eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławDostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu (Powtórka)



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu (Powtórka)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 97

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3545587

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@szpitalino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu (Powtórka)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b27c7be-e82b-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00256113

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: M-14/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 282000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie do 02.08.2024 r. od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
4) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 2 częściach
5) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
6) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ – mianem od Pakietu Nr 1 do Nr 2.
7) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
8) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33600000-6
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
10) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
11) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 6 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 24 godzin od chwili złożenia
zamówienia dostawa na cito w ciągu 12 godzin od zgłoszenia zamówienia
UWAGA!!
 W przypadku, gdy dany lek został wycofany z oferty producenta, producent
zakończył jego produkcję, lub wygasła rejestracja leku, Zamawiający informuje,
iż nie należy wyceniać leku z przedmiotowej pozycji i do oferty dołączyć
oświadczenie producenta o zaprzestaniu produkcji danego leku. W przypadku
przejściowego braku leku należy podać jego ostatnio obowiązującą cenę i
zaznaczyć, że jest to chwilowy brak produkcji . W przypadku jeśli jest to możliwe
podać w ofercie odpowiednik tego leku.
10) Zaoferowane leki cytostatyczne muszą być zgodne z Katalogiem leków refundowanych
w chemioterapii i programach lekowych - zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia
wydanym na podstawie art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011r.o refundacji leków,
środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów
medycznych (Dz. U. Nr 122,poz. 696 z późn. zm.)
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość elastycznego wyboru dawek w zakresie opisanym w
załączniku nr 2 do SWZ
12) Wykonawca, który będzie dostarczał leki musi zapewnić dostawy zgodnie wymaganiami dla
cytostatyków tj. z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej Rozporządzeniem
Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej
(Dz.U.Nr 144 poz. 1216 z dnia 22 września 2002r. oraz na podstawie art. 79 ustawy z dnia
06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne z późn. zm.
13) Zamawiający wymaga, aby na każdej fakturze VAT z lekami cytotoksycznymi, Sprzedawca
zamieścił kod EAN lub inny kod odpowiadający kodowi EAN danego produktu
14) Wykonawca, który będzie dostarczał leki cytostatyczne zapewni dostawy gwarantujące
bezpieczeństwo w transporcie (opakowania muszą być oklejone żółtą taśmą z napisem
„Uwaga leki cytostatyczne”)
15) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 245000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiot zamówienia stanowi dostawę leków cytostatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu, w okresie do 02.08.2024 r. od dnia podpisania umowy.
2) Czas trwania realizacji zamówienia określony na 12 miesięcy może ulec przedłużeniu przez Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający nie wykorzystał ilości asortymentu określonego przedmiotem umowy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
4) Przedmiot zamówienia został podzielony i opisany w 2 częściach
5) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
6) Każda część zamówienia określona będzie dalej w SWZ – mianem od Pakietu Nr 1 do Nr 2.
7) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.
8) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 33600000-6
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ,
10) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.
11) Gwarancja i rękojmia
a) Wymagany termin ważności przedmiotu umowy – min. 6 miesięcy
b) Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy – 24 miesiące.
9) Termin realizacji bieżącego zamówienia – maksymalnie do 24 godzin od chwili złożenia
zamówienia dostawa na cito w ciągu 12 godzin od zgłoszenia zamówienia
UWAGA!!
 W przypadku, gdy dany lek został wycofany z oferty producenta, producent
zakończył jego produkcję, lub wygasła rejestracja leku, Zamawiający informuje,
iż nie należy wyceniać leku z przedmiotowej pozycji i do oferty dołączyć
oświadczenie producenta o zaprzestaniu produkcji danego leku. W przypadku
przejściowego braku leku należy podać jego ostatnio obowiązującą cenę i
zaznaczyć, że jest to chwilowy brak produkcji . W przypadku jeśli jest to możliwe
podać w ofercie odpowiednik tego leku.
10) Zaoferowane leki cytostatyczne muszą być zgodne z Katalogiem leków refundowanych
w chemioterapii i programach lekowych - zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia
wydanym na podstawie art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011r.o refundacji leków,
środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów
medycznych (Dz. U. Nr 122,poz. 696 z późn. zm.)
11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość elastycznego wyboru dawek w zakresie opisanym w
załączniku nr 2 do SWZ
12) Wykonawca, który będzie dostarczał leki musi zapewnić dostawy zgodnie wymaganiami dla
cytostatyków tj. z procedurami Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej określonej Rozporządzeniem
Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2002r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej
(Dz.U.Nr 144 poz. 1216 z dnia 22 września 2002r. oraz na podstawie art. 79 ustawy z dnia
06.09.2001r. Prawo farmaceutyczne z późn. zm.
13) Zamawiający wymaga, aby na każdej fakturze VAT z lekami cytotoksycznymi, Sprzedawca
zamieścił kod EAN lub inny kod odpowiadający kodowi EAN danego produktu
14) Wykonawca, który będzie dostarczał leki cytostatyczne zapewni dostawy gwarantujące
bezpieczeństwo w transporcie (opakowania muszą być oklejone żółtą taśmą z napisem
„Uwaga leki cytostatyczne”)
15) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach
opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 15600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 252779,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252779,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 252779,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCLEPIOS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 648-10-08-230

7.3.3) Ulica: Hubska 44

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-502

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 252779,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-02

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19860,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19860,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19860,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827-18-18-828

7.3.3) Ulica: Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19860,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.