Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041810/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00057739/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-18
- 2021/BZP 00059834/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej – ul. Końcowej w Izabelinie C, w gminie Izabelin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Izabelin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 42
1.5.2.) Miejscowość: Izabelin C
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-080
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s.kuzyk@izabelin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.izabelin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.izabelin.pl/p,64,zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej – ul. Końcowej w Izabelinie C, w gminie Izabelin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46199ca4-a75e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00317135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005378/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi gminnej ul. Końcowej w Izabelinie C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041810/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.20.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej –ul. Końcowej na odcinku od ul. Langiewicza do ul. Sierakowskiej w Izabelinie C.
1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót i usług towarzyszących:
• branża drogowa
1) wykonywanie robót przygotowawczych:
a) zabezpieczenie terenu
b) organizacja terenu budowy
c) rozebranie istniejącej nawierzchni ulicy, chodników, zjazdów
d) usunięcie drzew
2) roboty ziemne:
a) korytowanie
b) wykonanie podbudowy
3) wykonanie nawierzchni,
a) nawierzchnia z betonu asfaltowego
b) kostka betonowa, kolor szary 8 cm
4) budowa i przebudowa zjazdów
5) urządzenia bezpieczeństwa ruchu
a) oznakowanie poziome
b) oznakowanie pionowe
6) elementy ulic
a) krawężniki drogowe
b) obrzeża chodnikowe
7) zieleń drogowa
a) założenie trawników wraz z humusowaniem
8) odwodnienie- odprowadzenie tych wód nastąpi, tak jak w stanie istniejącym, poprzez odpływ wód na pobocza i teren pasa drogowego. Nie nastąpi zmian stosunków wodnych oraz ilości wód opadowych. Woda opadowa tak jak w stanie istniejącym zostanie zagospodarowana
w istniejącym pasie drogowym.
9) budowa kanału technologicznego
• branża elektryczna
1) demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego
2) instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego- budowa kablowej linii nN-0,4kV oświetlenia ulicznego
2. Zamawiający nie przewiduje dodatkowego wynagrodzenia za wykonane dodatkowych usług, nie stanowią-cych przedmiotu zamówienia.
3. Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia będą prowadzone etapowo. Wykonawca musi sporządzić harmonogram robót w ramach każdego etapu w taki sposób by zapewnić bezpieczeństwo w trakcie realizacji robót. Harmonogram robót musi być zgodny z kolejnością etapów ustalonych przez Wyko-nawcę, kolejność realizacji poszczególnych podetapów w ramach danego etapu Wykonawca powinien okre-ślić samodzielnie. Zamawiający dopuszcza by kolejne etapy realizacji zazębiały się o nie więcej niż dwa mie-siące.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 864375,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1185720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 864375,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220010022
7.3.3) Ulica: Kolejowa 28
7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) firma podwykonawcy: podwykonawca nieznany na etapie składania oferty
Część zamówienia powierzona do realizacji: branża elektryczna
2) firma podwykonawcy: podwykonawca nieznany na etapie składania oferty
Część zamówienia powierzona do realizacji: branża teletechniczna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG I MOSTÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 864375,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI IZABELIN C
więcej: przetargi IZABELIN C »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.