Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00012746/01 - Wynik z dnia 2022-01-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2022 r. dla Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki im. Franciszki i Stefana Themersonów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki im. Franciszki i Stefana Themersonów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611057636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pokis.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokis.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2022 r. dla Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki im. Franciszki i Stefana Themersonów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b90c5a3d-5d94-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pokis.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pokis.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Środkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postępowaniu jest:
a) Platforma, dostępna pod adresem https://pokis.ezamawiajacy.pl/
b) zamowienia@pokis.pl w sytuacjach awaryjnych np. nie działania Platformy.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie, a nie za pośrednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zostały w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy na Platformie został podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy.
6. Zamawiający rekomenduje przesyłanie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji podpisów.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
9. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
10. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt 9, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
11. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa w pkt 9, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz nie ma obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
12. Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
13. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
14. Osobą uprawnioną do komunikowania się z Wykonawcami jest:
Maja Zasadowska, tel. 24 366 43 47
Maciej Woliński – 604 548 400
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki im. Franciszki i Stefana Themersonów z siedzibą w Płocku, przy ulicy Jakubowskiego 10, 09-402 Płock
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych proszę kontaktować się z:
-Inspektorem Ochrony Danych
-pod numerem telefonu 24 366 43 44
-pod adresem e-mail na adres: ido@pokis.pl
-pisząc na adres: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki, ul. Jakubowskiego 10, 09-402 Płock
3. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. oraz przepisy ustawy z dnia 29 , którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp";
4. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; Jednocześnie ustawa Pzp precyzuje konsekwencje niepodania danych niezbędnych w procesie przetargowy;
6. Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
7. Posiadają Państwo
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do treści swoich danych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do ich sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych z zastrzeżeniem, że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp; *
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z treścią pkt 3 i 5;
8. Nie przysługuje Państwu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO,, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, stosowanie do art. 22 RODO;
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2030/05/POKiS/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
na realizację w ramach zadania pn.: „Świadczenie usług ochrony osób i mienia w 2022 r. dla Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki”.
Przedmiotem zamówienia jest fizyczna ochrona osób i mienia podczas imprez i koncertów organizowanych przez Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki na terenie miasta Płocka jak również fizyczna ochrona obiektu polegająca na:
I. Zakres fizycznej ochrony imprez i koncertów
1. Wykonanie fizycznej ochrony osób i mienia podczas imprez i koncertów organizowanych przez Zamawiającego Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki 09-402 Płock ul. Jakubowskiego 10 na terenie miasta Płocka tj.
- imprez plenerowych i koncertów organizowanych min. na placu Starego Rynku, Wzgórzu Tumskim, plaży nad Wisłą, oraz innych terenach wyznaczonych przez Zamawiającego
- imprez i koncertów organizowanych w Amfiteatrze w Płocku przy ul. Rybaki 15
- imprez i koncertów organizowanych w siedzibie POKiS przy ul. Jakubowskiego 10
- imprez i koncertów organizowanych na terenie innych obiektów wskazanych przez Zamawiającego.
2. Opracowywanie planów zabezpieczenia imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego-Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki i dokonywanie ewentualnych korekt planu zabezpieczenia na wniosek odpowiednich organów uprawnionych do ich opiniowania.
3. Teren odbywania się imprez plenerowych winien być zabezpieczony i ogrodzony barierkami ochronnymi oraz siatkami ochronnymi zgodnie w wymogami Zamawiającego i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dostateczną ilością
a) barierek ochronnych (min. 200 mb.)
b) siatek ochronnych (min. 200 mb.)
w celu pełnego zabezpieczenia wskazanego terenu oraz sceny i zaplecza scenicznego.
Teren, który Zamawiający wymaga, aby był zabezpieczony przez w/w sprzęt techniczny, Zamawiający wskazuje w planie graficznym w przypadku imprez masowych, zaś w przypadku innych imprez i koncertów w pisemnym zleceniu.
