Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294590/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojemników do segregacji odpadów komunalnych
oraz kontenerów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIĘDZYGMINNE SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570881401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 31
1.5.2.) Miejscowość: Toniszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-104
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@msok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-440b67b1-0070-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojemników do segregacji odpadów komunalnychoraz kontenerów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-440b67b1-0070-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025654/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojemników do segregacji odpadów komunalnych oraz kontenerów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.4.2024.SG-K
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego pojemników do segregacji odpadów komunalnych oraz kontenerów do zbierania odpadów komunalnych.
Szczegółowe wymagania dotyczące pojemników i kontenerów oraz ich ilości zawiera Specyfikacja techniczna pojemników i kontenerów stanowiąca załącznik Nr 3 do niniejszej SWZ.
Pojemniki powinny być wykonane z tworzywa sztucznego, o konstrukcji umożliwiającej ich opróżnianie grzebieniowym, widłowym lub hakowym mechanizmem załadowczym pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, o pojemnościach od 240l do 1100l.
Pojemniki powinny być oznakowane zgodnie z informacją o sposobie korzystania z nich. Kolory pojemników na odpady segregowane powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2021 r. poz. 906).
Wszystkie dostarczone pojemniki i kontenery muszą być oznakowane w sposób trwały logo Międzygminnego Składowiska Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Toniszewie. Wzór logo wybrany wykonawca otrzyma od Zamawiającego.
2. Warunki umowy leasingu.
1) Parametry leasingu :
a) rodzaj leasingu – operacyjny,
b) leasing rozliczany w złotych polskich (PLN),
c) równe raty kapitałowe i odsetki skalkulowane w oparciu o zmienne oprocentowanie WIBOR 1M,
d) oprocentowanie zmienne,
e) okres leasingu – 60 miesięcy. Zamawiający uiści 59 rat,
f) termin płatności rat leasingowych na 25 dzień każdego miesiąca,
g) dodatkowa opłata, ale nie rata leasingowa stanowi czynsz inicjalny,
h) opłata za wykup (depozyt gwarancyjny) nastąpi razem z ostatnią ratą,
i) wartość czynszu inicjalnego ( opłata wstępna ) –10 % wartości nabywanych pojemników i kontenerów płatne do 14 dni od podpisania umowy,
j) wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu ( wartość resztowa ) – 1%.
2) Rozpoczęcie wykonywania usługi leasingu – z dniem dostawy pojemników i kontenerów do siedziby Zamawiającego lub do wskazanych miejsc przez Zamawiającego w odległości do 20 km od siedziby.
3) Kolejne raty będą płacone przez Zamawiającego, w terminach zgodnym z treścią harmonogramu opłat leasingowych sporządzonym przez wykonawcę, który stanowić będzie załącznik do umowy leasingu.
4) Szczegółowe warunki wykonywania przedmiotu zamówienia oraz istotne postanowienia umowy zawiera załącznik Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak środków do sfinansowania zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 633428,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633428,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego samochodu ciężarowego typu wywrotka, z opcją wykupu
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego naczepy z ruchomą podłogą
- SUKCESYWNA DOSTAWA PROFESJONALNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Dostawa pojemników z podziałem na części
- Leasing aut osobowych - DZP.25.6.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.