Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276411/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 109388B - ul. Zaszkolnej w Siemiatyczach w obszarze oddziaływania dwóch przejść dla pieszych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Siemiatycze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pałacowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856565815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@siemiatycze.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.siemiatycze.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/Edytuj/41f6c7ae-6eec-4616-9632-5a6c0d7b85a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 109388B - ul. Zaszkolnej w Siemiatyczach w obszarze oddziaływania dwóch przejść dla pieszych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d234085-492d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00317101
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004388/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 „Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 109388B - ul. Zaszkolnej w Siemiatyczach w obszarze oddziaływania dwóch przejść dla pieszych w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276411/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.10.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania polegającego na przebudowie 2 przejść dla pieszych z dostosowaniem ich do wymogów wytycznych określonych w Wytycznych projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych (WR-D-41-3) wraz z przebudową odcinka ulicy w obszarze oddziaływania tych przejść oraz z ich obustronnym doświetleniem zgodnym z Wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4). Wykonanie zadania ma na celu poprawę bezpieczeństwa w obrębie przejść dla pieszych.
2. Zakres prac obejmuje:
2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej branży drogowej i elektrycznej,
2.2. Wykonanie robót branży drogowej zgodnie z opracowanym projektem,
2.3. Wykonanie oświetlenia na 2 przejściach dla pieszych zgodnie z opracowanym projektem,
2.4. Ustawienie tablicy informacyjnej.
3. Wymagania techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia określone zostały w opracowanym Programie Funkcjonalno – Użytkowym.
4. Zakres oraz szacowana ilość robót budowlanych do wykonania na odcinku ul. Zaszkolnej w obrębie oddziaływania przejściach dla pieszych:
4.1. - wymiana krawężnika betonowego 15x30cm na ławie betonowej z oporem – ok. 140 mb,
4.2. - frezowanie nawierzchni z asfaltu lanego śr. gr. 5cm – ok. 600 m2,
5. W przypadku zaprojektowania nawierzchni bitumicznej:
5.1. - wyrównanie podbudowy betonem asfaltowym, warstwa wyrównawczo-wiążąca śr. grub. 4 cm w ilości około: 600m2 x 0,1Mg/m2 = 60 Mg,
5.2. - skropienie warstwy wyrównawczo-wiążącej emulsją asfaltową – ok. 600m2,
5.3. - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna grub. 4 cm – ok. 600m2,
6. Alternatywnie - w przypadku zaprojektowania nawierzchni z kostki brukowej:
6.1. - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grub. 8 cm z uprzednim wyrównaniem istniejącej podbudowy- ok. 600m2,
6.2. - rozebranie obrzeży betonowych 30x8 cm, wzdłuż zatoki postojowej – ok. 68 mb,
6.3. - ustawienie krawężników betonowych o wym. 12x25cm na ławie beton., na połączeniu nawierzchni bitumicznej jezdni z nawierzchnią z kostki brukowej na zatoce parkingowej – ok. 68 mb,
6.4. - wymiana nawierzchni chodnika z kostki brukowej gr. 6 cm (z wykonaniem rampy krawężnikowej i pasem ostrzegawczym przy przejściach) – ok. 327 m2,
6.5. - wymiana nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm na wjazdach – ok. 79 m2,
6.6. - wymiana obrzeża betonowego 20x6cm– ok. 116 mb,
6.7. - przełożenie (rozebranie i ponowne ułożenie – dostosowanie wysokościowe) nawierzchni na zatoce parkingowej z kostki brukowej grub. 8 cm – ok. 306 m2,
6.8. - oznakowanie poziome jezdni grubowarstwowe – ok. 40 m2
6.9. - regulacja pionowa studni kanału sanitarnego – 4 szt.,
6.10. - regulacja pionowa studni telekomunikacyjnej – 2 szt.,
6.11. - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych – 1 szt.,
6.12. - ustawienie słupów oświetleniowych – 3 szt.,
6.13. - montaż opraw oświetleniowych z optyką dedykowaną do doświetlania przejść dla pieszych ze źródłami światła typu LED dla ruchu prawostronnego – 4 szt.
7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz Załącznik nr 2 do SWZ obrazujący planowane zakresy prac na obu przejściach.
8. Dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych: Szerokość traktów pieszych oraz nachylenie terenu są dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach, nawierzchnia i oznakowanie dostosowane do potrzeb on.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245016,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391835,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245016,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-STAW Adam Stawiecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200063879
7.3.3) Ulica: ul. Ciechanowiecka 31
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245016,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- Dostawa atestowanej stali do produkcji wyrobów budowlanych w roku 2024. Część 5.
- Świadczenie usług asystenckich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami"
- Sukcesywna dostawa stopni złazowych w roku 2025
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.