eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługa udostępnienia Zamawiającemu przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads oraz zakup reklam w wybranych mediach



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa udostępnienia Zamawiającemu
przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads oraz zakup reklam w wybranych mediach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa udostępnienia Zamawiającemu
przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads oraz zakup reklam w wybranych mediach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6bf405f7-0f62-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020866/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi udostępnienia Zamawiającemu przedpłaconych kont reklamowych Google Ads i Meta Ads oraz zakupu reklam w prasie lokalnej i ogólnopolskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, że zamówienie będzie współfinansowane w ramach zadań inwestycyjnych pn.: 1) Rewitalizacja EC-1 Południowy Wschód (UDA-RPLD.06.01.01-10-0004/20-00); 2) Narodowe Centrum Kultury Filmowej – rozwój funkcji i usług oferowanych przez „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi (POIS.08.01.00-00-1013/16-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 0240/WMK/TP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 405219,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I pn.: Usługa udostępnienia przedpłaconych kont reklamowych Google Ads, Meta Ads (dalej, jako część I).
Przedmiot zamówienia, w ramach części I - usługa udostępnienia Zamawiającemu przedpłaconych kont reklamowych Google Ads i Meta Ads, tak, aby Zamawiający mógł samodzielnie prowadzić działania reklamowe na wskazanych kontach reklamowych. Planowane wydatki w ramach poszczególnych kont reklamowych w okresie obowiązywania umowy na realizację przedmiotu zamówienia, nie mogą przekroczyć kwoty:
a) Meta Ads – 124.000,00 zł netto /152.520 zł brutto;
b) Google Ads – 85.000,00 zł netto/ 104.550,00 zł brutto;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji, odrębnie dla danej części zamówienia zostały zawarte w:
1) szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej jako SOPZ) stanowiącym załącznik do SWZ, dla części I – 1A;
2) projektowanych postanowieniach umowy (dalej, jako PPU) stanowiących załączniki do SWZ , dla części I – 2A;

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

79342000-3 - Usługi marketingowe

4.5.5.) Wartość części: 230219,52 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II pn.: Zakup przestrzeni reklamowej na portalach internetowych i w tytułach prasowych (dalej, jako część II).
Przedmiot zamówienia w zakresie części II:
A - usługa zakupu przestrzeni reklamowej na portalach internetowych oraz
w prasie, w publikatorach i tytułach wymienionych poniżej:
a) Bezpłatna gazeta lokalna Łódź.pl.;
b) Miesięcznik Kino;
c) www.onet.pl, serwis kultura;
d) www.interia.pl, serwis kultura film;
e) Tygodnik Polityka, sekcja Kultura;
f) Tygodnik Newsweek, sekcja Travelling;
g) Partner dodatku FAKT Kocham Polskę;
B - współpraca z 4 spośród 8 niżej wymienionych twórców treści (influencerami/blogerami filmowymi), którzy prowadzą w Internecie kanały
o tematyce filmowej :
a) Drugi seans;
b) Filmawka;
c) Pełna sala;
d) Spoiler master;
e) Sfilmowani;
f) Anonimowy grzybiarz;
g) blog - FLEX TALK (na Spotify);
h) Bliżej ekranu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zostały zawarte w:
1) szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (dalej jako SOPZ) stanowiącym, dla części II -załącznik Nr 1B do SWZ;
2) projektowanych postanowieniach umowy (dalej, jako PPU) stanowiących, dla części II – załącznik Nr 2B do SWZ.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79970000-4 - Usługi publikacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79341000-6 - Usługi reklamowe

79342000-3 - Usługi marketingowe

4.5.5.) Wartość części: 175000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264447,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287918,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264447,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITYBOARD MEDIA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251003406

7.3.3) Ulica: Narbutta 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-541

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264447,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179924,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179924,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CITYBOARD MEDIA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5251003406

7.3.3) Ulica: Narbutta 30

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-541

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296196,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.