Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00237481/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
w ramach zad..:
Dostawa i montaż klimatyzatorów na korytarzach i w wybranych gabinetach w bud. WZOZ z siedzibą w Częstochowie (..)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zakład Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151536730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 7A
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 3606135
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmach@matkadziecko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.matkadziecko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.matkadziecko.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
podmiot leczniczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanychw ramach zad..:
Dostawa i montaż klimatyzatorów na korytarzach i w wybranych gabinetach w bud. WZOZ z siedzibą w Częstochowie (..)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8c38567-fb3a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040491/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż klimatyzacji na korytarzach i w gabinetach Przychodni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDZ.262.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279745,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest: „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.:Dostawa i montaż klimatyzatorów na korytarzach i w wybranych gabinetach w budynku Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7a.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1. Prace projektowe, tj:
1) Projekt techniczny wykonania montażu klimatyzacji wraz z projektowaną instalacją elektryczną i odprowadzania skroplin (zgodnie z wybranym sposobem ich odprowadzania) (w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku elektronicznym).
2) Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku elektronicznym).
3) BIOZ (w 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. na nośniku elektronicznym).
Wykonana dokumentacja projektowa, która jest wymagana ustawą Prawo Budowlane, zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego. Należy ją wykonać zgodnie z zachowaniem wymogów:
• Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. nr nr 2351, poz.1623, z późn. zm.),
• Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U.2021, poz. 2454).
2. Roboty budowlane tj.:
1) Stan istniejący budynku:
Budynek mający cztery kondygnacje naziemne oraz piwnicę użytkową. Budynek odremontowany posiadający system wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej dla pomieszczeń. Wentylacja mechaniczna zapewniona jest tylko dla pomieszczeń sanitarnych i części pomieszczeń. Budynek funkcjonuje jako obiekt użyteczności publicznej z przeznaczeniem na gabinety lekarskie, zdrowia psychicznego, pracownie, rehabilitację, laboratorium, rejestrację oraz pomieszczenia biurowe. Obiekt nie znajduje się w rejestrze zabytków.
2) Dane charakterystyczne:
Powierzchnia zabudowy 784,00 m²;
Powierzchnia całkowita 3334,00 m², w tym powierzchnia użytkowa 2.986,81 m2;
Powierzchnia dachu 770 m² ;
Długość budynku 55,64 m;
Szerokość budynku 14,50 m;
Wysokość budynku 17,40 m.
3) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Zakres robót obejmuje:
Roboty instalacyjne:
a) Roboty związane z instalacją klimatyzacji:
dostawa i montaż jednostek wewnętrznych klimatyzacji (z możliwością sterylizacji lampą UVC, możliwość podgrzewania wymiennika klimatyzatora wewnętrznego do temp. min. 55o C przez okres co najmniej 25 minut, możliwość schładzania pomieszczeń do temperatury 24o C w okresie letnim) z przypisanymi agregatami zewnętrznymi,
agregaty zewnętrzne umieścić na dachu i ścianie zachodniej budynku oraz ścianie przewiązki od strony południowej,
wykonanie orurowania (z rur miedzianych typu chłodniczego łączonych przez lut twardy) i przewodów do jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzacji),
dostawa i montaż sterowników. Należy przewidzieć rozwiązania, które umożliwią korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych – sterowanie bezprzewodowe za pomocą pilota.
dostawa i montaż systemu rozdzielania energii wraz z wykonaniem okablowania,
wykonanie izolacji termicznej rurociągów,
przedmuchanie azotem instalacji i urządzeń oraz wykonanie próby szczelności,
napełnienie urządzeń i instalacji czynnikiem chłodniczym,
uruchomienie instalacji.
b) Roboty związane z instalacją odprowadzania skroplin:
wykonanie rurociągów odprowadzenia skroplin z klimatyzacji zapewniające niezaleganie skroplin w rurach odpływowych na skropliny w jeden ze sposobów:
- grawitacyjne wyprowadzone na zewnątrz budynku (na ścianie zachodniej budynku), skropliny nie powinny spadać na drogi komunikacyjne i powodować zachlapania ścian budynku, niepodłączone do kanalizacji,
- zastosowanie pompek skroplin zapewniających wysysanie skroplin z rurek odpływowych skroplin klimatyzatora,
- ze względu na medyczny charakter Zakładu skropliny nie mogą zalegać w instalacji,
wykonanie izolacji rurociągów,
przygotowanie powierzchni objętych pracami i zabezpieczenie folią,
wykonanie otworów dla przewodów instalacji klimatyzacji w ścianie wewnętrznej,
wykonanie otworów dla przewodów instalacji klimatyzacji w ścianie wewnętrznej oporności ogniowej REI 160 wraz z zabezpieczeniem p.poż.,
wykonanie otworów dla przewodów instalacji skroplin w ścianie wewnętrznej dylatacyjnej,
uzupełnienie tynków przy wykonanych otworach dla instalacji klimatyzacji.
c) Roboty elektryczne:
wykonanie okablowania elektrycznego niezbędnego do poprawnego działania instalacji klimatyzacji (każdy klimatyzator zewnętrzny winien posiadać osobne zasilanie z zabezpieczeniem różnicowo-prądowym oraz niezależnym bezpiecznikiem),
wykonanie tablic rozdzielczych na potrzeby nowych instalacji (jeśli są konieczne),
wykonanie instalacji uziemień wyrównawczych,
wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy.
2) Tam, gdzie w SWZ , w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm europejskich , ocen technicznych, wspólnych specyfikacji tech. lub innych odniesień , o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów tech. nie gorszych od założonych w dok. oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
(…)
3) Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.
4) Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
5) Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie robót budowlanych) tj. roboty związane z instalacją klimatyzacji, roboty związane z instalacją odprowadzania skroplin, wykonanie izolacji rurociągów, roboty elektryczne były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2021r., poz. nr 2351 z późn. zm.) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób: projektanta/ów, kierujących robotami budowlanymi, wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarzą. lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Z. bądź W.
20. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp., przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (dla osób ze szczególnymi potrzebami).
PFU przewiduje rozwiązania, które dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników w tym przez osoby niepełnosprawne – sterowanie bezprzewodowe za pomocą pilota.
21. Zadanie finansowane w ramach Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego Województwa Śląskiego na 2022 rok.
Ze wzgl. na ogr. Ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254610,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KLIMAVENT TECHNOLOGY GROUP S.C. GRZEGORZ MARCINISZYN, DAMIAN KUPILAS 46-080 CHRÓŚCICE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910507999
7.3.3) Ulica: NOWOWIEJSKA 27
7.3.4) Miejscowość: CHRÓŚCICE
7.3.5) Kod pocztowy: 46-080
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
„Dostawa i montaż klimatyzatorów na korytarzach i w wybranych gabinetach w budynku Wojewódzkiego Zakładu Opieki Zdrowotnej nad Matką, Dzieckiem i Młodzieżą
z siedzibą w Częstochowie przy ul. Sobieskiego 7a.”
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.