4. Podczas wykonywania zadań fizycznej ochrony w celu bezpośredniego komunikowania się pomiędzy pracownikami ochrony, dowódcami odcinków, kierownikiem ds. bezpieczeństwa, organizatorem Wykonawca będzie używał urządzeń radiowych. Wykonawca musi posiadać pozwolenie radiowe na używanie radiowych urządzeń nadawczo-odbiorczych pracujących w służbie radiokomunikacji ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego na dwóch niezależnych kanałach częstotliwości.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dostateczną ilością urządzeń do bezprzewodowej łączności radiowej (minimum 30 szt. urządzeń do bezprzewodowej łączności radiowej).
5. Monitorowanie i utrwalanie za pomocą aparatury audiowizualnej podczas trwania imprezy plenerowej i imprezy masowej zdarzeń mogących stanowić zagrożenie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie imprezy.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował dostateczną ilością sprzętu audiowizualnego (kamery do rejestracji zdarzeń w trakcie imprez organizowanych przez Zamawiającego - minimum dwie przenośne kamery).
6. Dokonywanie przewozu wartości pieniężnych na terenie miasta Płocka podczas organizowania imprez i koncertów pomiędzy punktami kasowymi a miejscem wskazanym przez Zamawiającego lub od miejsca wskazanego przez Zamawiającego do miejsca odbywania się imprezy.
7. Wykonawca zapewnia dostateczną liczbę uprawnionych pracowników ochrony w trakcie ochrony imprez i koncertów zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z dnia 20 marca 2009 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2171).
Wykonywanie fizycznej ochrony winno być dokonane wyłącznie przez pracowników ochrony:
a) wpisanych na listę kwalifikowanych agentów ochrony fizycznej zgodnie z obowiązującą ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 838).
b) odpowiednio umundurowanych i wyposażonych oraz posiadających identyfikatory, przy czym Zamawiający może żądać wykonywania usługi przez część pracowników ochrony ubranych w ubrania cywilne (garnitury).
Wykonawca musi dysponować minimum 40 pracownikami ochrony.
8. Wykonawca zrealizował lub jest w trakcie realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej cztery zamówienia polegające na:
a) trzy na wykonaniu usługi fizycznej ochrony osób i mienia podczas imprez masowych i plenerowych zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dn. 20 marca 2009 r (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 2171), której wartość w skali roku nie była mniejsza niż 200 tys. zł. brutto w tym usługi w zakresie wykonania fizycznej ochrony osób i mienia bezpośrednio związanej z kontrolą osobowo-towarową podczas trwania imprez
b) jedna na fizyczną ochronę obiektów, której wartość w skali roku nie była mniejsza niż 100 tys. zł. brutto.
Zgodnie z cechami jakościowymi Zamawiający wymaga aby wszystkie prace wykonane były należycie ze szczególną starannością w sposób rzetelne i dokładny, skuteczny i efektywny .
9. Wykonawca posiada ważną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 838).
II. Zakres fizycznej ochrony obiektu
1. Całodobowa bezpośrednia ochrona budynku oraz terenu przyległego do Siedziby Płockiego Ośrodka Kultury i Sztuki przy ulicy Jakubowskiego 10, świadczona przez:
- jednego pracownika ochrony w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku wraz z obsługą wewnętrznego monitoringu.
2. Całodobowa bezpośrednia ochrona budynku i terenu Amfiteatru w Płocku ul. Rybaki 15, świadczona przez:
- jednego pracownika ochrony w okresie od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku ,na wniosek Zamawiającego może nastąpić zmiana ilości agentów ochrony (w czasie montażu, czasu trwania oraz demontażu imprez masowych i festiwali w Amfiteatrze oraz plaży miejskiej przy ulicy Rybaki) wraz z obsługą wewnętrznego monitoringu.
3. Częściowa bezpośrednia ochrona budynku Domu Darmstadt w Płocku ul. Stary Rynek 8, poza godzinami pracy administracji, odbywać się będzie w następujący sposób:
a) w czasie koncertów, spotkań, wernisaży w sali koncertowej Domu Darmstadt przez jednego pracownika ochrony na zlecenie Zamawiającego.
b) w czasie przebywania gości pokoi gościnnych w ilości jednego pracownika ochrony na zlecenie Zamawiającego.
