eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrawczynBudowa i przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Strawczyn



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Strawczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48413038002

1.5.8.) Numer faksu: +48413038157

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@strawczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://strawczyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Strawczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49ec9f00-4255-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316335

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004431/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa i przebudowa przejść dla pieszych na terenie Gminy Strawczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266022/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.36.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1864134,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej w msc. Niedźwiedź koło szkoły

Przedmiotem zamówienia jest budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej w msc. Niedźwiedź koło szkoły, Gmina Strawczyn w formule zaprojektuj i wybuduj.

Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej Niedźwiedź koło szkoły w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku od drogi powiatowej nr 0487T (dz. nr ewid. 375/2) w ciągu drogi gminnej nr 388016T (dz. nr ewid. 311 obręb Niedźwiedź) na dł. ok. 100 mb.
Zadanie obejmuje m. in.:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego zezwolenia na realizacją robót na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU - załącznik do SWZ nr 9)
2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów, zakresu prac projektowych i budowanych.
3. Zaprojektowanie i budowę przejścia dla pieszych zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-3), zaś oświetlenie przejścia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-4).
4. W projekcie i na etapie robót należy przewidzieć budowę doświetlonego przejścia grubowarstwowego chemoutwardzalnego dla pieszych w kolorze czerwono - białym z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni dla osób z dysfunkcjami wzroku, oznakowaniem pionowym aktywnym oraz obszarem dojścia dla pieszych - chodnika (na całej dł. odcinka) wraz ze strefą oczekiwania w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych. W ramach realizacji inwestycji należy również uwzględnić wykonanie odwodnienia, nowej przebudowanej i poszerzonej nawierzchni na przedmiotowym odcinku drogi gminnej
5. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi np. przebudowa/budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, przebudowę/budowę/wymianę przepustów, umocnienie skarp i skarp rowów, kolizji z infrastrukturą techniczną, budowę/przebudowę odwodnienia, budowę kanału technologicznego, itp.
6. Uzgodnienie dokumentacji z zarządcą drogi (Zamawiający).
7. Uzgodnienia z Zamawiającym dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania.
8. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania.
9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 240 dni od dnia podpisania umowy.
10. Wykonanie robót budowanych w terminie do 100 dni od dnia uzyskania stosownego zezwolenia na realizację robót.
11. Opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu na cały odcinek drogi gminnej.
12. Na przebudowywany odcinek drogi Zamawiające posiada mapę do celów projektowych która zostanie przekazana Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 213226,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Przebudowa przejść dla pieszych na drodze gminnej ul. Turystyczna w msc. Strawczynek


Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przejść dla pieszych na drodze gminnej ul. Turystyczna w msc. Strawczynek, Gmina Strawczyn w formule zaprojektuj i wybuduj.

Zadanie 1.
Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Turystyczna w msc. Strawczynek - odcinek pierwszy (koło basenu)

Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Turystyczna w msc. Strwczynek w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku drogi gminnej nr 388028T (dz. nr ewid. 630/28, 630/36, 644/1 obręb Strawczyn, dz. nr ewid. 253/3, 253/5, 254/3, 255/2, 47/3 obręb Strawczynek) na dł. ok.: 0,200 km do działki nr ewid. 47/3.
Zadanie obejmuje m. in.:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego zezwolenia na realizacją robót na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU - załącznik do SWZ nr 9)
2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów, zakresu prac projektowych i budowlanych.
3. Zaprojektowanie i przebudowę przejścia dla pieszych zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-3), zaś oświetlenie przejścia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-4).
4. W projekcie i na etapie robót należy przewidzieć budowę doświetlonego przejścia grubowarstwowego chemoutwardzalnego dla pieszych w kolorze czerwono - białym z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni dla osób z dysfunkcjami wzroku, oznakowaniem pionowym aktywnym oraz obszarem dojścia dla pieszych - chodnika (ok. 118 mb) wraz ze strefą oczekiwania w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych. W ramach realizacji inwestycji należy również uwzględnić wykonanie odwodnienia, wymiany oznakowania progu zwalniającego i samego progu na wyspowy oraz poszerzenie nawierzchni na odcinku projektowanego chodnika.
5. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi np. przebudowa/budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, przebudowę/budowę/wymianę przepustów, umocnienie skarp i skarp rowów, kolizji z infrastrukturą techniczną, budowę/przebudowę odwodnienia, budowę kanału technologicznego, itp.
6. Uzgodnienie dokumentacji z zarządcą drogi (Zamawiający).
7. Uzgodnienia z Zamawiającym dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania.
8. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania.
9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 240 dni od dnia podpisania umowy.
10. Wykonanie robót budowanych w terminie do 100 dni od dnia uzyskania stosownego zezwolenia na realizację robót.
11. Opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu na cały odcinek drogi ul. Turystycznej.
12. Na przebudowywany odcinek drogi Zamawiające posiada mapę do celów projektowych która zostanie przekazana Wykonawcy.

