eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁabiszynModernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia

1.5.2.) Miejscowość: Łabiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-210

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@labiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.labiszyn.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3a32736-0d30-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227846/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania przetargowego pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem zbieranych i przetwarzanych przez Gminę Łabiszyn danych osobowych jest Burmistrz Łabiszyna, z siedzibą w Łabiszynie, ul. Plac 1000-lecia 1 , mail: urzad@labiszyn.pl
 administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych: email: inspektor@cbi24.pl*;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na: Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników,
parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie
 znak sprawy: IGM.271.2.2024, prowadzonym w trybie podstawowym art. 275 pkt 2 Pzp;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych zwaną dalej „ustawa Pzp”;
 Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane przez okres wynikający z regulacji prawnych (kategorii archiwalnej dokumentacji, określonej w jednolitym rzeczowym wykazie akt dla organów gmin i związków międzygminnych; umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją; trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych, ustawą Prawo zamówień publicznych itp.). Kryteria okresu przechowywania ustala się w oparciu o klasyfikację i kwalifikację dokumentacji w jednolitym rzeczowym wykazie akt.
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGM.271.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja bieżni stadionu lekkoatletycznego wraz z budową dróg dojazdowych, chodników, parkingu i ścieżek na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie
2) Lokalizacja inwestycji:
- działka nr 868/2 obręb ewidencyjny Łabiszyn, gmina Łabiszyn;
3) Zakres prac:
Etap 1. Remont bieżni stadionu zlokalizowanego w Parku Miejskim w Łabiszynie, polegać będzie na:
a) wykonaniu nowej nawierzchni bieżni wokół boiska z podbudową i nawierzchnią „tartanową” (poliuretanową);
b) wykonaniu nawierzchni i urządzeń lekkoatletycznych (skoczni do skoku w dal i trójskoku),
c) wykonaniu:
- kanału dla instalacji informacyjnej wraz z zakupem tablicy;
- kanału dla instalacji pomiarowej wyników sportowych z przewodem zasilającym;
d) wykonaniu regulacji zadaszeń i kostki placu dla zawodników rezerwowych i obsługi medycznej
e) ułożeniu trawy z rolki na terenie naruszonym po przebudowie stadionu.
Etap 2. Budowa dróg dojazdowych zlokalizowanych na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie, polegać będzie na:
a) wykonaniu dróg z eko-kostki o długość ok. 299 m i powierzchni ok 1700 m²
- Konstrukcja nawierzchni drogi dojazdowej z eko-kostki:
• Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm
• Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 20 cm,
• Podsypka piaskowa grub. 5 cm
• Nawierzchnia z eko kostki betonowej grub. 8 cm z wypełnieniem szczelin grysem frakcji 4/8 mm z kruszywa twardego,
b) wykonaniu drogi z kruszywa łamanego o długość ok. – 103 m i powierzchni – ok. 373 m2
- Konstrukcja drogi z kruszywa łamanego:
• Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm
• Warstwa podbudowy zasadniczej i nawierzchni z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 30 cm,
Etap 3. Budowa chodników na terenie parku Miejskiego w Łabiszynie polegać będzie na:
a) wykonaniu chodników z kostki betonowej o długości ok. 238 m2 i powierzchni ok. 572 m²,
- Konstrukcja chodników z kostki betonowej:
• Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 15 cm,
• Podsypka cementowo – piaskowa grub. 3 cm
• Nawierzchnia z kostki betonowej szarej grub. 6,
Etap 4. Budowa parkingu na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie, polegać będzie na:
a) utwardzeniu powierzchni placu (parkingu) tłuczniem łamanym o powierzchni ok. 1309 m2
- Konstrukcja placu utwardzonego tłuczniem:
• Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 25 cm,
b) utwardzeniu terenu z płyt ażurowych za budynkiem o powierzchni ok. 1022 m2
- Konstrukcja placu utwardzonego płytami ażurowymi:
• Warstwa odsączająca z piasku grub. 10 cm
• Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 20 cm,
• Podsypka piaskowa grub. 5 cm
• Nawierzchnia z płyt ażurowych grub. 10 cm z wypełnieniem szczelin grysem frakcji 4/8 mm z kruszywa twardego,
Etap 5. Budowa ścieżki rekreacyjnej na terenie Parku Miejskiego w Łabiszynie, polegać będzie na:
a) Wykonaniu ścieżek o nawierzchni tłuczniowej o długość ok. 879 m i powierzchni ok. 1727 m2
- Konstrukcja ścieżek utwardzonych tłuczniem:
• Warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa niezwiązanego C90/3 o frakcji 0/31,5 mm grub. 12 cm,
• Zaklinowanie miałem kamiennym o frakcji 0/16 mm grub. 3 cm,
• Pobocza gruntowe minimum 0,75 m obsypana humusem i obsiana trawą, ze spadkiem poprzecznym 6%.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty stanowiące załączniki do SWZ:
a) Projekt budowlany bieżni (Etap 1)
b) Projekt budowlany utwardzenie terenu (Etap od 2 do 5)
c) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna utwardzenie terenu (zwana SST) dotyczy Etapów od 2 do 5
d) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót Bieżnia(zwana STWiOR) – dot. Etapu 1
5) Rękojmia. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi, (zgodnie kodeksem cywilnym) na wykonane prace związane z przedmiotem zamówienia. Rękojmia stanowi kryterium oceny ofert i podlega ocenie, wykonawca będzie zobligowany do określenia długości rękojmi w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do SWZ.
6) Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń nazwy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywał będzie na Wykonawcy na etapie realizacji zamówienia.
7) W przypadku, gdy przedmiot zamówienia opisywany jest przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 PZP oraz art. 101 ust. 3 PZP - Zamawiający niniejszym wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentach zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233140-2 - Roboty drogowe

