Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00269602/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
- 2023/BZP 00015815/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pasz objętościowych i treściwych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OGRÓD ZOOLOGICZNY W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012878673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-461
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22/619-40-41
1.5.8.) Numer faksu: +48 22/619-58-98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zoo.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68fb3d18-4601-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pasz objętościowych i treściwych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68fb3d18-4601-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000134/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa pasz obiętościowych i treściwych na 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269602/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ-28-9/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 314656,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa słomy owsianej prasowanej. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 58 000 kg słomy owsianej prasowanej do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w miesiącu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 4000 do ok. 9 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.1. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.5.5.) Wartość części: 39440 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa zielonki i kolb kukurydzy. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie zielonki z traw i roślin motylkowych (185 000 kg), zielonki z kukurydzy – pędy (1 000 kg), kolb kukurydzy (1 000 szt.) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w okresie od 25.04.2022 r. do 15.11.2022 r. Przeciętna częstotliwość dostaw: zielonka- codziennie (7 dni w tygodniu), zielonka z kukurydzy – 2-4 razy w tygodniu; kukurydza – kolby - 1–2 razy w tygodniu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: zielonka – od ok 900 do ok 1 200 kg, zielonka z kukurydzy – od ok 20 do ok 80 kg., kolby kukurydzy – od ok 20 do ok 80 sztuk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.2. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03451000-6 - Rośliny
4.5.5.) Wartość części: 123940 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pszenicy, ziarna kukurydzy i owsa Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczenie pszenicy (1 000 kg), ziarna kukurydzy ( 900 kg), owsa (4 100 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 r. z przeciętną częstotliwością 1 – 3 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu : od ok 100 kg do ok 1 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.3. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03211100-4 - Pszenica
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03211000-3 - Zboża
4.5.5.) Wartość części: 5352 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa nasion paszowych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie słonecznika paszowego pasiastego (1 100 kg), kanara (900 kg), konopi (140 kg), prosa (1 100 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 3 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu: od ok. 50 do ok. 800 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.4. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111300-5 - Nasiona słonecznika
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 11100 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pestek z dyni i siemienia lnianego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pestek z dyni (360 kg) i siemienia lnianego (750 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy każdego asortymentu: od ok. 50 do ok. 200 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.5. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111700-9 - Nasiona warzyw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 8988 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa ryżu białego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczenie ryżu białego (2 400 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 r. z przeciętną częstotliwością 1 – 3 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok 100 kg do ok 1 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.6. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15614000-5 - Ryż przetworzony
4.5.5.) Wartość części: 7200 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa ryżu brązowego. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie ryżu brązowego (200 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 2 razy w roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 50 do 100 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.7. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15614000-5 - Ryż przetworzony
4.5.5.) Wartość części: 540 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa płatków owsianych gruboziarnistych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 2 700 kg płatków owsianych gruboziarnistych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 100 do ok. 1 000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.8. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15613380-5 - Płatki owsiane
4.5.5.) Wartość części: 7722 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa otrębów pszennych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 2 500 kg otrębów pszennych do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 – 2 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 300 do ok. 800 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.9. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15615000-2 - Otręby
4.5.5.) Wartość części: 2375 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mieszanki dla gołębi. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie 3 000 kg mieszanki dla gołębi do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 500 do ok. 1000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.10. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 5310 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa mieszanki dla ptaków egzotycznych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie: mieszanki dla dużych papug (300 kg); mieszanka dla małych ptaków egzotycznych (240 kg); mieszanka dla dzikich ptaków (270 kg); mieszanka dla kanarków (180 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 300 do ok. 500 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.11. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 8971,20 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa granulatów różnych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla: antylop (7 800 kg), jeleni (2 400 kg), gryzoni (2 000 kg), koniowatych 1 300 kg), kangurów (1 300 kg), królików (1 300 kg), ptaków wodnych (3 800 kg), strusi (900 kg), żubrów (800 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością nie rzadziej niż 2 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 300 do ok. 800 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.12. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 38751 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa granulatów dla żyraf. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla żyraf (2 000 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale lub 1 raz na pół roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 500 - 800 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.13. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 7400 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa granulatów dla słoni. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla słoni (600 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 razy w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 500 - 800 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.14. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 3060 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa granulatów dla afrykańskich ssaków kopytnych. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie granulatów dla afrykańskich ssaków kopytnych trawożernych (1 400 kg), granulatów dla afrykańskich ssaków kopytnych liściożernych (1 360 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością nie rzadziej niż raz w półroczu. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 600 - 1000 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.15. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 15870 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pokarmu dla flamingów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla flamingów bytowych (450 kg), pokarmu dla flamingów rozpłodowych (300 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz na pół roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 150 - 300 kg.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.16. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 4896 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pokarmu dla bażantów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla bażantów dorosłych bytowych (420 kg), dla bażantów dorosłych rozpłodowych (100 kg), dla bażantów młodych (120 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz na pół roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 60 - 200 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.17. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 2557 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pokarmu dla ptaków wodnych i żurawi. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla: ibisów (150 kg), ptaków wodnych (495 kg), żurawi (405 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością nie rzadziej niż 1 raz na pół roku. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 100 - 200 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.18. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 8959,50 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa pokarmu dla ptaków miękkojadów. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostarczanie pokarmu dla: tukanów – 16% białka (180 kg), tukanów 20% białka (180 kg), ptaków miękkojadów (350 kg), ptaków owadożernych (30 kg) do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Warszawie w 2022 roku z przeciętną częstotliwością 1 raz w kwartale. Orientacyjna wielkość pojedynczej dostawy: od ok. 200 - 400 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1.19. do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 15700000-5 - Pasza dla zwierząt
4.5.5.) Wartość części: 12225 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39718,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43442 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39718,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hubert Mateusz Zdzieborski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241756844
7.3.4) Miejscowość: Strupiechów 21
7.3.5) Kod pocztowy: 07-111
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39718,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135034 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135034 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135034 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grzegorz Skindzier
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 76111109431
7.3.4) Miejscowość: Nowy Secymin 12
7.3.5) Kod pocztowy: 05-155
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135034 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą cena przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANUM ANIMAL NUTRITION Mirosława Jasińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271006622
7.3.4) Miejscowość: Lubanów 18A
7.3.5) Kod pocztowy: 98-235
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2559,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2559,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANUM ANIMAL NUTRITION Mirosława Jasińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271006622
7.3.4) Miejscowość: Lubanów 18A
7.3.5) Kod pocztowy: 98-235
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2559,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17884,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19375,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17884,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 26
7.3.4) Miejscowość: Leszno-Przybyszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17884,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6156 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8432,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6156 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WSH Łukasz Wasilewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972092760
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 26
7.3.4) Miejscowość: Leszno-Przybyszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6156 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10824,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10824,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10824,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Hodowlane.pl Łukasz Styrylski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130055344
7.3.3) Ulica: ul. Skotnicka 11
7.3.4) Miejscowość: Tomaszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10824,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39718,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43442 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39718,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawy margaryny i oleju roślinnego oraz produktów przemiału ziarna
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (2 części) do AŚ w Częstochowie.
- Zakup i dostawa kolejnych nasion w 2025 roku
- Dostawy pszenicy paszowej - 1250 ton.
więcej: Nasiona »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.