Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00239235/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
- 2022/BZP 00505294/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Materiały i testy do sterylizacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Leczenia Oparzeń im. dr. Stanisława Sakiela w Siemianowicach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272165010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@clo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.clo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.clo.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Materiały i testy do sterylizacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6862c020-318b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00316976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000319/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Materiały i testy do sterylizacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239235/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CLO/ZP/37/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225501,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Włóknina zielona 90cm x 90cm nietoksyczna, niepyląca, antystatyczna, wytrzymała na rozerwania do stosowaniaw sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu. Ilość: 1.350 arkuszy.
2. Włóknina zielona 100cm x 100cm nietoksyczna, niepyląca, antystatyczna, do stosowania w sterylizacji parą wodną
i tlenkiem etylenu. Ilość: 750 arkuszy.
3. Włóknina 90cm x 90cm w kolorze kontrastującym z włókniną z poz. 1 nietoksyczna, niepyląca, antystatyczna,
do stosowania w sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu. Ilość: 1.500 arkuszy.
4. Włóknina 100cm x 100cm w kolorze kontrastującym z włókniną z poz.2 nietoksyczna, niepyląca, antystatyczna,
do stosowania w sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu. Ilość: 750 arkuszy.
5. Materiał opakowaniowy do sterylizacji składający się z trzech różnych warstw - warstwy wykonanej z podłużnych włókien polipropylenowych odpowiedzialnej za wytrzymałość materiału, warstwy stanowiącej barierę sterylną oraz warstwy absorpcyjnej, gramatura ≥ 70 g/m2, możliwość stosowania w sterylizacji S i EO, rozmiar 120 x 120 cm. Ilość: 480 arkuszy.
6. Wykonane z celulozy wkładki absorpcyjne 300mm x 500mm (do tac narzędziowych poddawanych procesowi sterylizacji w parze wodnej w zakresie temperatur 121 – 134 stopni) stosowane w celu pochłaniania kondensatów podczas autoklawowania. Ilość: 1.500 arkuszy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 16232 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rękaw papierowo - foliowy szer 50 mm dł 200m*. Ilość: 11 rolek.2. Rękaw papierowo - foliowy szer 75 mm dł 200m*. Ilość: 8 rolek.
3. Rękaw papierowo - foliowy szer 100 mm dł 200m*. Ilość: 45 rolek.
4. Rękaw papierowo - foliowy szer 120 - 125 mm dł 200m*. Ilość: 10 rolek.
5. Rękaw papierowo - foliowy szer 150 mm dł 200m*. Ilość: 10 rolek.
6. Rękaw papierowo - foliowy szer 200 mm dł 200m*. Ilość: 15 rolek.
7. Rękaw papierowo - foliowy szer 250 mm dł 200m*. Ilość: 30 rolek.
8. Rękaw papierowo- foliowy szer 400 mm dł 200m*. Ilość: 23 rolki.
* Rękawy papierowo- foliowe płaskie o długości 200m ze wskaźnikiem chemicznym do S/EO. Papier rękawa
o gramaturze w zakresie od 60 do 70g/m2 min 3 kanały termozgrzewcze. Napisy i wskaźniki umieszczone od strony folii.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 17550 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Metkownica trzyrzędowa numeryczna. Nadruk w trzech rzędach w kierunku poprzecznym do rozwijania taśmyz etykietami (etykieta o wymiarach nie przekraczających 28mm x 29mm). Kompatybilna z etykietami z pozycji 3. Ilość: 1 sztuka.
2. System dokumentacji kontroli sterylizacji w postaci kopert. Liczba cykli do zaprotokołowania na jednej kopercie
10 – 16. Miejsce na zapisy decyzji w sprawie dopuszczenia sterylizatora do pracy oraz zwolnienia każdego wsadu
z podpisem osoby odpowiedzialnej za daną czynność. Ilość: 400 sztuk.
3. Etykiety podwójnie samoprzylepne trzyrzędowe bez wskaźnika kompatybilne z metkownicą z pozycji 1,
500 szt. na rolce. Ilość: 200 rolek.
