Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00255990/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
II POSTĘPOWANIE - Dostawa wyposażenia dla pracowni szkolnych, w ramach programu „Laboratoria Przyszłości" dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W BIELANACH WROCŁAWSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381038579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akacjowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@szkola.sisco.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspbielanywr.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zspbielanywr.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
II POSTĘPOWANIE - Dostawa wyposażenia dla pracowni szkolnych, w ramach programu „Laboratoria Przyszłości" dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4aefe9f-036b-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025597/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu "Laboratoria Przyszłości"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255990/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla pracowni szkolnych, w ramach programu „Laboratoria Przyszłości" dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich. Wyposażenie będące przedmiotem dostawy, zostało wyszczególnione w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej „OPZ", stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
2. Przedmiotem dostawy jest: robotyka i klocki - dostawa nowego wyposażenia pracowni szkolnych w ramach programu „Laboratoria Przyszłości".
Wszystkie elementy wchodzące w zakres poszczególnych zadań, dalej będą nazywane łącznie „wyposażeniem". W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dostawy, w tym również wniesienia, montażu, uruchomienia, integracji i konfiguracji fabrycznie nowego wyposażenia, uporządkowanie wszystkich odpadów powstałych podczas dostawy i montażu (np. opakowań) i zagospodarowaniem ich we własnym zakresie przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz przeszkolenia przedstawicieli szkoły z użytkowania wyposażenia. UWAGA !!!
w przypadku wyposażenia takiego jak: roboty edukacyjne - niezależnie od progu 500 zł również wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim), instrukcja obsługi w języku polskim (niekoniecznie papierowa),
tam, gdzie istnieje taka możliwość wymagana jest zgodność wyposażenia z Polską Normą,
wszystkie zamawiane towary powinny posiadać certyfikat CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych, ponadto wszystkie pozycje powinny być zgodne z normą BHP.
3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia nastąpi jakiekolwiek wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy każdorazowo uznać, że Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwom tym towarzyszą słowa „lub równoważne". Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania rozwiązań równoważnych pod warunkiem:
a) że spełnią one wymagania określone w Opisie przedmiotu zamówienia i umowie;
b) że ich cechy techniczne i użytkowe będą co najmniej takie same jak przewidziane w Opisie przedmiotu zamówienia i umowie;
4. Projekt finansowany ze środków rządowego Programu pn. „Laboratoria Przyszłości" w oparciu o Uchwałę nr 129 Rady Ministrów z dnia 29.09.2021r. w sprawie wsparcia na realizację inwestycyjnych zadań jednostek samorządu terytorialnego polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury - "Laboratoria przyszłości".
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12876,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16696,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12876,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: Graniczna
7.3.4) Miejscowość: Łódz
7.3.5) Kod pocztowy: 93-429
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12876,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BIELANY WROCŁAWSKIE
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich - mięso i wędliny. CPV 15000000-8.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich - owoce i warzywa. CPV 15000000-8.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich - art. suche. CPV 15000000-8.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich - mrożonki. CPV 15000000-8.
więcej: przetargi BIELANY WROCŁAWSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- Dostawa wyposażenia pracowni weterynaryjnej Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawy pomocy dydaktycznych, sprzętu i wyposażenia do Zespołu Szkół w Dziadowej Kłodzie w ramach programu "Dobry Start w Przyszłość" FEDS.08.01-IZ.00-035/23. (2)
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.