Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00226222/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 540322K ul. Świętego Michała Archanioła w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEPRAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kawęciny 30
1.5.2.) Miejscowość: Siepraw
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-447
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123721811
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@siepraw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-624c7f32-d706-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej 540322K ul. Świętego Michała Archanioła w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-624c7f32-d706-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00075842/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej 540322K ul. Świętego Michała Archanioła w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest finansowany ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Programu Inwestycji Strategicznych. (Edycja8/2023/1774/PolskiLad).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226222
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IIGZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5330264,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie drogi gminnej 540322K ul. Świętego Michała Archanioła w miejscowości Siepraw, Gmina Siepraw.
2. Miejsce realizacji projektu: województwo małopolskie, powiat myślenicki, gmina Siepraw, miejscowość Siepraw. Zakres projektu obejmuje przebudowę drogi gminnej 540322K, klasy technicznej L (ul. Świętego Michała Archanioła) w Sieprawiu wraz z niezbędną infrastrukturą, w tym m.in.: przebudowa drogi, usunięcie istniejących kolizji, budowa kanalizacji deszczowej i odwodnienie drogi, budowa chodnika i pobocza, budowa oświetlenia drogowego i oznakowanie stałej organizacji ruchu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w załącznikach do swz:
-Dokumentacja projektowa - załącznik nr 5 do swz,
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 6 do swz,
-pomocniczo Przedmiar robót - załącznik nr 7 do swz. Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym.
Uwaga dotycząca wycinki drzew określonych w Decyzji na usunięcie drzew i krzewów znak GM.613.116.2023 z 26.02.2024r: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje tylko karczowanie pni wraz z wywozem pni i korzeni, a nie obejmuje wycinki drzew kolidujących z przebudową drogi.
4. Na zakres przedmiotu zamówienia Zamawiający uzyskał prawomocną, aktualną decyzję pozwolenia na budowę znak AB.6740.768.2022.MCH (decyzja nr 987/2022) z dnia 28.11.2022r.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowalnych w zakresie robót m.in.: przygotowawczych, pomiarowych, rozbiórkowych, ziemnych, instalacji: elektrycznych, sanitarnych, telekomunikacyjnych, montażowych, wykończeniowych, drogowych, porządkowych. Obejmuje także wykonanie wszelkich prac tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roboty odtworzeniowe, przeprowadzenie wymaganych próby końcowych, przeprowadzenie pomiarów, badań i odbiorów, wszelkich innych czynności oraz dokumenty (w tym dokumentację powykonawczą) niezbędne do prawidłowego wykonania robót budowlanych i do oddania obiektu do eksploatacji. Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: Prawem Budowlanym oraz Prawem Ochrony Środowiska oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia do złożenia w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz uzyskania zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.
7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 60 miesięcy gwarancji jakości (tożsamy z okresem rękojmi za wady), a maksimum 84 miesięcy. Okres gwarancji jakości rozpoczyna bieg w następnym dniu po dacie odbioru końcowego i przejęcia całości prac objętych przedmiotem umowy przez Zamawiającego, co zostanie poświadczone podpisaniem protokołu odbioru końcowego Przedmiotu umowy. Okres udzielenia gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
8. Warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy – wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
9. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.).
10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, stosownie do art. 12 i nast. ustawy Prawo budowlane. Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio zał nr 1C do swz.
11. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy.
12. Obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zadań w ramach przedmiotu zamówienia.
13. Jeśli w dokumentach postępowania zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dodaje się słowo „lub równoważne” oraz należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia, i służą one wyłącznie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych, ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej, oraz mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania.
Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że będą one spełniały kryteria równoważności, które określono w załącznikach nr 6-8 do swz. Składając ofertę równoważną wykonawca zobowiązany jest podać nazwę materiału (typ, producenta), który oferuje oraz przedstawić w ofercie dokładny opis techniczny oferowanych zamienników, podając ich parametry techniczne (w odniesieniu do wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego). Ponadto wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty stosownych opisów technicznych i funkcjonalnych lub technologicznych (np. kart produktowych, kart charakterystyki, kart materiałowych, prospektów, katalogów, folderów, oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela albo innych dokumentów lub oświadczeń) pozwalających na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z swz. Dopuszcza się urządzenia, materiały, równoważne rozumiane jako urządzenia, materiały, wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych oraz walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełnią one te same właściwości techniczne.
Zgodnie z zapisami art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne dla systemów lub urządzeń, wskazanych w SWZ, spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych. 14. Przedmiot zamówienia jest współfinansowane w ramach Programu: Rządowego Funduszu Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych.
15. Zamówienie nie zostało podzielone na części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5199111,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8236777,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5199111,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127
7.3.3) Ulica: ul. Irysowa 1
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-040
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5199111,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.