4. Wałek barwiący do metkownicy trzyrzędowej kompatybilny z metkownicą z pozycji 1. Ilość: 5 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3993 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do tlenku etylenu. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 4 godzinach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Kompatybilny z autoczytnikiem posiadanym przez zamawiającego, tj . ATTEST AUTO READER 390G. Ilość: 550 sztuk.2. Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikeim chemicznym. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 3 godzinach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Kompatybilny
z czytnikiem posiadanym przez zamawiajacego Attest Auto Reader 390. Ilość: 1.400 zestawów.
3. Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikeim chemicznym. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach inkubacji. Odczyt wskaźnika automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Kompatybilny
z czytnikiem posiadanym przez zamawiającego Attest Auto Reader 490. Ilość: 700 zestawów.
4. Fiolkowy wskaźnik biologiczny o szybkim odczycie do sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach. Odczyt automatyczny w autoczytniku poprzez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Na fiolce nie ulegająca zniszczeniu podczas procesu sterylizacji naklejka ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. Kompatybilny z autoczytnikiem posiadanym przez zamawiającego, tj. ATTEST AUTO- READER 490. Ilość: 1.100 sztuk.
5. Naboje gazowe do posiadanego przez zamawiającego sterylizatora gazowego 3M do modelu 5XL zawierające 100 gram czystego EO zgodne z instrukcją użytkowania sterylizatora i dopuszczone przez producenta sterylizatora.
Ilość: 240 sztuk.
6. Papier do drukarki sterylizatora Steri Vac 5XL 79mm x 30mm. Ilość: 5 rolek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 134083 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Taśma do zamykania pakietów bez wskaźnika odporna na warunki sterylizacji para wodną. Szerokość rolki do 3cm, 50 metrów na rolce. Ilość: 100 rolek.2. Taśma ze wskaźnikiem do kontroli sterylizacji parą wodną z naniesioną warstwą kleju. Substancje chemiczne zawarte we wskaźnikach – nietoksyczne i pozbawione metali ciężkich. Szerokość rolki do 3cm, 50 metrów na rolce. Ilość: 10 rolek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 1230 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny typu 4 do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu. Substancja ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 15.360 sztuk.2. Wieloparametrowy wskaźnik chemiczny typu 4 do kontroli sterylizacji nadtlenkiem wodoru. Substancja ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 13.200 sztuk.
3. Integrator chemiczny typu 5 do kontroli sterylizacji parą wodną z przesuwającą się substancją wskaźnikową
w okienku o długości do 10cm (pole testowe wskaźnika podzielone na dwie strefy: odrzucenie i akceptacja)
do zastosowania we wszystkich cyklach parą wodną, nie wymagający interpretacji zmiany koloru. Ilość: 7.000 sztuk.
4. Integrator chemiczny typu 5 do kontroli sterylizacji tlenkiem etylenu. Substancja testowa ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 600 sztuk.
5. Wskaźnik typu 6 do sterylizacji parą wodną o wartościach ustalonych (134 stopnie / 7 minut; 121 stopni / 20 minut) do stosowania z przyrządem PCD *. Ilość: 1.450 sztuk.
6. Wskaźnik chemiczny typu 6 do sterylizacji parą wodną o wartościach ustalonych (134 stopnie / 7 minut; 121stopni / 20 minut) Substancja testowa ułożona liniowo lub punktowo. Zdecydowana zmiana barwy po procesie sterylizacji. Ilość: 5.000 sztuk.
7. Jednorazowy pakiet kontrolny typu Bowie Dick (134 stopnie, 3min 30 sek.) nietoksyczny, kontrolujący penetrację
i jakość pary wodnej. Ilość: 550 pakietów.
*przyrząd PCD do każdego opakowania testów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 14679 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Test kontroli dezynfekcji termicznej (93 stopnie /10 minut). Integracja krytycznych parametrów procesu (czasi temperatura) powoduje jednoznaczną zmianę barwy w polu testowym. Ilość: 1.200 sztuk.
