Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278123/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica” POWTÓRKA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e35e814-4b81-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica” POWTÓRKA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e35e814-4b81-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002799/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica / Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278123/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.12.22.39.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Realizacja usługi - bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica w lokalizacjach:
ul. Piastowska / M.C. Skłodowskiej,
ul. Czarnieckiego,
ul. Wrocławska/Plac Klasztorny,
ul. Szkolna,
Al. Orła Białego / Hetmańska,
ul. Górnicza,
Pl. Zamkowy / Brama Głogowska / szalet automatyczny/,
ul. Piastowska /szalet automatyczny/,
ul. Muzealna – Złotoryjska / szalet automatyczny/.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zakresu usługi określony w § 1 projektu umowy- Rozdział 3 swz.
Zatrudnienie - Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 uPzp, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące/poniższe czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 poz. 1320 tj.):
- osoby realizujące czynności utrzymania i eksploatacji szaletów
Wykonawca lub Podwykonawca będzie zatrudniał wyżej wymienione osoby na okres realizacji umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy w trakcie tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 309000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 309000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PIOBART S.C.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PIOBART sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9581712504
7.3.3) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 8c/3
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-231
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 309000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej i kompleksu sportowego Orlik 2024 z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej - w "zaprojektuj i wybuduj" - POWTÓRKA
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN "Przebudowa i modernizacja Oddziału Pediatrycznego i Oddziału Chirurgii Dziecięcej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy"
- CAŁODOBOWY DOZÓR I OCHRONĘ MIENIA ORAZ OBIEKTÓW WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- "Oznakowanie pionowe"
- Park Linowy "Na Zosinku" (LBO), w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Oczyszczanie terenów należących do Gminy Szemud oraz transport i utylizacja padłych zwierząt na lata 2025-2028
- Świadczenie usługi zarządzania powstałą w ramach SBO infrastrukturą sportową położoną na nieruchomości przy ul. Skalistej 23 w Szczecinie
- Kompleksowe przygotowanie i realizacja imprezy masowej "JACKONALIA 2025".
- "Wynajem, obsługa i bieżące utrzymanie toalet przenośnych na terenie Miasta Świnoujście"
- Utrzymanie czystości i zieleni na terenie Olesna
- Pozimowe utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie miasta Krosna w 2025 roku
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.