eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RygliceBudowa przedszkola w Ryglicach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola w Ryglicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/635271

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przedszkola w Ryglicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6f02db3-fc43-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017742/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa przedszkola w Ryglicach: Część I: Budowa przedszkola w Ryglicach o kubaturze 5069,22m3 wraz z zagospodarowaniem terenu i dostawą wyposażenia, Część II: Budowa placu zabaw

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5432642,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa przedszkola w Ryglicach wraz z zagospodarowaniem terenu i dostawą wyposażenia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową przedszkola o kubaturze 5069,22 m3 zlokalizowanego na dz. nr 533/2, 534 w miejscowości Ryglice, Gmina Ryglice wraz z:
- wewnętrzną instalacją: wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, gazową, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej,
- przyłączem wodociągowym do istniejącej sieci wodociągowej na działce nr 534,
- zewnętrznym odcinkiem instalacji kanalizacyjnej do projektowanej studzienki rewizyjnej S8 na działce nr 534,
- zewnętrznym odcinkiem instalacji kanalizacji technologicznej grawitacyjnej do projektowanego separatora tłuszczu z osadnikiem O+St na działce nr 534
- zewnętrznym odcinkiem instalacji elektrycznej do złącza kablowego ZKP – na dz. 534
- zewnętrzną instalacją oświetlenia placu – na dz. nr 534, 533/2
- utwardzeniem działki wraz z miejscami parkingowymi sztuk 18 w tym dwa dla osoby niepełnosprawnej, - ciągami komunikacji pieszej, jezdnej z zadaszeniem z poliwęglanu schodów oraz chodnika ciągu pieszego, ogrodzeniem wzdłuż ciągu pieszego oświetleniem zewnętrznym pod zadaszeniem ciągów pieszych
- rozbiórką istniejącej kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem na wody deszczowe oraz budową nowego odcinka instalacji kanalizacji deszczowej
Zakres robót budowlanych w zakresie części I ujęty jest w przedmiarze robót za wyjątkiem elementu 6.5 Plac zabaw – pozycje 786 -790.

UWAGI:
1) Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego. Analogiczna sytuacja dotyczy niedotrzymania terminów realizacji poszczególnych wydzielonych etapów inwestycji określonych w uzgodnionym harmonogramie rzeczowo-finansowym inwestycji.
Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wynosi 85% wartości inwestycji, jednak nie więcej niż 5,7 mln.

Etap I Roboty budowlane rozpoczęcie, Roboty instalacyjne rozpoczęcie - termin zakończenia do 20 listopada 2022 r. - wartość 15% wartości robót.
Etap II Roboty budowlane kontynuacja, Roboty instalacyjne kontynuacja, zagospodarowanie terenu rozpoczęcie - wartość robót 17% (20% dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych), termin realizacji do 20.04.2023 r.
Etap III Roboty budowlane kontynuacja, Roboty instalacyjne kontynuacja, zagospodarowanie terenu kontynuacja - wartość robót 25,5 (30% Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych), termin do 20.07.2023r.
Etap IV Roboty budowlane zakończenie, Roboty instalacyjne zakończenie, zagospodarowanie terenu zakończenie, dostawa wyposażenia termin realizacji do 13 miesięcy od podpisania umowy (termin odbioru nie wcześniej niż 13 miesięcy od podpisania umowy).

Należy w harmonogramie rzeczowo-finansowym uwzględnić konieczność dostosowania frontu robót do potencjalnej obecności na terenie budowy Wykonawcy części I i części II w terminie od 11 miesięcy od podpisania umowy do 12 miesięcy od podpisania umowy. Termin podpisania umów planowany jest w tym samym dniu.
Wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
W związku z dofinansowaniem inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych odbiór końcowy zarówno części I jak i części II nastąpi nie wcześniej niż 13 miesięcy od podpisania umów.
2) Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy Inwestycyjnej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi po wykonaniu inwestycji w całości w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji.
4) Roboty należy prowadzić, etapować i zabezpieczać w uzgodnieniu z Zamawiającym tak, by minimalizować ich uciążliwość dla osób korzystających z pobliskiej drogi gminnej i drogi powiatowej oraz korzystających z Ośrodka Zdrowia, Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego.