2. Wskaźnik skuteczności mycia maszynowego w myjni dezynfektorze. Arkusz testowy do zastosowania z uchwytem zapewniającym kontrolę procesu mycia z czterech różnych kierunków. Substancja naniesiona na arkusz warstwowo i nierównomiernie. Ilość: 2.600 sztuk.
3. Test kontroli poprawnej pracy zgrzewarek do rękawów papierowo – foliowych. Ilość: 1.000 sztuk.
4. Test kontroli poprawnej pracy zgrzewarek opakowań Tyvek. Ilość: 500 sztuk.
5. Plomby plastikowe bez wskaźnika do zabezpieczenia kontenerów sterylizacyjnych. Ilość: 4.000 sztuk.
6. Przeźroczyste osłonki do zabezpieczania ostrych narzędzi, szerokość 15mm. Ilość: 6.000 sztuk.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15686 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rękaw Tyvek. Rozmiar szerokość 100mm długość 100m*. Ilość: 3 rolki.2. Rękaw Tyvek. Rozmiar szerokość 200mm długość 100m*. Ilość: 3 rolki.
3. Rękaw Tyvek. Rozmiar szerokość 250mm długość 100m*. Ilość: 20 rolek.
4. Rękaw Tyvek. Rozmiar szerokość 350mm długość 100m*. Ilość: 20 rolek.
* Rękaw Tyvek ze wskaźnikiem VH202 - płaski, bezcelulozowy – gramatura min 74 g/m², zgrzew minimum 3 kanały, wyraźnie nadrukowany wskaźnik procesu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.5.) Wartość części: 23717 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kaseta z nadtlenkiem wodoru (20 cykli z jednej kasety) kompatybilna ze sprzętem posiadanym przez zamawiającego (Crystal 50). Ilość: 20 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 34344 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Wskaźnik do sterylizacji radiacyjnej promieniami gamma, wskaźnik procesu w formie okrągłych nalepek. Zdecydowana zmiana barwy po ekspozycji. Ilość: 5.000 sztuk.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 738 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier termoczuły szerokość 112mm dł. 25m do rejestracji procesów w sterylizatorach Securex / Unisteri / Selectomat/ Formomat/ Sterivap. Trwałość zapisu do 10 lat. Ilość: 11 rolek.4.5.3.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 597 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16319,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16319,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16319,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media-MED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452062062
7.3.3) Ulica: Promienistych 7
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-481
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16319,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-23 do 2022-11-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13773,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16661,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13773,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Śląski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6252455022
7.3.3) Ulica: Wojkowicka 35
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-250
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13773,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-23 do 2022-11-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3962,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5753,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3962,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A. w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999
7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3962,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-23 do 2022-11-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132769,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132769,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132769,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3M Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270204212
7.3.3) Ulica: Aleja Katowicka 117, Kajetany
7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132769,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-23 do 2022-11-22Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1125,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1223,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1125,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFORMER MED spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792099241
7.3.3) Ulica: Winogrady 118
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1125,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-23 do 2022-11-22Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13638,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15004,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13638,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A. w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999
7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13638,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-23 do 2022-11-22Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15965,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18552,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15965,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajowe Towarzystwo Gospodarcze Semigat S.A. w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260302999
7.3.3) Ulica: Ratuszowa 11
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
jakie przetargi wygrała firma
KRAJOWE TOWARZYSTWO GOSPODARCZE SEMIGAT S.A. W WARSZAWIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15965,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-11-23 do 2022-11-22Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu złożono jedną ofertę, która podlega odrzuceniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Realizacja Decyzji PINB ul. Powstańców 40
- Modernizacja boisk na terenie Gminy Siemianowice Śląskie
- Rozwój szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie I - COGITO, ul. Matejki 5 - Remont czterech pracowni zawodowych
- Budowa nowego żłobka na terenie miasta Siemianowice Śląskie w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi do lat 3 "Aktywny Maluch" 2022-2029
- Realizacja Decyzji PINB oraz PSP ul. Mickiewicza 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa pieluchomajtek, szpitalnych wyrobów papierowych oraz akcesoriów do sterylizacji
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Dostawa różnych wyrobów medycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.