Zadanie 2.
Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Turystyczna w msc. Strawczynek - odcinek drugi (przy drodze powiatowej)

Przebudowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Turystyczna w msc. Strawczynek w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku drogi gminnej nr 388028T (dz. nr ewid. 255/1, 13/2, 53/1 obręb Strawczynek) na dł. ok.: 0,129 km do drogi powiatowej nr 0487T (dz. nr ewid. 10/1).
Zadanie obejmuje m. in.:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego zezwolenia na realizacją robót na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU - załącznik do SWZ nr 9)
2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów, zakresu prac projektowych i budowlanych.
3. Zaprojektowanie i przebudowę przejścia dla pieszych zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-3), zaś oświetlenie przejścia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-4).
4. W projekcie i na etapie robót należy przewidzieć budowę doświetlonego przejścia grubowarstwowego chemoutwardzalnego dla pieszych w kolorze czerwono - białym z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni dla osób z dysfunkcjami wzroku, oznakowaniem pionowym aktywnym oraz obszarem dojścia dla pieszych – chodnika wraz ze strefą oczekiwania w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych. W ramach realizacji inwestycji należy również uwzględnić wykonanie odwodnienia, wymiany oznakowania progu zwalniającego i samego progu na wyspowy
5. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi np. przebudowa/budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, przebudowę/budowę/wymianę przepustów, umocnienie skarp i skarp rowów, kolizji z infrastrukturą techniczną, budowę/przebudowę odwodnienia, budowę kanału technologicznego, itp.
6. Uzgodnienie dokumentacji z zarządcą drogi (Zamawiający).
7. Uzgodnienia z Zamawiającym dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania.
8. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania.
9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 240 dni od dnia podpisania umowy.
10. Wykonanie robót budowanych w terminie do 100 dni od dnia uzyskania stosownego zezwolenia na realizację robót.
11. Opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu na cały odcinek drogi ul. Turystycznej.
12. Na przedmiotowy odcinek drogi Zamawiający posiada mapę do celów projektowych, która zostanie przekazana Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 471816,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3. Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Stroma w msc. Oblęgorek

Przedmiotem zamówienia jest budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Stroma w msc. Oblęgorek, Gmina Strawczyn w formule zaprojektuj i wybuduj.

Zadanie 1.
Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Stroma w msc. Oblęgorek (odc. 1.)

Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Stroma w msc. Oblęgorek w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku od drogi powiatowej w ciągu drogi gminnej nr 388034T (dz. nr ewid. 650 oraz dz. nr ewid. 606/9) na odcinku ok. 88 mb (odległość mierzona od krawędzi drogi powiatowej nr 0490T - dz. nr ewid. 654/1).
Zadanie obejmuje m. in.:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego zezwolenia na realizacją robót na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU - załącznik do SWZ nr 9)
2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów, zakresu prac projektowych i budowanych.
3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi np. przebudowa/budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, przebudowę/budowę/wymianę przepustów, umocnienie skarp i skarp rowów, kolizji z infrastrukturą techniczną, budowę/przebudowę odwodnienia, budowę kanału technologicznego, itp.
4. Dokumentacja projektowa musi obejmować budowę chodnika (obszar dojścia dla pieszych), przebudowę nawierzchni bitumicznej.
5. Uzgodnienie dokumentacji z zarządcą drogi (Zamawiający).
6. Uzgodnienia z Zamawiającym dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania.
7. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania.
8. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 240 dni od dnia podpisania umowy.
9. Wykonanie robót budowanych w terminie do 100 dni od dnia uzyskania stosownego zezwolenia na realizację robót.
10. Opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu na cały odcinek drogi ul. Stromej i Górskiej
11. Na przebudowywany odcinek drogi Zamawiające posiada mapę do celów projektowych która zostanie przekazana Wykonawcy.