Wykonywanie usługi winno być dokonane wyłącznie przez pracowników ochrony:
- posiadających odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia
- odpowiednio umundurowanych i wyposażonych oraz posiadających identyfikatory
4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia dla części II, pkt. 1,2 i 3 przedmiotu zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu określonego w II, pkt. 1,2 i 3, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży w wyznaczonym terminie dowody:
− oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego; świadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
− poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony);kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników).
Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane, czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności.
5. Świadczenie usługi monitorowania następujących obiektów:
- siedziba POKiS Płock ul. Jakubowskiego 10
- budynek Domu Darmstadt - Płock, Stary Rynek 8
w zakresie:
- włączenie systemu sygnalizacji alarmowej Zamawiającego do stacji monitorowania alarmów Wykonawcy
- rejestracja sygnałów z monitorowanego systemu alarmowego
- interwencja w przypadku wywołania alarmu poprzez grupy interwencyjne, przy czym dojazd do monitorowanego obiektu nie powinien być dłuższy niż 15 min.
- zabezpieczenie mienia i obiektu do czasu przybycia Policji lub osoby odpowiedzialnej za obiekt.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał własne centrum monitoringu.
6. Przegląd i konserwacja systemów alarmowych raz na kwartał w następujących obiektach:
- siedziba POKiS - Płock ul. Jakubowskiego 10
- budynek Domu Darmstadt, Płock Stary Rynek 8
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
I. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj.:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
- posiada ważną koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 1.400.000,00 złotych za szkody związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wyrządzone zarówno Zamawiającemu jak i osobom trzecim
4) zdolności technicznej lub zawodowej
4.1. zrealizował lub jest w trakcie realizacji, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej cztery zamówienia polegające na:
a) trzy na wykonaniu usługi fizycznej ochrony osób i mienia podczas imprez masowych i plenerowych zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie imprez masowych z dn. 20 marca 2009 r (Dz. U. z 2019 r. poz. 2171), której wartość w skali roku nie była mniejsza niż 200 tys. zł. brutto w tym usługi w zakresie wykonania fizycznej ochrony osób i mienia bezpośrednio związanej z kontrolą osobowo-towarową podczas trwania imprez
oraz
b) jedna na fizyczną ochronę obiektów, której wartość w skali roku nie była mniejsza niż 100 tys. zł. brutto.
4.2 Dysponuje:
a) minimum 40 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony dla pracowników ochrony fizycznej
b) pracownikiem kierującym ochroną, który jest wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony dla pracownika ochrony fizycznej
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie z art. 125 ust 1
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualna koncesja w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995)
2. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
3. aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 1.400.000,00 złotych za szkody związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia wyrządzone zarówno Zamawiającemu jak i osobom trzecim
4. wykaz osób,skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości (…) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych itd
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2. Inne dokumenty dołączane do oferty:1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.
3) Wypełniony Formularz cenowy oraz ofertowy – Załącznik Nr 1 i 2 do SWZ.
4)Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy pzp – o ile dotyczy wg załącznika nr 5 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:
a) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 składa:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pełnomocnik w imieniu każdego z wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.Niedopuszczalne są takie zmiany postanowień umowy oraz wprowadzanie do umowy takich postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, przy uwzględnieniu, których należałoby zmienić treść oferty Wykonawcy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pokis.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-21
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W ROKU 2025
- DOSTAWA MIĘSA WOŁOWEGO W ROKU 2025
- "Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta Płocka - tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r."
- "Dostawa artykułów chemicznych i środków czystości dla Domu Pomocy Społecznej im. Bł. Abp. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie w 2025 roku"
- Dostawa artykułów jednorazowego użytku, produktów farmaceutycznych oraz drobnego sprzętu na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu i Wydziału Lekarskiego Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Posiłki w formie obiadów dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2025r.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ochrona i dozorowanie w godzinach nocnych obiektów Muzeum Miejskiego Wrocławia"
- Świadczenie w 2025 roku usług ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Apelacyjnego w Lublinie w budynku przy ul. Witosa 18 w Lublinie
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia dla WSSE w Warszawie
- Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Urzędu Miasta Zielona Góra w 2025 roku
- Ochrona Zaplecza Magazynowo - Sprzętowego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Radlinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.