eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzydłowiecWymiana urządzeń grzewczych oraz montaż pomp ciepła, instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych w ramach realizacji projektu Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez wymianę urządzeń



Ogłoszenie z dnia 2023-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana urządzeń grzewczych oraz montaż pomp ciepła, instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych w ramach realizacji projektu Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez wymianę urządzeń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZYDŁOWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK WIELKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szydlowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szydlowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f8c91a91-f549-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana urządzeń grzewczych oraz montaż pomp ciepła, instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych w ramach realizacji projektu Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez wymianę urządzeń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8c91a91-f549-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316296

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044001/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez wymianę urzadzeń grzewczych na terenie Gminy Szydłowiec.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222622

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „Zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn.: „Wymiana urządzeń grzewczych oraz montaż pomp ciepła, instalacji fotowoltaicznych oraz solarnych w ramach realizacji projektu Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza poprzez wymianę urządzeń grzewczych na terenie Gminy Szydłowiec” w formule „zaprojektuj i wybuduj” wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jak i wszelkich prac budowlanych i montażowych dotyczących robót opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
1.1 Zakres zamówienia:
Na zakres w/w zamówienia składać się będą następujące prace: faza projektowa i faza wykonawcza.
FAZA PROJEKTOWA
Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń na budowę lub uzyskanie przez Wykonawcę braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót, projekty robót geologicznych, projekty wykonawcze instalacji, schematy elektryczne, oraz karty zgłoszeniowe do PSP, wykonanie dokumentacji zgłoszenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w rozbiciu na każdą instalację.
Dokumentację projektową należy przedłożyć Zamawiającemu w wersji drukowanej – 4 egzemplarze oraz wersji elektronicznej – 2 płyty CD w tym: 1 w wersji edytowanej i 1 tylko do odczytu:
- rysunku – format: dwg i pdf
- obrazy – format: jpg lub pdf,
- tekst – format doc. i pdf
- przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie i harmonogramy w format ath i pdf.
Przed przystąpieniem do projektowania należy dokonać wizji lokalnej kotłowni i zapoznać się z istniejącym układem technologicznym. Wymagane jest uzgodnienie dokumentacji projektowej z Zamawiającym pod względem zastosowania rozwiązań projektowych i zastosowanych urządzeń oraz materiałów.
FAZA WYKONAWCZA
Faza wykonawcza obejmować będzie niżej wymienione roboty budowlane i instalacyjne tj. dostawę i montaż w oparciu o opracowaną dokumentację techniczną, fabrycznie nowych:
- kotłów gazowych o min. mocy 12kW z zasobnikiem CWU – 1 szt.
- kotłów gazowych o min. mocy 12kW – 1 szt.
- kotłów gazowych o min. mocy 17kW – 3 szt.
- dwufunkcyjnych kotłów gazowych o min. mocy 17 kW z zasobnikiem CWU – 1 szt.
- kotła elektrycznego o min. mocy 9kW – 1 szt.
- gruntowych pomp ciepła o min. mocy 12kW – 3 szt.
- pomp ciepła powietrze-woda o min. mocy 12kW – 16 szt.
- instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do montażu na dachach budynków o min. mocy 4kWp – 2 szt.
- instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do montażu na dachach budynków o min. mocy 6kWp – 4 szt.
- instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do montażu na dachach budynków o min. mocy 7kWp – 1 szt.
- instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do montażu na dachach budynków o min. mocy 8kWp – 13 szt.
- instalacji fotowoltaicznych wraz z konstrukcją dostosowaną do montażu na dachach budynków o min. mocy 10kWp – 1 szt.
- instalacji kolektorów słonecznych na potrzeby c.w.u. wraz z konstrukcją dostosowaną do montażu na dachu budynku – 2 szt.
Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać n/w roboty budowlane i instalacyjne:
1.2 Demontaż istniejących źródeł ciepła (kotłów) oraz zasobników c.w.u.. Zdemontowane kotły i zasobniki c.w.u. pozostają w dyspozycji właściciela obiektu.
1.3 Podłączenie kotłów, pomp ciepła i zasobników do istniejących instalacji C.O. i c.w.u.
1.4 Wykonanie montażu czopucha do komina.
1.5 Podłączenie instalacji fotowoltaicznej oraz instalacji kolektorów słonecznych do istniejących instalacji elektrycznych i c.w.u.
1.6 Montaż pomp obiegowych, układów sterująco – regulujących, zasobników i zabezpieczeń instalacji.
1.7 Wykonanie niezbędnych otworów, przejść instalacji przez przegrody i przepustów montażowych w celu montażu urządzeń wraz z uszczelnieniem i wykończeniem otworów, przejść przez przegrody i przepustów montażowych po wykonaniu robót.
1.8 Ułożenie tras kablowych, uziemienia.
1.9 Montaż rozdzielnic na potrzeby fotowoltaiki.
1.10 Konfigurację wszystkich urządzeń, połączenie z siecią internetową użytkownika a w przypadku braku stałego połączenia internetowego w miejscu zlokalizowania falownika wymogiem jest wyposażenie użytkownika w moduł pozwalający w przyszłości połączyć się z siecią internetową.
1.11 Montaż grupy pompowej, czujników temperatury.
1.12 Montaż kanałów powietrznych.
1.13 Montaż i izolacja rurociągów między kolektorami, grupą pompową a podgrzewaczem c.w.u.
1.14 Montaż armatury, urządzeń i pozostałych elementów wg schematów technologicznych.
1.15 Wykonanie płukania oraz prób ciśnieniowych instalacji.
1.16 Napełnienie i uruchomienie instalacji.
1.17 Wykonanie przewodów instalacji wody zimnej, ciepłej, C.O. i elektrycznych niezbędnych do połączenia istniejących instalacji z projektowanym systemem.
1.18 Wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji.
1.19 Odtworzenie do stanu pierwotnego wszelkich naruszonych powierzchni, elementów konstrukcyjnych oraz innych elementów uszkodzonych bądź naruszonych w wyniku montażu instalacji.
1.20 Przeszkolenie użytkowników co do zasady prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz przekazanie użytkownikom szczegółowych instrukcji obsługi.

Szczegółowy opis wymagań Zamawiającego dotyczących realizacji przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
Uwaga:
Zamawiający wymaga, aby w trakcie prowadzenia robót budowlano montażowych Wykonawca zapewnił prawidłowe funkcjonowanie istniejących budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1945842,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3240114,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1945842,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMAG INTERNATIONAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362117836

7.3.3) Ulica: ul. Podleśna 77a

7.3.4) Miejscowość: Łazy

7.3.5) Kod pocztowy: 05-552

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1945842,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.