Og³oszenie z dnia 2024-05-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00406746/01 - Wynik z dnia 2024-07-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw, si³owni zewnêtrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Dobrcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350659
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: D³uga 50
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dobrcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-022
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 364 80 44
1.5.8.) Numer faksu: 52 364 80 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobrcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dobrcz.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw, si³owni zewnêtrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-372ed2fb-0de2-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00316767
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00068911/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Budowa placu zabaw, si³owni zewnêtrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie wspó³finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-372ed2fb-0de2-11ef-9b7e-467806a935183.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@dobrcz.pl (w zakresie np.
zadawania pytañ dot. wyja¶nienia tre¶ci SWZ),
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty
elektronicznej na adres e-mail: przetargi@dobrcz.pl (w zakresie np. zadawania pytañ dot. wyja¶nienia tre¶ci SWZ, przekazywania
wezwañ i zawiadomieñ). Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych
lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi
byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych
dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).Dokumenty elektroniczne, o
których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza
siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych
Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów,
o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. Komunikacja w
postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji
dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). „Formularz do komunikacji” umo¿liwia w szczególno¶ci
przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿
do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw±
Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem
Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem
zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej
wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym
podpisem (typ wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga
posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z
„Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest
posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez
wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar
plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako
za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug
Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest Gmina Dobrcz ul. D³uga 50, 86-022 Dobrcz
b) Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Dobrcz za pomoc± adresu ochronadanych@dobrcz.pl ;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego p. n. : „Budowa placu zabaw, si³owni zewnêtrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych”, nr sprawy: BIB271.10.2024, prowadzonym w trybie podstawowym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres przechowywania dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
f) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
i) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BIB271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa obiektów ma³ej architektury w miejscu publicznym – w ramach zadania pt. „Budowa placu zabaw, si³owni zewnêtrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych”
1.2. Zakres prac obejmuje :
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na budowie obiektów ma³ej architektury w miejscu publicznym – w ramach zadania pt. „Budowa placu zabaw, si³owni zewnêtrznej oraz wiaty rekreacyjnej w Strzelcach Dolnych” na dzia³kach nr 136/1, 137/7 w Strzelcach Dolnych. Przedmiotowe dzia³ki znajduj± siê w strefie ochrony konserwatorskiej. Przedmiotowe dzia³ki nie znajduj± siê w strefie szczególnego zagro¿enia powodzi±.
Zakresem zamówienia s± nastêpuj±ce zamierzenia budowlane:
- prace rozbiórkowe,
- budowa wiaty rekreacyjnej,
- monta¿ ³awek rekreacyjnych,
- monta¿ koszy na ¶mieci,
- monta¿ stojaka na rowery,
- budowa mini boiska do koszykówki,
- monta¿ piramidy pajêczej,
- monta¿ zje¿d¿alni z domkiem i mostkiem,
- monta¿ karuzeli integracyjnej,
- monta¿ bujaka,
- monta¿ hu¶tawki,
- monta¿ hu¶tawki wagowej,
- monta¿ rowerka fitness,
- monta¿ orbitreka fitness,
- monta¿ dr±¿ków z drabinkami,
- wykonanie alejek spacerowych,
- wykonanie utwardzenia terenu,
- wykonanie nowego ogrodzenia z furtk±,
- wykonanie nasadzeñ drzewa wysokopiennego oraz ozdobnych krzewów i ro¶lin,
- wykonanie zasiewu trawy,
- tablica z regulaminem placu zabaw – tre¶æ nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym.
UWAGA:
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia wraz ze sposobem realizacji, zawieraj± dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
Przedmiary robót s± przyk³adowe. Za³±czone przedmiary okre¶laj± orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, u³atwiaj±c tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizowaæ wszystkie zapisy zawarte w dokumentacji i przygotowaæ ofertê cenow± w oparciu o w³asn± analizê. Za³±czone przedmiary nie stanowi± podstawy do pó¼niejszego rozliczenia umowy – umowa jest rycza³towa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji.
1.3. Zakres zamówienia obejmuje równie¿ :
- opracowanie i zatwierdzenie harmonogramu planowanych do wykonania prac, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym miêdzy innymi: a) dokumentacja powykonawcza, b) o¶wiadczenie kierownika budowy, c) atesty i certyfikaty wbudowanych materia³ów wraz z kartami gwarancyjnymi urz±dzeñ, d) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, e) inne niezbêdne dokumenty.
