekcie umowy, której wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Minimalna wymagana przez Zamawiaj±cego norma poziomu emisji spalin pojazdów, które bêd± u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia to EURO 4, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XII SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów
90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami
90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert, okre¶lonych w SWZ.
Cena - 95%,
Kryterium ¶rodowiskowe - 5%.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium ¶rodowiskowe
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy w oparciu o art. 112 okre¶la nw. warunki udzia³u w postêpowaniu w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umo¿liwiaj±cy ocenê zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, w szczególno¶ci wyra¿aj±c je jako minimalne poziomy zdolno¶ci, o których mowa w ust. 2.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) jest podmiotem wpisanym do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022, poz. 1297);
b) posiada numer rejestrowy w rejestrze podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO), o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U z 2022 poz. 699);
c) posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie zbierania oraz przetwarzania odpadów odpowiednie do przedmiotu zamówienia, wydane w formie decyzji przez w³a¶ciwy organ – zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach lub pozwolenie zintegrowane na przetwarzanie odpadów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
3. Zamawiaj±cy nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych zadañ, zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy.
4. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 2 pkt 2, Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane . W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia, z którego wynikaæ bêdzie, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: ¦rodkiem dowodowym (zastêpuj±cym podmiotowe ¶rodki dowodowe) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ jest o¶wiadczenie sporz±dzone wg wzoru, stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Na potwierdzenie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale IX ust. 2 pkt 2) SWZ, Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia, z zastrze¿eniem Rozdzia³u X ust. 8 pkt 1, ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych:
a) posiadanie wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (Dz. U. z 2022, poz. 1297) prowadzonego przez Urz±d Miasta Sto³ecznego Warszawa;
b) nadanie numeru rejestrowego w rejestrze podmiotów wprowadzaj±cych produkty, produkty w opakowaniach i gospodaruj±cych odpadami (BDO), o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U z 2022 poz. 699), prowadzonego przez marsza³ka województwa;
c) posiadanie aktualnego zezwolenia na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie zbierania oraz przetwarzania odpadów, odpowiednie do przedmiotu zamówienia, wydane w formie decyzji przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z art. 41 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2022, poz.699) lub pozwolenie zintegrowane na przetwarzanie odpadów, wydane w trybie ww. ustawy;
2. Dokumentem tymczasowo zastêpuj±cym wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ust. 1 jest o¶wiadczenie Wykonawcy sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ, potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia ¿e oferowane us³ugi spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania oraz cechy, Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lubinnego w³a¶ciwego rejestru, potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest
zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz
danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
2)Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik. Pe³nomocnictwo jest tak¿e wymagane
w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowi±zani s± do z³o¿enia wraz z ofert±:1) o¶wiadczenie sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ, potwierdzaj±ce braku podstaw wykluczenia z postepowania, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
2) o¶wiadczenie Wykonawcy sporz±dzone wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ, potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.
3) o¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie zmniejszenia warto¶ci maksymalnej Umowy okre¶lonej w §2 ust. 13 w przypadku ograniczenia miejsc odbioru odpadów komunalnych, a w konsekwencji ograniczenia liczby pojemników na odpady w przypadku wycofania któregokolwiek obiektu Zamawiaj±cego z eksploatacji7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-06 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ na Platformie dostêpnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-06 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-05
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zak³adach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzêt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pa³acu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnêtrznych administrowanych przez Zak³ad Gospodarowania Nieruchomo¶ciami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ugi przegl±dów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej -Curie PIB w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Zarz±du Mienia Skarbu Pañstwa w okresie latach 2025-2026 r.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i czê¶ciowe zagospodarowanie sta³ych odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie gminy Czerniejewo
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczysto¶ci ciek³ych z posesji bêd±cych w zarz±dzie O¶rodka Sportu i Rekreacji w K³obucku.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Batorz w 2025 roku
- "ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD W£A¦CICIELI NIERUCHOMO¦CI ZAMIESZKA£YCH I W CZʦCI NIEZAMIESZKA£YCH Z TERENU GMINY ¦WINICE WARCKIE W 2025 ROKU"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci z terenu Gminy Zêbowice oraz opró¿nianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych z terenu gminy Kodeñ
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.