eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokUs³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz podleg³ych jej jednostek



Og³oszenie z dnia 2024-05-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz podleg³ych jej jednostek

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Prokuratura Okrêgowa w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000276

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kiliñskiego 14

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pobia@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/po-bialystok

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ kontroli pañstwowej i ochrony prawa oraz s±d i trybuna³

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz podleg³ych jej jednostek

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-eb2ca9e7-0de1-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00316985

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00224961/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³uga bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia Prokuratury Okrêgowej w Bia³ymstoku oraz podleg³ych jej jednostek

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb2ca9e7-0de1-11ef-9b7e-467806a93518

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Poczta elektroniczna [e-mail]: zamowienia.pobia@prokuratura.gov.pl
Strona internetowa Zamawiaj±cego [URL]: www.gov.pl/web/po-bialystok
Strona internetowa prowadzonego postêpowania, na której udostêpniane
bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia [URL]: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozdzia³ 11 SWZ, str. 16.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okrêgowa
w Bia³ymstoku informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, jest Prokuratura Okrêgowa w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Kiliñskiego 14, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 74-87-110, e-mail: biuro.podawcze.pobia@prokuratura.gov.pl
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Ryszard Fuda³a, tel. 85 74-87-169
3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w podmiotowej sprawie.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 t.j. z pó¼n. zm.) dalej ustawa PZP.
5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku zawarcia umowy Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres okre¶lony przepisami prawa.
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu przetwarzaniu,
w tym profilowaniu, w zwi±zku z tym nie bêdzie Pani/Pan podlega³(a) decyzjom, które opiera³yby siê na takim przetwarzaniu, o czym mowa w art. 22 RODO.
10. Posiada Pani/Pan:
− prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych - na podstawie art. 15 RODO;
− prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa nie ma wp³ywu na prowadzone postepowanie w ramach ustawy PZP;
− prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO, z zastrze¿eniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezes UODO (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
11. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, po którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzanych danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± do przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W zwi±zku z tre¶ci± art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), zwanego dalej RODO, Prokuratura Okrêgowa
w Bia³ymstoku informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, jest Prokuratura Okrêgowa w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Kiliñskiego 14, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 74-87-110, e-mail: biuro.podawcze.pobia@prokuratura.gov.pl
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Ryszard Fuda³a, tel. 85 74-87-169
3. Dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy w podmiotowej sprawie.
4. Podstawê prawn± przetwarzania danych stanowi± przepisy art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 t.j. z pó¼n. zm.) dalej ustawa PZP.
5. Dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub umowy, w szczególno¶ci osobom lub podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku zawarcia umowy Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres okre¶lony przepisami prawa.
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu przetwarzaniu,
w tym profilowaniu, w zwi±zku z tym nie bêdzie Pani/Pan podlega³(a) decyzjom, które opiera³yby siê na takim przetwarzaniu, o czym mowa w art. 22 RODO.
10. Posiada Pani/Pan:
− prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych - na podstawie art. 15 RODO;
− prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa nie ma wp³ywu na prowadzone postepowanie w ramach ustawy PZP;
− prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych - na podstawie art. 18 RODO, z zastrze¿eniem przypadków o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezes UODO (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
11. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, po którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzanych danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± do przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 3001-7.261.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 5

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prokuratura Okrêgowa w Bia³ymstoku, ul. Kiliñskiego 14, 15-950 Bia³ystok

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Koordynatora ochrony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bia³ostockie prokuratury rejonowe (Prokuratura Rejonowa Bia³ystok - Po³udnie w Bia³ymstoku, Prokuratora Rejonowa Bia³ystok - Pó³noc w Bia³ymstoku, Prokuratora Rejonowa Bia³ystok - Pó³noc w Bia³ymstoku Dzia³ ds. Wojskowych, Prokuratora Rejonowa w Bia³ymstoku) ul. Mickiewicza 103,
15-950 Bia³ystok

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Koordynatora ochrony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prokuratura Rejonowa w Bielsku Podlaskim, ul. 3-go Maja 7, 17-100 Bielsk Podlaski