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na:
1) zmniejszeniu zakresu kontraktu o o 15% wartości netto kontraktu.
2) zmniejszeniu zakresu kontraktu o następujące elementy będące przedmiotem umowy o jeden, kilka lub wszystkie z następujących zakresów zadania:
a) w ramach Etapu 1:
- wykonanie kanału dla instalacji informacyjnej wraz z zakupem tablicy;
- wykonanie kanału dla instalacji pomiarowej wyników sportowych z przewodem zasilającym;
b) w ramach Etapu 2:
- budowa drogi z kruszywa łamanego o długość ok. – 103 m i powierzchni – ok. 373 m2
c) w ramach Etapu 4:
- utwardzenie terenu z płyt ażurowych za budynkiem o powierzchni ok. 1022 m2
3) Okoliczności skorzystania z prawa opcji. Zamawiający skorzysta ze zmniejszenia zakresu z wykorzystaniem prawa opcji:
a) opisanym w pkt. 2a ppkt. 1) w przypadku okoliczności opisanych w załączniku nr 3 do SWZ (istotne postanowienia Umowne § 15 ust. 7)
b) opisanym w pkt. 2a ppkt. 2) jeżeli wartość zamówienia przewyższa środki jakie Zamawiający jest w stanie przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia,
4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zmniejszeniu zakresu będącego przedmiotem zamówienia przez złożenie oświadczenia woli za pośrednictwem przedstawicieli uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego w sposób wskazany w Umowie z Wykonawcą, w trakcie trwania przedmiotu umowy.
5) Przed zakupem i montażem/wykonaniem zakresu określonego w ramach prawa opcji pkt. 2a ppkt. 2, Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego o gotowości do wykonania zakresu tak aby Zamawiającego mógł skorzystać z prawa opcji. Akceptacja Zamawiającego w postaci oświadczenia woli złożonego przez Zamawiającego lub brak złożenia oświadczenia w terminie 20 dni roboczych od dnia złożenia informacji przez Wykonawcę jest jednoznaczne z wykonaniem przedmiotu zamówienia określonym w ramach prawa opcji pkt. 2a ppkt. 2).
6) Zamawiający może skorzystać niezależnie z przysługującego prawa opcji opisanego w pkt. 2a ppkt. 1 i 2, tj. maksymalnie obniżając wartość kontraktu o wartość zakresu opisanego w ppkt. 2 i dodatkowo o skorzystanie z prawa opcji opisanego w pkt. 2a ppkt. 1 (o 15% wartość netto kontraktu).

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert będzie dokonywana według skali punktowej, przy założeniu, że maksymalna punktacja
wynosi 100 punktów. Punktacja przyznana ofercie Wykonawcy będzie sumą punktacji uzyskanej w każdym z niżej wymienionych
kryteriów. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę,
że 1% = 1 punkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
1) sytuacji ekonomiczna lub finansowa:
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2 000 000 zł. (słownie: dwa miliony złotych 00/100)
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa ppkt. 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

2) zdolności techniczna lub zawodowa:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
Wykonawca przedstawi, że wykonał minimum dwie roboty budowlane obejmujące budowę, przebudowę, modernizację lub remont boiska o nawierzchni poliuretanowej o powierzchni powyżej 1000 m2.
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi załącznik do SWZ;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z wymogami zawartymi w Rozdziale 4 pkt. 3 SWZ
2) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 2 000 000 zł.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OFERTĘ składa się: na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem do SWZ.
Wraz z OFERTĄ Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ;
2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale 5 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy konsorcjum (jeżeli dotyczy)
5) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20 000 PLN. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
Szczegółowe wymagania opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Rozdział 10) dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania przetargowego pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

wymagania opisane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Rozdział 7) dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania przetargowego pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj zmian i zakres opisany został w załączniku nr 3 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnym na stronie internetowej prowadzonego postępowania przetargowego pod adresem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55622/summary

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-24 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-22

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców zostały opisane w
Rozdziale 1 SWZ dostępny na stronie internetowej prowadzonego postępowania

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: 13 miesięcy od dnia podpisania Umowy.
a) Etap 1 i Etap 2 w nieprzekraczalnym terminie 3 miesięcy od dnia podpisania umowy;
b) Etap 3-5 w terminie 13 miesięcy od dnia podpisania umowy.
2. Termin wykonania zamówienia rozumiany jest jako dzień dokonania zgłoszenia przez Wykonawcę wykonanych prac i gotowość do odbioru końcowego robót budowlanych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.