Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262547/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa opon do pojazdów i maszyn Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SPYTKOWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280470190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69
1.5.2.) Miejscowość: Spytkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zuokspytkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokspytkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6974c747-ec25-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opon do pojazdów i maszyn Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6974c747-ec25-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317001
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2725/2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 155663,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 34 sztuk opon wraz z ich wymianą w siedzibie Zamawiającego.Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.; Spytkowo 69; 11-500 Giżycko.
Zamawiający przewiduje cząstkowe dostawy opon zgodnie z wezwaniem przesłanym e-mailem do Wykonawcy. Termin realizacji dostawy cząstkowej wskazany w wezwaniu przesłanym przez Zamawiającego e-mailem do Wykonawcy nie będzie krótszy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od dnia przesłania wezwania.
W ramach cząstkowej dostawy Wykonawca dostarczy opony, wymieni opony oraz dostarczy dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego parametrów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.5.) Wartość części: 118100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 18 sztuk opon do Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.; Spytkowo 69; 11-500 Giżycko.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy opony a wraz z nimi dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego parametrów.
Prawidłowe wykonanie dostawy polegać będzie na: dostawie opon, dostarczeniu dokumentów potwierdzających spełnianie
wymaganych przez Zamawiającego parametrów opon. Prawidłowe wykonanie dostawy potwierdzone zostanie protokołem odbioru, który podpisany przez obie strony bez uwag i zastrzeżeń stanowić będzie postawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.5.) Wartość części: 28930,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych 14 sztuk opon do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Spytkowo Sp. z o.o.; Spytkowo 69; 11-500 Giżycko.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy opony a wraz z nimi dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego parametrów.
Prawidłowe wykonanie dostawy polegać będzie na: dostawie opon, dostarczeniu dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opon. Prawidłowe wykonanie dostawy potwierdzone zostanie protokołem odbioru, który podpisany przez obie strony bez uwag i zastrzeżeń stanowić będzie postawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach
4.5.5.) Wartość części: 8633,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139211,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164574,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139211,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INDUSTRA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552024977
7.3.4) Miejscowość: Ustowo 40 H
7.3.5) Kod pocztowy: 70-001
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139211,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli Wykonawcy:
Oferta nr 2: Opmar Marek Borowski PHU; 16-070 Choroszcz, Łyski
Oferta nr 3: Walmar-Drażba Sp. J.; 16-400 Suwałki
Oferta nr 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2c) u.p.z.p. ponieważ złożona została przez wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) u.p.z.p. ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Wykonawca nie złożył wraz z ofertą oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 u.p.z.p. o niepodleganiu wykluczeniu.
Zgodnie z pkt 10.3. SWZ, do oferty wykonawca zobowiązany był dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (Załącznik nr 2 do SWZ).
Zamawiający 11.04.2024 roku wezwał wykonawcę w trybie art. 128 ust. 1 do złożenia oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 u.p.z.p. o niepodleganiu wykluczeniu oraz w trybie art. 223 ust. 1 u.p.z.p. do złożenia wyjaśnień wyznaczając termin na przesłanie dokumentów do 17.04.2024 roku.
Wykonawca mimo upływu terminu nie złożył oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ust. 1 u.p.z.p. o niepodleganiu wykluczeniu.
W odpowiedzi na wezwanie do złożenia wyjaśnień w kwestii zgodności oferty Wykonawcy z treścią SWZ, Wykonawca odpowiedział, że zaoferowane przez niego opony (pozycja 3 formularza ofertowego) producent/model: Evergreen EDM60 156/153K, nie posiadają badań dotyczących stopnia oporu toczenia i klasy zużycia paliwa. Dodał, że jeżeli Zamawiający potrzebuje oporu toczenia klasy D to powinien użyć innej opony: 315/80R22.4-EAM62. Wykonawca wraz z odpowiedzią załączył dokumenty w języku angielskim.
Zamawiający wymagał: opony do samochodu ciężarowego poruszającego się po placach – pozycja 3 formularza ofertowego: opory toczenia Min. D.
Zamawiający uznał, że oferta Wykonawcy nie jest zgodna z treścią SWZ, nie odpowiada w pełni przedmiotowi zamówienia i nie spełnia wymagań Zamawiającego wskazanych w SWZ w zakresie oporu toczenia min. D.
Zgodnie z doktryną do odrzucenia oferty niezgodnej z warunkami zamówienia może dojść wówczas, gdy oferta jest niezgodna z nimi w sposób zasadniczy i nieusuwalny.
Zamawiający w dokumentach zamówienia opisał przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny. Wymagał wprost opory toczenia Min. D.
Wykonawca złożył ofertę niezgodną z warunkami zamówienia.
Zgodnie z SWZ w ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy opony a wraz z nimi dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych przez Zamawiającego parametrów.
Zgodnie z pkt 3.14.) Ogłoszenia o zamówieniu, języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski.
Cena oferty nr 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47674,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47674,80 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opmar Marek Borowski PHU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9660084232
7.3.4) Miejscowość: Łyski
7.3.5) Kod pocztowy: 16-070
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania zamówienia: do wyczerpania się określonej umową ilości opon (36 sztuk), nie dłużej niż do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
INNE PRZETARGI SPYTKOWO
więcej: przetargi SPYTKOWO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.