5) Stolarkę zewnętrzną o współczynniku przenikania ciepła U<= 0,8 W/m2*K należy wykonać zgodnie z dołączonym zmodyfikowanym wykazem stolarki stanowiącym załącznik do Projektu budowlanego zamiennego pn.: ,,Budowa przedszkola wraz z budową ciągów komunikacji pieszej, jezdnej, budowa zadaszenia ciągów pieszych, budowa parkingu oraz placu zabaw dla dzieci na dz. nr 533/2 i 534 położonych na terenie miasta Ryglice, gmina Ryglice”, opracowany przez ARMAX Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 13, 27-200 Starachowice, marzec 2021 r.

6) Dodatkowe informacje w zakresie robót budowlanych:
a) Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy. Wszystkie prace których nie uwzględnia przedmiar robót jednak wynikają one z opisu przedmiotu zamówienia, załączonej dokumentacji projektowej, oraz STWiOR jak również są niezbędne do wykonania z punktu widzenia technologii wykonania i odbioru robót należy uwzględnić w ofercie. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem a projektem do wyceny należy przyjąć materiały zawarte w projekcie. W cenie ofertowej należy ująć m.in. następujące elementy:
- nakłady dotyczące przygotowania placu budowy m.in.: montaż oraz demontaż ogrodzenia placu budowy, pakamer, obiektów kontenerowych, oznakowania placu budowy itp.
- bednarkę uziemiającą, która winna być poprowadzona w warstwie chudego betonu zgodnie z opisem technicznym (punkt 3.2).
- listwę zamykającą do folii kubełkowej.
- kratki wentylacyjne, które wskazano w opisie technicznym punkt 4.9.
- kotwy niezbędne do kotwienia murłat w wieńcu, co wskazano w opisie
- wiatrownice, które ujęto w opisie technicznym (punkt 5.7).
- wykonanie opierzenia kominów, które ujęto w opisie technicznym (punkt 5.7).
- deski koszowe.
- gąsiory dachowe.
- wykonanie pasa pod oraz nadrynnowego.
- akcesoria rynnowe (m.in. wylewki, kolana, denka).
- siatkę zbrojeniową wylewki.
- wykonanie dylatacji posadzki od ścian (styropian/pianka, folia).
- wykonanie wykopów pod palisadę.
- palisadę betonową w ilości wskazanej w opisie projektu zagospodarowania (punkt 6.4)
- wykonanie wykopów pod rurociągi kanalizacji sanitarnej oraz technologicznej wewnętrznej.
- żaluzję (wew/zew) kanału nawiewnego kotłowni. Brak w przedmiarach nakładów na żaluzję (wew/zew).
- kratki nawiewne stalowe widoczne na rzucie dachu (rys nr 7).
- wykonanie kominków wentylacyjnych poddasza, które ukazano na rys nr 7 (rzut dachu).
- obsługę geodezyjną oraz geologiczną budowy.
- rusztowanie niezbędne do budowy murów oraz kominów wraz z ich wykończeniem.
- rozbiórkę bezodpływowych zbiorników na wodę deszczową, które wskazano na planie sytuacyjnym zagospodarowania terenu
- rozbiórkę nieczynnej kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami, które wskazano na planie sytuacyjnym zagospodarowania terenu.
- wycinkę drzew (7 szt), które wskazano na planie sytuacyjnym zagospodarowania terenu.

b) elementy stolarki winny zostać wycenione na podstawie projektu zamiennego.
c) poprawna ilość drzwi dla oznaczenia D8 wynosi 6szt.
d) projekt wykonawczy został dołączony do części budowlanej oraz wykonawczej.
e) szyb windy został wykonany w celu adaptacji poddasza w przyszłości. (winda samonośna) Technologia wykonania ścian zgodnie z projektem. Otwór szybu w stropie należy wykonać zgodnie z projektem.
f) Zamawiający nie posiada zestawienie stali oraz zestawienia więźby dachowej.
g) Zamawiający nie dopuszcza zmiany rozmieszczenia, średnic oraz typu kolumn CFA
h) Projektant na podstawie otrzymanej dokumentacji powykonawczej kolumn (w szczególności metryk kolumn) podejmie decyzję o konieczności wykonania prób obciążeniowych kolumn.
i) Projekt technologiczny związany z wykonaniem kolumn CFA należy sporządzić przed rozpoczęciem prac oraz zatwierdzić go u autora projektu konstrukcji.
j) Drzwi zewnętrzne należy przeszklić szkłem P4. Należy wykonać drzwi w klasie antywłamaniowej z okuciami RC2. Drzwi w kolorze białym zgodnie z rys elewacje kolorystyka.
k) Przykładowe wyposażenie wnętrz ujęte zostało w opracowaniu Wyposażenie wnętrz pn.: ,,Budowa przedszkola wraz z budową ciągów komunikacji pieszej, jezdnej, budowa zadaszenia ciągów pieszych, budowa parkingu oraz placu zabaw dla dzieci na dz. nr 533/2 i 534 położonych na terenie miasta Ryglice, gmina Ryglice”, opracowanym przez ARMAX Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 13, 27-200 Starachowice, grudzień 2019 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 5345814,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Budowa placu zabaw:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową placu zabaw wraz z ogrodzenie, panelowym do wysokości 1,2 m.
Zakres robót budowlanych w zakresie części II ujęty jest w przedmiarze robót element 6.5 Plac zabaw – pozycje 786 -790.

