Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mat. budowl. na potrzeby zadania (...) „Likwidacja barier(...) – przystosowanie zaplecza sanitarno-szatniowego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w SP nr 18 w Nowym Sączu” – wyposażenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mat. budowl. na potrzeby zadania (...) „Likwidacja barier(...) – przystosowanie zaplecza sanitarno-szatniowego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w SP nr 18 w Nowym Sączu” – wyposażenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0162a2bb-5d9e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.).
W postępowaniu prowadzonym uprzednio na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (o znaku sprawy BZP.271.100.2021 – Zadanie I) – nie została złożona żadna oferta w związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podst. art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. Jako, że pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione, zaistniały przesłanki wynikające z art. 305 ust. 2 ustawy umożliwiające Zamawiającemu udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-7865eadd-0f09-11ec-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.135.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4256,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na potrzeby zadania pod nazwą „Likwidacja barier w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się – przystosowanie zaplecza sanitarno-szatniowego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w Szkole Podstawowej nr 18 w Nowym Sączu” - wyposażenia.
2.W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych (zwanych dalej „Towarem”,) szczegółowo określonych rodzajowo oraz ilościowo w załączniku nr 1 do zaproszenia.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia ze względu na rzeczywiste potrzeby, nie więcej jednak niż o 30 % wartości ceny ofertowej brutto. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych takim zmniejszeniem, a Wykonawcom z tego tytułu nie służą wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
4.Dostawa Towaru odbywać się będzie na koszt Wykonawcy - w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Za dzień roboczy uznaje się dzień przypadający od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przypadających w tym okresie dni wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18 stycznia 1951r. o dniach wolnych od pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1920).
5.Zaoferowany Towar powinien być dopuszczony do stosowania i obrotu na terenie RP zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych ( t. j. Dz. U z 2020 r. poz. 215 z późn.zm.).
6.Wykonawca zapewni takie opakowanie Towaru, jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. Rodzaj i jakość wymaganego opakowania określają stosowne normy techniczne, a w przypadku braku takich norm, wszelkie znane Wykonawcy okoliczności dotyczące warunków transportu Towaru do miejsca dostawy oraz warunków, jakich można się spodziewać w miejscu dostawy.
7.Wykonawca będzie zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie Towaru, takich jak:
a) wszelkie prace przygotowawcze,
b) transport,
c) ubezpieczenie,
d) rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
8.Po wykonaniu usług towarzyszących, o których mowa w pkt 7, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia odpadów z terenu Szkoły Podstawowej nr 18 w Nowym Sączu powstałych w wyniku świadczenia tych usług i zagospodarowania ich zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6029,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6029,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6029,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Pyzik prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: OKNA MIW Marta Pyzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342807666
7.3.4) Miejscowość: Piątkowa
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6029,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa leków i środków medycznych dla SPZOZ Sądeckie Pogotowie Ratunkowe w Nowym Sączu
- Dostawa Plastynatów na wyposażenie Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- Zamówienie na roboty budowlane polegające na przebudowie części budynku internatu szkolnego zlokalizowanego w Nawojowej przy ul. Podkamienne 8 na potrzeby utworzenia Ośrodka Interwencji (...)
- BUDOWA PODZIEMNEGO ZBIORNIKA PRZECIWPOŻAROWEGO
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń niezbędnych do uzyskania odpowiednich uprawnień do wykonywania zawodu kierowcy- kat. C, kat. C+E, kat. D"
- sprzedaż i dostawa jajek
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów i akcesoriów oraz drobnych urządzeń technicznych na potrzeby realizacji zajęć edukacyjnych w Małopolskim Centrum Nauki Cogiteon
- Zakup materiałów budowlanych na budowę parkingu na działce nr 224/723 w miejscowości Bilcza
więcej: Różne materiały budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.