eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janikowo"Dostosowanie zaplecza Centrum Żeglarstwa i Sportów Wodnych w Janikowie do potrzeb realizacji Programu aktywizacji dla dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
”Dostosowanie zaplecza Centrum Żeglarstwa i Sportów Wodnych w Janikowie do potrzeb realizacji Programu aktywizacji dla dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JANIKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Janikowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-160

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48523514411

1.5.8.) Numer faksu: +48523513519

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.janikowo.bipgmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/janikowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Dostosowanie zaplecza Centrum Żeglarstwa i Sportów Wodnych w Janikowie do potrzeb realizacji Programu aktywizacji dla dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-076008f2-3d43-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002137/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Dostosowanie zaplecza Centrum Żeglarstwa i Sportów Wodnych w Janikowie do potrzeb realizacji Programu aktywizacji dla dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00258533/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.ZP.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1227910,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiot zamówienia stanowi: “ Dostosowanie zaplecza Centrum Żeglarstwa
i Sportów Wodnych w Janikowie do potrzeb realizacji Programu aktywizacji dla dzieci
i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym „
w zakresie:
I. Roboty budowlane:

1. Roboty rozbiórkowe
- demontaż ścianek działowych wskazanych na rysunku,
- wykonanie nowych otworów drzwiowych,
- poszerzenie istniejących otworów drzwiowych,
- skucie tynków i okładzin ściennych w całym budynku,
- demontaż sufitów podwieszanych w pomieszczeniach nr 3, 18,23,24,
- demontaż balustrady na tarasie,
2. Roboty renowacyjne
- ściany hangarów i pom. magazynowych 1,2,3, oraz stropy w miejscach zawilgoceń, po skuciu tynków, należy dokładnie osuszyć i zabezpieczyć min 3x środkiem glono- i grzybobójczym np.RG-10 ,
- posadzkę w części zajęć praktycznych (poza hangarem) i części dydaktycznej, po skuciu płytek oczyścić i wyrównać wylewką samopoziomującą,
- posadzki betonowe przeznaczone do pozostawienia naprawić:
- Luźne elementy wykruszyć, usunąć pył i piasek,
- Uszkodzone miejsca zwilżyć pędzlem, przed nałożeniem zaprawy naprawczej
- Uszkodzone miejsca wypełnić zaprawą naprawczą, usuwając spod niej powietrze kilkukrotnie uciskając, zaprawa powinna sięgać ok. 2mm ponad poziom posadzki
- Po około godzinie wyrównać powierzchnię,
- Naprawione miejsca utrzymywać w stanie wilgotnym przez 2-3 dni
- przeprowadzić remont tarasu i schodów betonowych w systemie posadzki żywicznej poliuretanowej,
UWAGA: wszystkie elementy zastosować w ramach jednego systemu i zgodnie z wytycznymi jego dostawcy,
- Usunąć istniejące wypełnienie dylatacji,
- Usunąć istniejące obróbki blacharskie zachodzące na powierzchnię tarasu (przy ścianie wyższej części budynku),
- Powierzchnię tarasu oczyścić i odpylić,
- Wypełnić ewentualne ubytki i pęknięcia,
- W szczelinach dylatacyjnych ułożyć sznur dylatacyjny,
- Na obwodzie tarasu zamontować obróbkę blacharską zgodnie z detalem gzymsu,
- Podłoże zagruntować,
- Taśmą malarską wyznaczyć zakres stosowania posadzki na słupkach balustrady i ścianie części wyższej,
- Nanieść membranę hydroizolacyjną– 2 warstwy w sposób zgodny z zaleceniami producenta systemu,
- Wykonać posypkę z piasku kwarcowego, w sposób zgodny z zaleceniami producenta systemu
- Zdjąć taśmy malarskie,
- Nanieść żywicę poliuretanową,
- Dylatacje wypełnić poliuretanową masa dylatacyjną.

3. Roboty izolacyjne
- Ściany budynku ocieplić styropianem, metodą lekka mokrą,
- ściany fundamentowe odkopywać fragmentami, zabezpieczyć przeciwwodnie masą bitumiczną 2x, ocieplić styrodurem do głębokości 1m poniżej poziomu terenu i obłożyć folią kubełkową,
- stropy części ogrzewanej ocieplić wełną mineralną, λ=0,038W/mK grub 20cm, w pomieszczeniach z sufitem podwieszanym rastrowym stosować wełnę z welonem szklanym mocowaną na kołki, w pomieszczeniach bez sufitu podwieszanego stosować okładzinę sufitu z płytą GK.
4. Ściany nowoprojektowane
Ściany nowoprojektowane wykonać w technologii lekkiej, z płyt GK, na stelaż systemowym z wypełnieniem z wełny mineralnej, w pomieszczeniach mokrych stosować płytę GKBI z przeznaczeniem do pomieszczeń mokrych.