UWAGI:
1) Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego. Analogiczna sytuacja dotyczy niedotrzymania terminów realizacji poszczególnych wydzielonych etapów inwestycji określonych w uzgodnionym harmonogramie rzeczowo-finansowym inwestycji.
Dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wynosi 85% wartości inwestycji, jednak nie więcej niż 5,7 mln.

Etap I – zaliczka 15 % wartości umowy wypłacona po wystawieniu faktury zaliczkowej, nie wcześniej niż 01.01.2023 r. jednak nie później niż 01.03.2023 r. Zamawiający udzieli Wykonawcy jednorazowej zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy stanowiącej wkład własny Zamawiającego w wysokości nie mniej niż 15% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Pozostała cześć wynagrodzenia stanowiąca dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji zamówienia. Zaliczka zostanie wypłacona w terminie nie wcześniej niż 01.01.2023 r. jednak nie później niż 01.03.2023 r., na podstawie prawidłowo wystawionej faktury zaliczkowej przez Wykonawcę na rachunek bankowy Wykonawcy.
Etap II – wykonanie robót budowlanych w terminie od 11 miesięcy od podpisania umowy do 12 miesięcy od podpisania umowy (termin odbioru nie wcześniej niż 13 miesięcy od podpisania umowy).
Należy w harmonogramie rzeczowo-finansowym uwzględnić konieczność dostosowania frontu robót do potencjalnej obecności na terenie budowy Wykonawcy części I i części II w terminie od 11 miesięcy od podpisania umowy do 12 miesięcy od podpisania umowy. Termin podpisania umów planowany jest w tym samym dniu.
Wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie wypłacone zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
W związku z dofinansowaniem inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych odbiór końcowy zarówno części I jak i części II nastąpi nie wcześniej niż 13 miesięcy od podpisania umów.
2) Umowa zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą nie wcześniej niż po otrzymaniu przez Zamawiającego Promesy Inwestycyjnej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dla zadania będącego przedmiotem zamówienia.
3) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zapłata wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi po wykonaniu inwestycji w całości w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji.

4) Roboty należy prowadzić, etapować i zabezpieczać w uzgodnieniu z Zamawiającym tak, by minimalizować ich uciążliwość dla osób korzystających z pobliskiej drogi gminnej i drogi powiatowej oraz korzystających z Ośrodka Zdrowia, Prowadzone roboty należy zabezpieczyć i oznakować zgodnie z obowiązującym prawem, minimalizując możliwość powstania jakichkolwiek zagrożeń związanych z ich wykonawstwem. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać i zabezpieczać roboty do odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 86828,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6499552,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6928946,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6499552,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane ''IMBUD'' Jerzy i Jarosław Gajdosz sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8730204400

7.3.3) Ulica: ul. Okrężna 4

7.3.4) Miejscowość: Tarnów

7.3.5) Kod pocztowy: 33-100

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie następujących części zamówienia: wykonanie części dotyczącej robót instalacyjnych; nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania podwykonawców – dane nieznane Wykonawcy na etapie postępowania


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6499552,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161536,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161536,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161536,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paweł Oleksy Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych OLEXBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8691019703

7.3.4) Miejscowość: Kąty 95, 32-862Porąbka Iwkowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-862

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161536,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI, pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII, pkt 8.2 podane ceny są cenami brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.