Zadanie 2.
Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Stroma w msc. Oblęgorek (odc. 2)

Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Stroma w msc. Oblęgorek w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku od drogi powiatowej w ciągu drogi gminnej nr 388034T (dz. nr ewid. 650, 606/9, 577/5) od ok. 88 m do końca odcinka drogi gminnej tj. ok. 270 mb. (odległość mierzona od krawędzi drogi powiatowej nr 0490T - dz. nr ewid. 654/1)
Zadanie obejmuje m. in.:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego zezwolenia na realizacją robót na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU - załącznik do SWZ nr 9).
2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów, zakresu prac projektowych i budowanych.
3. Zaprojektowanie i budowę przejścia dla pieszych zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-3), zaś oświetlenie przejścia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-4).
4. W projekcie i na etapie robót należy przewidzieć budowę doświetlonego przejścia grubowarstwowego chemoutwardzalnego dla pieszych w kolorze czerwono - białym z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni dla osób z dysfunkcjami wzroku, oznakowaniem pionowym aktywnym oraz obszarem dojścia dla pieszych - chodnika (na całej dł. odcinka) wraz ze strefą oczekiwania w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych. W ramach realizacji inwestycji należy również uwzględnić wykonanie odwodnienia, nowej przebudowanej i poszerzonej nawierzchni na przedmiotowym odcinku drogi gminnej
5. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi np. przebudowa/budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, przebudowę/budowę/wymianę przepustów, umocnienie skarp i skarp rowów, kolizji z infrastrukturą techniczną, budowę/przebudowę odwodnienia, budowę kanału technologicznego, itp.
6. Uzgodnienie dokumentacji z zarządcą drogi (Zamawiający).
7. Uzgodnienia z Zamawiającym dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania.
8. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania.
9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 240 dni od dnia podpisania umowy.
10. Wykonanie robót budowanych w terminie do 100 dni od dnia uzyskania stosownego zezwolenia na realizację robót.
11. Opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu na cały odcinek drogi ul. Stromej i Górskiej
12. Na przebudowywany odcinek drogi Zamawiające posiada mapę do celów projektowych która zostanie przekazana Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 690531,10 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4. Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Osiedlowa w msc. Promnik

Przedmiotem zamówienia jest budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Osiedlowa w msc. Promnik, Gmina Strawczyn w formule zaprojektuj i wybuduj.

Zadanie 1.

Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Osiedlowa w msc. Promnik (odc. 1)

Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Osiedlowa w msc. Promnik w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku od drogi wojewódzkiej (dz. 866/1) w ciągu drogi gminnej nr 388065T (dz. nr ewid. 357/2) na odcinku ok. 108 mb.
Zadanie obejmuje m. in.:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego zezwolenia na realizacją robót na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU - załącznik do SWZ nr 9).
2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów, zakresu prac projektowych i budowanych.
3. Zaprojektowanie i budowę przejścia dla pieszych zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-3), zaś oświetlenie przejścia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-4).
4. W projekcie i na etapie robót należy przewidzieć budowę doświetlonego przejścia grubowarstwowego chemoutwardzalnego dla pieszych w kolorze czerwono - białym z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni dla osób z dysfunkcjami wzroku, oznakowaniem pionowym aktywnym oraz obszarem dojścia dla pieszych - chodnika wraz ze strefą oczekiwania w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych. W ramach realizacji inwestycji należy również uwzględnić wykonanie odwodnienia, wymiany przepustu pod koroną drogi wraz z murami oporowymi.
5. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi np. przebudowa/budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, przebudowę/budowę/wymianę przepustów, umocnienie skarp i skarp rowów, kolizji z infrastrukturą techniczną, budowę/przebudowę odwodnienia, budowę kanału technologicznego, itp.
6. Uzgodnienie dokumentacji z zarządcą drogi (Zamawiający).
7. Uzgodnienia z Zamawiającym dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania.
8. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania.
9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 240 dni od dnia podpisania umowy.
10. Wykonanie robót budowanych w terminie do 100 dni od dnia uzyskania stosownego zezwolenia na realizację robót.
11. Opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu na cały odcinek drogi ul. Osiedlowej i Dworskiej.
12. Na przebudowywany odcinek drogi Zamawiające posiada mapę do celów projektowych, która zostanie przekazana Wykonawcy.


Zadanie 2.

Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Osiedlowa w msc. Promnik (odc. 2)

Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Osiedlowa w msc. Promnik w formule zaprojektuj i wybuduj w ciągu drogi gminnej nr 388065T (dz. nr ewid. 357/2) od ok. 108 m (zjazd do bloku mieszkalnego) na odcinku o dł. ok. 85 mb.
Zadanie obejmuje m. in.:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego zezwolenia na realizacją robót na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU - załącznik do SWZ nr 9)
2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów, zakresu prac projektowych i budowanych.
3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi np. przebudowa/budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, przebudowę/budowę/wymianę przepustów, umocnienie skarp i skarp rowów, kolizji z infrastrukturą techniczną, budowę/przebudowę odwodnienia, budowę kanału technologicznego, itp.
4. Dokumentacja projektowa musi obejmować budowę chodnika (obszar dojścia dla pieszych), przebudowę nawierzchni bitumicznej.
5. Uzgodnienie dokumentacji z zarządcą drogi (Zamawiający).
6. Uzgodnienia z Zamawiającym dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania.
7. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania.
8. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 240 dni od dnia podpisania umowy.
9. Wykonanie robót budowanych w terminie do 100 dni od dnia uzyskania stosownego zezwolenia na realizację robót.
10. Opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu na cały odcinek drogi ul. Osiedlowej i Dworskiej.
11. Na przebudowywany odcinek drogi Zamawiające posiada mapę do celów projektowych która zostanie przekazana Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 269300,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5. Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej w msc. Korczyn koło szkoły

Przedmiotem zamówienia jest budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej w msc. Korczyn, Gmina Strawczyn w formule zaprojektuj i wybuduj.

Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej w msc. Korczyn w formule zaprojektuj i wybuduj na odcinku od drogi powiatowej nr 0485T (dz. nr ewid. 151) w ciagu drogi gminnej nr 388046T (dz. nr ewid. 974 obręb Korczyn) na dł. ok.: 0,110 km.
Zadanie obejmuje m. in.:
1. Wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie stosownego zezwolenia na realizacją robót na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU - załącznik do SWZ nr 9)
2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów, zakresu prac projektowych i budowlanych.
3. Zaprojektowanie i przebudowę przejścia dla pieszych zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-3), zaś oświetlenie przejścia zgodnie z obowiązującymi wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych (WR-D-41-4).
4. W projekcie i na etapie robót należy przewidzieć budowę doświetlonego przejścia grubowarstwowego chemoutwardzalnego dla pieszych w kolorze czerwono - białym z systemem fakturowych oznaczeń nawierzchni dla osób z dysfunkcjami wzroku, oznakowaniem pionowym aktywnym oraz obszarem dojścia dla pieszych - chodnika (na całej dł. odcinka) wraz ze strefą oczekiwania w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych. W ramach realizacji inwestycji należy również uwzględnić wykonanie odwodnienia, nowej przebudowanej i poszerzonej nawierzchni na przedmiotowym odcinku drogi gminnej.
5. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi np. przebudowa/budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, przebudowę/budowę/wymianę przepustów, umocnienie skarp i skarp rowów, kolizji z infrastrukturą techniczną, budowę/przebudowę odwodnienia, budowę kanału technologicznego, itp.
6. Uzgodnienie dokumentacji z zarządcą drogi (Zamawiający).
7. Uzgodnienia z Zamawiającym dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania.
8. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania.
9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 240 dni od dnia podpisania umowy.
10. Wykonanie robót budowanych w terminie do 100 dni od dnia uzyskania stosownego zezwolenia na realizację robót.
11. Opracowanie, uzgodnienie i zatwierdzenie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu na cały odcinek drogi gminnej.
12. Na przebudowywany odcinek drogi Zamawiające posiada mapę do celów projektowych, która zostanie przekazana Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 219261,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z informacją podaną na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:
Część 1. Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej w msc. Niedźwiedź koło szkoły – 247 000,00 zł


Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383196,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461250,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z informacją podaną na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:

Część 2. Przebudowa przejść dla pieszych na drodze gminnej ul. Turystyczna w msc. Strawczynek – 494 000,00 zł


Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 915120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 915120,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z informacją podaną na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia:

Część 3. Budowa przejścia dla pieszych na drodze gminnej ul. Stroma w msc. Oblęgorek – 346 000,00 zł

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1107000,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430034,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 885600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430034,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRASBUD BUDOWNICTWO T.MICHALSKI,R.MAJCHRZYK SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591810906

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 84

7.3.4) Miejscowość: Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430034,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387326,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 436650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387326,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRASBUD BUDOWNICTWO T.MICHALSKI,R.MAJCHRZYK SP.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591810906

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 84

7.3.4) Miejscowość: Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387326,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 340 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.