Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00306094/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00363811/01 - Wynik z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Radłów i Łęka Siedlecka"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kolejowa 7
1.4.2.) Miejscowość: Radłów
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-130
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316323
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00306094
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Część 1 pn. Remont drogi dojazdowej do pól w km 0+000 - 0+315 dz. nr 229 w miejscowości Łęka Siedlecka o dł. 315 mb.;
Odcinek 0+000 - 0+160
-Roboty przygotowawcze
Korytowanie na gł. 25 cm wraz z wywozem na odległość 1 km - 160 m2
Transport materiału na odległość 3 km - 32m3
-Wykonanie podbudowy
Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa dolna , gr. kruszywa po zagęszczeniu gr. 25 cm - 160 m2
Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna , gr. kruszywa po zagęszczeniu gr. 10 cm - 640 m2
-Nawierzchnia
Wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową – 36,563t
Skropienie międzywarstwe – 487,50 m2
Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna 4 cm – 487,50 m2
-Pobocza
Podbudowy z kruszyw łamanych z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. kruszywa po zagęszczeniu gr. 8 cm - 160m2
Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją - 160m2
Odcinek 0+160 - 0+315
-Roboty przygotowawcze
Korytowanie na gł. 20 cm wraz z wywozem na odległość 1 km - 465 m2
Transport materiału na odległość 3 km - 93 m3
-Wykonanie podbudowy
Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa dolna , gr. kruszywa po zagęszczeniu gr. 20 cm - 465 m2
a) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 5.1 do SWZ.
STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ,
Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4.1 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.
2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, złożenia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Projektową, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.
5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania, w szczególności w specjalności drogowej i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań
minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy.
Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie Wykonawcy.
Po zmianie:
Część 1 pn. Remont drogi dojazdowej do pól w km 0+000 - 0+315 dz. nr 229 w miejscowości Łęka Siedlecka o dł. 315 mb.;
Odcinek 0+000 - 0+160
-Roboty przygotowawcze
Korytowanie na gł. 20 cm wraz z wywozem na odległość 1 km - 160 m2
Transport materiału na odległość 3 km - 32m3
-Wykonanie podbudowy
Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa dolna , gr. kruszywa po zagęszczeniu gr. 20 cm - 160 m2
Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna , gr. kruszywa po zagęszczeniu gr. 10 cm - 640 m2
-Nawierzchnia
Wyrównanie mechaniczne istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową – 36,563t
Skropienie międzywarstwe – 487,50 m2
Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych - warstwa ścieralna 4 cm – 487,50 m2
-Pobocza
Podbudowy z kruszyw łamanych z kruszyw łamanych warstwa górna, gr. kruszywa po zagęszczeniu gr. 8 cm - 160m2
Podwójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją - 160m2
Odcinek 0+160 - 0+315
-Roboty przygotowawcze
Korytowanie na gł. 20 cm wraz z wywozem na odległość 1 km - 465 m2
Transport materiału na odległość 3 km - 93 m3
-Wykonanie podbudowy
Podbudowy z kruszyw łamanych warstwa dolna , gr. kruszywa po zagęszczeniu gr. 20 cm - 465 m2
a) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 5.1 do SWZ.
STWiORB – Załącznik nr 6 do SWZ,
Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4.1 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.
2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, złożenia przez niego uproszczonego Kosztorysu ofertowego, sporządzonego w oparciu o Dokumentację Projektową, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną przeprowadzoną przez Wykonawcę.
4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.
5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania, w szczególności w specjalności drogowej i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań
minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
12) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy.
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – minimum 36 miesięcy.
Ostateczny termin gwarancji jakości oraz rękojmi zostanie określony w ofercie Wykonawcy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa elektroenergetycznej sieci nn. 0,4 kV kablowej oświetlenia drogowego drogi powiatowej w m. Czółna, gm. Niedrzwica Duża
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Drzewica - etap 1
- Budowa mostu w ciągu drogi gminnej wewnętrznej w km 2+760 na potoku Jelnianka w m. Jelna
- Dostawa materiałów na remonty dróg gminnych
- Przebudowa przepustu drogowego na drodze gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.