Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00229247/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia specjalnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 8714366
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iwona.rogaczewska@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia specjalnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02506ee7-f6b2-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034218/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Zakup wyposażenia specjalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00229247/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-066-019-066/2022/IR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 360474,57 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106200,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 1 postępowania kask motocyklisty z systemem interkom 6 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 7975,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 2 postępowania buty motocyklisty 6 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 2275,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 3 postępowania rękawice motocyklisty 6 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 1031,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 4 postępowania kask rowerowy z napisem „POLICJA” 37 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 6016,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 5 postępowania okulary rowerowe 37 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 4512,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 6 postępowania koszulka polo dla rowerzysty 45 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 3658,54 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 7 postępowania krótkie spodenki dla rowerzysty w kolorze granatowym 37 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 6016,26 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 8 postępowania buty rowerowe 39 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 15853,66 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 9 postępowania bluza mundurowa 59 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 12547,81 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 10 postępowania spodnie mundurowe 59 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 22329,34 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wyposażenia specjalnego:Część 11 postępowania buty taktyczne 59 sztuk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 i 4 A, B, C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18444200-5 - Kaski
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18832000-0 - Obuwie specjalne
18424000-7 - Rękawice
18444112-1 - Kaski rowerowe
18142000-6 - Okulary ochronne
18412200-2 - Koszulki sportowe
35811200-4 - Mundury policyjne
18412000-0 - Odzież sportowa
4.5.5.) Wartość części: 23983,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5993,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5993,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5993,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARIX Janusz Pieła Spółka Komandytowo-Akcyjna ul. Orzeszkowej 40, 43-300 Bielsko - Biała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5471948356
7.3.3) Ulica: ul. Orzeszkowej 40
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5993,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3607,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3607,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3607,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LARIX Janusz Pieła Spółka Komandytowo-Akcyjna ul. Orzeszkowej 40, 43-300 Bielsko - Biała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5471948356
7.3.3) Ulica: ul. Orzeszkowej 40
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3607,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- SZP/242-082/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1 - II ETAP
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Czerniejowie"
- Dostawa wyposażenia skoczka spadochronowego oraz urządzeń i elementów zabezpieczenia szkolenia spadochronowego
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej dla pracowników Nadleśnictwa Pińczów w 2025 r."
- Dostawa elementów umundurowania leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Krzeszowice
- Dostawa odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej dla pracowników RON
więcej: Okulary ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.