5. Balustrada
Na tarasie wykonać nową balustradę ze stali ocynkowanej, z wypełnieniem z blachy perforowanej o oczkach kwadratowych 10x10 co 5mmm, dopuszcza się inny rodzaj perforacji do uzgodnienia z Inspektorem nadzoru.
Elementy ogrodzenia malowane proszkowo zgodnie z częścią rysunkową projektu.
Do zamocowaniu słupków wykorzystać otwory pozostałe po demontażu istniejącej balustrady, lub w razie konieczności wykonać nowe odwierty na głębokość ok 12cm.
Słupki montować za pomocą dwuskładnikowego kleju epoksydowego.
Uwaga: montaż wykonać przed wykonaniem posadzko żywicznej.
W miejscach wskazanych na rysunku wykonać słupki balustrady wysokości 4m, jako konstrukcję wsporczą dla opraw oświetleniowych, szczegóły w projekcie elektrycznym.

6. Wentylacja
Do wentylacji przewiduje się wykonanie nowych kanałów z rur spiro Φ15 z izolacją z wełny mineralnej 2cm, kanały ponad sufitem parteru obudować w konstrukcji lekkiej i ocieplić styropianem grubości 6cm, wyprowadzić 30cm ponad dach , w miejscach wskazanych na rysunku zamontować nasadę turbowent ,nawiew poprzez nawiewniki okienne i ścienne.

7.Wykończenie wewnętrzne
Tynki
Ściany - tynki cementowo-wapienne kat. III, dopuszcza się tynki suche.
Sufity w pom. ogrzewanych - płyta GK w ramach okładziny sufitowej z wełną mineralną.
Sufity w pom. nieogrzewanych - tynki cementowo-wapienne kat. III, dopuszcza się tynki suche.
Ściany
- w pomieszczeniach mokrych płytki ceramiczne,
- pozostałe pomieszczenia malowanie farbą lateksową i olejno-ftalową.
Posadzki
- w hangarach i pomieszczeniach magazynowych – posadzka betonowa, istniejąca,
- w pozostałych pomieszczeniach - gres mrozoodporny.
Stolarka okienna
Istniejąca, w miejscach wskazanych na rysunku zamontować nawiewniki higrosterowalne.
Stolarka drzwiowa
-drzwi wewnętrzne drewniane, płytowe,
- drzwi zewnętrzne stalowe,
Szczegóły wykończenia wnętrz w zestawieniu pomieszczeń.

8. Wykończenie zewnętrzne
-zewnętrzny cienkowarstwowy tynk mineralny na siatce z włókna szklanego, malowany farbą elewacyjną w kolorze wg rysunku elewacji ,
- na cokole tynk cokołowy, lub tynk kamyczkowy ,
- rynny i obróbki blacharskie w kolorze szarym RAL 7031,
- balustrada ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, wypełnienie – panele ze stali perforowanej, malowanej proszkowo,
- pochylnia w konstrukcji stalowej, wg projektu konstrukcji ,
- taras – posadzka żywiczna z pieskiem kwarcowym w kolorze szarym RAL 7038 lub zbliżony do koloru posadzek betonowych.


II. Instalacje sanitarne
1.Instalacja wody zimnej.
2.Instalacja kanalizacji sanitarnej.
3.Instalacja centralnego ogrzewania.
4. Instalacja gazowa.


III. Instalacje elektryczne

1. Wewnętrzne linie zasilające.
2. Tablice elektryczne strefowe.
3. Instalacja gniazd wtykowych.
4. instalacja oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego.
5. Ochrona przeciwporażeniowa.
6. Ochrona przeciwprzepięciowa.
7. Instalacja odgromowa i uziemiająca.

1.2. Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2219031,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2299696,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2219031,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Waldemar Flak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842012651

7.3.3) Ulica: Rudki 9/2

7.3.4) Miejscowość: Trzemeszno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-240

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy pzp. Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części
zamówienia:
a) wykonanie części dotyczącej robót ogólnobudowlanych, sanitarnych,
elektrycznych .
Wartość brutto części zamówienia powierzona podwykonawcy stanowi 25% wartości całego zamówienia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2219031,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.