Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwis i asysta techniczna MSIP w okresie 07.2023-07.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 238-55-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-62ad9727-0c29-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwis i asysta techniczna MSIP w okresie 07.2023-07.20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62ad9727-0c29-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00316713
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028677/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Serwis i asysta techniczna MSIP w okresie 07.2023 - 07.2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wyłączne prawa autorskie majątkowe posiada firma HyperView sp.z o.o. z siedzibą w Gliwicach.
W celu zapewnienia niezakłóconego i właściwego funkcjonowania MSIP niezbędne jest posiadanie asysty technicznej zapewniającej miedzy innymi wsparcie wykonawcy oprogramowania w zakresie eksploatacji oprogramowania
oraz usuwania nieznanych błędów oprogramowania utrudniających lub uniemożliwiających korzystania z oprogramowania.
Świadczenie usługi będącej przedmiotem zamówienia wiąże się z bezpośrednia ingerencja w system MSIP, w tym również w kody źródłowe oprogramowania, a licencje nabyte przez Zamawiającego do powyższego oprogramowania nie zawierają w polach dozwolonej eksploatacji zapisów ingerencji w kody źródłowe.
Dodatkowo firma HyperView Sp z o.o. oświadczyła, iż posiadane przez nią prawa autorskie majątkowe nie podlegały i nie podlegają obrotowi gospodarczemu oraz są jedynym podmiotem mogącym świadczyć usługę asysty technicznej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 160816,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego asysty technicznej MSIP w okresie trwania niniejszej umowy.
Zakres przewidzianej w niniejszej umowie asysty technicznej obejmować będzie w szczególności:
1) usuwanie błędów, stwierdzonych w trakcie eksploatacji MSIP;
2) reinstalacja i rekonfiguracja komponentów MSIP w przypadku awarii oprogramowania lub serwerów, na których rezyduje MSIP, włącznie z wizytą w siedzibie Zamawiającego, jeśli jest taka potrzeba;
3) instalacja oprogramowania narzędziowego w szczególności serwera bazy danych ORACLE, w przypadku konieczności jego aktualizacji do nowszej wersji dla poprawnego lub wydajniejszego działania oprogramowania aplikacyjnego MSIP;
4) dostarczenie niezależnych uaktualnień oprogramowania (upgrade), przy czym częstotliwość i zakres uaktualnień jest zgodny z pracami rozwojowymi prowadzonymi przez Wykonawcę;
5) wykonywanie zmian zawartości bazy danych, których nie mogą wprowadzić pracownicy Zamawiającego lub, które ze względu na charakter wymagają szczególnych procedur bezpieczeństwa. Zmiany te, nie mogą
wiązać się ze zmianą schematu bazy danych, chyba, że Wykonawca zaopiniuje pozytywnie zmianę;
6) zmianę technologiczną, na wniosek Wykonawcy, wdrożonych rozwiązań, o ile nie zmniejszy to funkcjonalności i cech rozwiązań zastępowanych zmianę taką musi zaakceptować Zamawiający;
7) dostosowywanie na wniosek Zamawiającego oprogramowania wskazanego w § 1 ust. 1 pkt 1) umowy do zmian w prawie w zakresie ewidencji gruntów i budynków, w szczególności w zakresie zmian w modelu
danych ewidencyjnych,
8) dwa przeglądy konserwacyjne MSIP wraz z serwerami, na których MSIP rezyduje w zakresie obejmującym sprawdzenie poszczególnych składników systemu, analizę logów celem wykrycia ewentualnych sytuacji
niepożądanych;
9) odbywanie do 4 wizyt konsultacyjno-szkoleniowych w okresie realizacji niniejszej umowy, na żądanie Zamawiającego w ustalonych terminach. Maksymalny czas trwania 1 wizyty wynosi 8 godzin;
10) konsultacje (HELP DESK) dla użytkowników końcowych z zakresu obsługi aplikacji oraz konsultacje z zakresu administracji i konfiguracji oprogramowania za pośrednictwem zdalnych kanałów komunikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189420,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HyperView Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342834160
7.3.3) Ulica: Chorzowska 50
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-07-15 do 2024-07-14INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Ochorna obiektów zarządzanych przez MZUK Gliwice
- Dostawa mineralizatora mikrofalowego
- DZ/0270/ZP-27/2024 Ubezpieczenie zdrowotne dla pracowników: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do stołówki Internatu w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego dla oprogramowania aplikacyjnego AMMS i InfoMEdica na okres 12 miesięcy na potrzeby Systemu informatycznego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu.
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Dostawa serwerów, macierzy, przełączników, archiwizatora taśmowego wraz z oprogramowaniem oraz instalacją i wdrożeniem
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie posiadanego Oprogramowania Aplikacyjnego dla SPZOZ w Krotoszynie
- Asysta techniczna i konserwacja zintegrowanego systemu zarządzania miastem "OTAGO" w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.