Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00246241/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
- 2024/BZP 00266021/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00268283/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bardo oraz remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Raków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 35-35-018
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2eb2c3b3-e2a6-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bardo oraz remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eb2c3b3-e2a6-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032329/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bardo oraz remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPM-PŁ.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Bardo.Zadanie obejmuje budowę budynku świetlicy wiejskiej. Świetlica przeznaczona na potrzeby lokalnej społeczności. Lokalizacja budynku w miejscu istniejących budynków przeznaczonych do rozbiórki. Projektuje się małą architekturę, zieleń niską, drzewa, chodniki, ogrodzenie oraz wyposażenie obiektu. Budynek zaprojektowano jako budynek parterowy.
Charakterystyczne parametry obiektu budowlanego, w szczególności:
Długość 21,58 m
Szerokość 10,62 m
Wysokość 6,68 m
Powierzchnia zabudowy 206,42 m2
Powierzchnia użytkowa 172,87 m2
Kubatura 985,00 m3
Powierzchnia dachu 281,00 m2
Powierzchnia całkowita 206,42 m2
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 2468585,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Remont, budowa, przebudowa dróg, chodników na terenie Gminy Raków.Przebudowa drogi w Bardzie.
Zadanie obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej na odcinku o długości 0,631km od km 0+009 do km 0+640 na tym odcinku projektuje się wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o szerokości 3,5m. Projektuje się obustronne pobocza z kruszywa utwardzone emulsją asfaltową o szerokości 0,5m z prawej i lewej strony. Inwestycja obejmuje remont istniejących przepustów pod zjazdami (parametry długość i szerokość bez zmian).
Budowa drogi w miejscowości Dębno.
Zadanie obejmuje budowę drogi gminnej klasy technicznej D (dojazdowa) na odcinkach A-B oraz C-D. Droga objęta projektem posiada dojazd od drogi wojewódzkiej nr 764 od strony północnej poprzez istniejący odcinek drogi o długości 603m. Od strony południowej posiada natomiast połączenie
z drogą powiatową nr 0349T przez istniejący odcinek drogi o długości 425m. Odcinki drogi stanowiące dojazd do drogi wojewódzkiej nr 764 i powiatowej nr 0349T zostały przebudowane w 2020 roku i posiadają nawierzchnię bitumiczną o szer. 5,0m. Łącznie z projektowanym odcinkiem stanowią one drogę publiczną o łącznej długości 1,69 km. Budowany odcinek nie posiada bezpośrednio skrzyżowań z innymi drogami publicznymi.
Budowa drogi gminnej w Papierni.
Zadanie obejmuje budowę drogi o odcinku 761,05 mb. Projekt zakłada wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej o szerokości 5,0 m (o dwóch przeciw-bieżnych pasach ruchu) z poszerzeniami na łukach, budowy obustronnych poboczy z kruszywa o szer. 0,75 m oraz budowy zjazdów utwardzonych z kruszywa. Przewiduje się budowę obustronnych rowów - po stronie lewej na odcinku od km 0+000 do km 0+231, po stronie prawej od km 0+000 do km 0+761,05. Przewiduje się umocnienie skarp płytami ażurowymi 60x40x8 o łącznej długości 4,0m z wypełnieniem otworów humusem i obsianiem traw, ułożonych na podsypce cementowej 1:4 o grubości 5 cm.
Remont drogi wewnętrznej w Pągowcu.
Zadanie obejmuje remont drogi wewnętrznej na odcinku o długości 0,434km od km 0+000 do km 0+434. Na tym odcinku projektuje się wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-bitumicznej o szerokości zmiennej 3,20 – 4,30m. Inwestycja obejmuje remont istniejących krawężników oraz remont korytek odwodnieniowych i ścieków przykrawężnikowych (parametry długość i szerokość bez zmian).
Remont ul. Leśnej w Rakowie.
Zadanie obejmuje wykonanie remontu ulicy Leśnej składającego się z dwóch odcinków.
Pierwszy odcinek obejmuje remont od km 0+000 do km 0+201. Przebieg drogi został dopasowany do istniejącej nawierzchni. Projektuje się odtworzenie konstrukcji jezdni, która posiada szerokość zmienną 5,00 – 6,50m. Dodatkowo w ramach zadania projektuje się remont chodnika po lewej stronie na odcinku I, który polegać będzie na odtworzeniu istniejącej nawierzchni z kostki brukowej betonowej oraz jego podbudowy.
Drugi odcinek obejmuje remont od km 0+000 do km 0+024. Przebieg drogi został dopasowany do istniejącej nawierzchni. Projektuje się odtworzenie całej konstrukcji jezdni, która posiada szerokość zmienną od 3,00 – 3,20m. Dodatkowo w ramach zadania projektuje się remont płyt chodnikowych po lewej stronie na odcinku II, który polegać będzie na odtworzeniu zniszczonej nawierzchni z płyt chodnikowych oraz jego podbudowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 5709396,43 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1764745,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2870000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1764745,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo – Budowlana Jadwiga Perlik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572378814
7.3.3) Ulica: Ociesęki 27
7.3.4) Miejscowość: Raków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PERLIK JADWIGA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PERLIK JADWIGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1764745,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4653735,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4743343,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4653735,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591267282
7.3.3) Ulica: Szczukowskie Górki 1
7.3.4) Miejscowość: Piekoszów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-065
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4653735,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RAKÓW
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Raków w 2025 roku
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Raków - Cyberbezpieczny Samorząd" - Zadanie 3 - Obszar techniczny
więcej: przetargi RAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.