1.4. Wymagania ogólne Zamawiaj±cego w zakresie realizacji prac oraz u¿ytych materia³ów :
Wykonane roboty oraz u¿yte materia³y do wykonania przedmiotu zamówienia musz± spe³niaæ wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z pó¼n. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z pó¼n. zmianami.
Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mog± wskazywaæ dla niektórych materia³ów lub urz±dzeñ znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiaj±cy dopuszcza oferowanie materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, ¿e zapewni± one uzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak za³o¿one w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz bêd± nie gorsze pod wzglêdem charakteru u¿ytkowego, parametrów technicznych (wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ) oraz parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania.
UWAGA:
Wszystkie materia³y przed ich wbudowaniem nale¿y przedstawiæ do akceptacji Zamawiaj±cemu (inspektorowi nadzoru ) i uzyskaæ zgodê na ich zastosowanie.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustaw± Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z pó¼n. zmianami.
UWAGA ;
Obiekt dostêpny dla osób niepe³nosprawnych. Nie posiada progów, krawê¿ników ani schodów stanowi±cych barierê dla osób na wózkach inwalidzkich.
UWAGA
Zadanie wspó³finansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy wykonania i zainstalowania przy wykonanej inwestycji tablicy informacyjnej o dofinansowaniu z w/w programu. Tre¶æ tablicy informacyjnej nale¿y uzgodniæ z Zamawiaj±cym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która uzyska najwiêksz± sumê punktów w kryterium „cena” i “okres gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa : Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê o podobnym zakresie zamówienia t. j. budowê/przebudowê/rozbudowê placu zabaw o warto¶ci minimum 150 000 z³ brutto.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)
wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest
krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym
dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów –inne
odpowiednie dokumenty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Podstawy wykluczenia, o których mowa w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresieprzeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego
1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), z
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w pkt. 1.
3. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie pkt. 1, zamawiaj±cy odrzuca wniosek o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertê takiego wykonawcy lub uczestnika
konkursu, nie zaprasza go do z³o¿enia oferty wstêpnej, oferty podlegaj±cej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty
ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a tak¿e nie prowadzi z takim wykonawc± negocjacji lub dialogu,
odrzuca wniosek o dopuszczenie do udzia³u w konkursie, nie zaprasza do z³o¿enia pracy konkursowej lub nie przeprowadza
oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu
prowadzonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa pkt VIII.1. SWZ,sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty, do których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim
przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego
wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
c) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia,
wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt VIII.1. SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
d) Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±,
zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie
dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
e) Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt. VIII.3.a) SWZ
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu wykonania przedmiotu zawartej umowy w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach: a) wprzypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w zwi±zku z wyst±pieniem robót nieprzewidzianych w dokumentacji
projektowej a koniecznych do wykonania w celu prawid³owej realizacji robót, robót dodatkowych lub zamiennych, których nie
mo¿na by³o przewidzieæ przed zawarciem umowy, wprowadzonych na wniosek Zamawiaj±cego. b) w przypadku
konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru
robót.
2. Zmianê terminu wykonania umowy dopuszcza siê w przypadku:
a) wyst±pienia robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej a koniecznych do wykonania w celu prawid³owej
realizacji robót, robót dodatkowych lub zamiennych,
b) konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji wykonania i odbioru
robót,
c) postojów spowodowanych konieczno¶ci± usuwania nieumy¶lnych uszkodzeñ istniej±cych urz±dzeñ, nie oznakowanych w
dokumentacji projektowej,
d) wyst±pienia warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê przedmiotu zamówienia zgodnie z procesem
technologicznym,
e) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikaj±cych z winy którejkolwiek ze stron umowy,
f) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci±
prowadzenia prac.
3. Zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia dopuszcza siê w przypadku:
a) wyst±pienia robót nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej a koniecznych do wykonania w celu prawid³owej
realizacji robót, robót dodatkowych lub zamiennych,
b) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, przy czym zmiana wynagrodzenia nast±pi wy³±cznie w stosunku do
niezrealizowanej w dniu zmiany stawki podatku VAT czê¶ci zamówienia.
Wiêcej informacji we wzorze umowy - za³±cznik do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-24 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 08:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
INNE PRZETARGI DOBRCZ
wiêcej: przetargi DOBRCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. S³owackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.