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Koordynatora ochrony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prokuratura Rejonowa w Sokó³ce, ul. Pi³sudskiego 7, 16-100 Sokó³ka

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Koordynatora ochrony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Prokuratura Rejonowa w Siemiatyczach ul. Legionów Pi³sudskiego 3, 17-300 Siemiatycze

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) Przedmiot opcji bêdzie obejmowa³ zapewnienia us³ug ochrony osób i mienia w pozosta³e godziny dzienne b±d¼ w dni wolne od pracy. Zamawiaj±cy, na polecenie pracownika upowa¿nionego przez Prokuratura Rejonowego w Siemiatyczach, wymaga otwierania oraz zamykania budynku prokuratury przez grupê interwencyjno – patrolow± (czas przyjazdu od momentu telefonicznego powiadomienia 30 minut) poza godzinami urzêdowania oraz w soboty, niedziele i ¶wiêta jak równie¿ pozostania cz³onka grupy interwencyjnej w budynku Prokuratury na czas przeprowadzenia czynno¶ci s³u¿bowych przez Prokuratora. Fakt dodatkowego przyjazdu bêdzie ewidencjonowany w siedzibie prokuratury przez pracowników Wykonawcy i potwierdzany przez pracownika Zamawiaj±cego.
2)£±czny wymiar godzin objêtych prawem opcji to: 360 godzin

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Koordynatora ochrony

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
6.1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
6.1.2.1 opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wa¿n± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021r., poz. 1995 z pó¼n. zm.), w zakresie nie wê¿szym ni¿ rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia.
6.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w ww. zakresie.
6.1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
6.1.4.1 opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e nale¿ycie wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie us³ugi, które:
 obejmowa³y bezpo¶redni± ochronê fizyczn± osób i mienia i trwa³y przez okres co najmniej 12 miesiêcy ka¿da;
 mia³y warto¶æ minimum:
 dla czê¶ci 1 i 2 – 450 000,00 z³ brutto;
 dla czê¶ci 3,4,5 – 100 000,00 z³ brutto.
Us³uga – rozumiana zgodnie z definicj± zawart± w rozdz. I niniejszego SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 8.7.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udzia³u
w postêpowaniu:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 8.7.1 W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
8.7.1.1 wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ) – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt 1 SWZ.
8.7.1.2 koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021r., poz. 1995 z pó¼n. zm.), w zakresie nie wê¿szym ni¿ rodzaj i przedmiot ochrony opisany w przedmiocie zamówienia – zgodnie z warunkiem wskazanym w pkt 6.1.2. SWZ;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

13.15 Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ, przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach);
2) O¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ
3) Uzasadnienie do zastrze¿enie informacji znajduj±cych siê w ofercie jako tajemnica przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy)
4) O¶wiadczenia, o którym mowa w pkt 8.6 SWZ – zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ (je¿eli dotyczy)
5) Zobowi±zanie lub inne dokumenty oraz o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt. 9.4 i 9.8 SWZ – zgodnie ze wzorami stanowi±cymi Za³±cznik nr 7 i 8 do SWZ (je¿eli dotyczy)
6) Pe³nomocnictwo lub inny dokument upowa¿niaj±cy do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik (je¿eli dotyczy)
7) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1 Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2 Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
10.3 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.4 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.7 SWZ.
10.4 Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

20.1 Projekt Umowy stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ.
20.2 Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu Umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-05-17 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-17 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-06-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia wizji lokalnej. Udzia³ w wizji lokalnej nie jest wymagany do z³o¿enia oferty. W celu udzia³u w wizji lokalnej Wykonawcy zobowi±zani s± do wcze¶niejszego umówienia siê pod nr telefonu 85 74 87 101 kom. 605-303-653 – p. Joanna Olechno. Podczas wizji lokalnej nie bêd± udzielane odpowiedzi na pytania. Pytania nale¿y przes³aæ po zakoñczeniu wizji, zgodnie z zapisami SWZ. Zamawiaj±cy nie przewiduje konieczno¶ci odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcê dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.