Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00171410/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
- 2022/BZP 00183969/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-30
- 2022/BZP 00491769/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla studentów, kadry dydaktycznej oraz pracowników administracji PUZ w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA UCZELNIA ZAWODOWA IM. PROF. EDWARDA F. SZCZEPANIKA W SUWAŁKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200026507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teofila Noniewicza 10
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875628432
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puz.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puz.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.puz.suwalki.pl/zamowienia-publiczne/powyzej130tys/ , https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla studentów, kadry dydaktycznej oraz pracowników administracji PUZ w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2154d6f0-da5b-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317166
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016921/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla studentów, kadry dydaktycznej oraz pracowników administracji PUZ w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Zintegrowany Program Uczelni II na rzecz Rozwoju Regionalnego" nr. POWR.03.05.00-00-ZR02/182.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171410/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KO-120.3720.04.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane- Audyt energetycznySzkoleniem objęci będą studenci 4 ostatnich semestrów studiów na kierunku Budownictwo. Łącznie zrealizowane zostaną 3 edycje szkolenia w terminie do 12 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca czerwca 2023 r. W każdej edycji weźmie udział 5 osób, łącznie szkolenie ukończy 15 osób.
Zakres szkolenia:
Uczestnik szkolenia powinien nabyć wiedzę i umiejętności w zakresie niezbędnym do sporządzania audytów termomodernizacyjnych i remontowych budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz Rozporządzeniem w sprawie szczegółowego zakresu i
form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 24 h w ciągu 3 kolejnych dni. Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Zajęcia muszą odbywać się według ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć na kierunku Budownictwo. Szkolenie powinno
być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałk.
Koszt udziału w szkoleniu ma w szczególności obejmować: opisane powyżej szkolenie certyfikowane wraz przerwami kawowymi oraz lunchem każdego dnia szkolenia dla każdego uczestnika, egzamin, wydanie certyfikatu, udostępnienie sali szkoleniowej oraz sprzętu wraz z oprogramowaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 29306,35 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane - Prawo jazdy kat C, C+E wraz z kwalifikacją wstępną w zakresie kat. C1, C1+E,C, C+ESzkoleniem objęci będą studenci 4 ostatnich semestrów studiów na kierunku Transport. Łącznie zrealizowane zostaną 2 edycje szkolenia w terminie do 12 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca czerwca 2023 r. Łącznie szkolenie ukończy 9 osób.
Wymagania w stosunku do uczestnika: posiadanie co najmniej prawa jazdy kat. B. Wymagania dla kwalifikacji wstępnej - ukończone 18 lat.
Zakres szkolenia:
Usługa obejmuje kurs prawo jazdy kat. C i C+E oraz kwalifikację wstępną w zakresie prawa jazdy kat. C,C1,C+E,C1+E oraz opłatę za pierwsze egzaminy państwowe dla każdego uczestnika. Kurs prawa jazdy kategorii C i C+E przeznaczony jest dla osób, które chcą zostać kierowcą ciężarówki z przyczepą, a nie posiadają prawa jazdy kategorii C. Po zrobieniu kursu prawa jazdy kategorii C i C+E łączonego oraz zdaniu egzaminu państwowego, uczestnicy otrzymują uprawnienia do kierowania samochodem ciężarowym (o dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,5 tony) z przyczepą.
Uczestnik szkolenia powinien być przygotowany teoretycznie i praktycznie do zdobycia prawa jazdy kat. C i C+E oraz uprawnień kierowcy zawodowego wykonującego przewóz drogowy rzeczy i towarów. Osoba po zakończeniu szkolenia powinna posiadać wiedzę z zakresu przepisów ruchu drogowego i transportu drogowego umożliwiającą bezpieczne kierowanie pojazdem ciężarowym z przyczepą lub bez, przewożącym rzeczy i towary.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: Kurs prawo jazdy kat. C i C+E – 65 godzin. Kurs kwalifikacji wstępnej w zakresie kat. C1,C1+E,C,C+E – 280 godzin. Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się według ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć na kierunku Transport. Jazdy do uzgadniania indywidualnie z kursantem. Szkolenie powinno być przeprowadzone w Suwałkach. Zajęcia odbywać się będą u Wykonawcy oraz w miejscach zorganizowanych przez niego. Zajęcia praktyczne z prawa jazdy kat. C będą ustalane indywidualnie z instruktorami po odbyciu zajęć teoretycznych, następnie będą ustalane zajęcia praktyczne z kat. C+E. Koszt udziału w szkoleniu ma w szczególności obejmować: opisane powyżej szkolenie na prawo jazdy kat. C i C+E dla każdego uczestnika, szkolenie kwalifikacji wstępnej w zakresie kat. C1, C1+E, C, C+E dla każdego uczestnika, opłaty za pierwsze egzaminy państwowe na kategorię C i CE oraz kwalifikacje wstępną, materiały szkoleniowe, udostępnienie miejsca
szkolenia, samochodów, niezbędnego sprzętu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 72825,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane - Makijaż permanentnySzkoleniem objęci będą studenci 4 ostatnich semestrów studiów na kierunku Kosmetologia. Łącznie zrealizowane zostaną 2 edycje szkolenia w terminie do 12 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca czerwca 2023 r. W każdej weźmie udział 5 osób, łącznie szkolenie ukończy 10 osób.
Zakres szkolenia:
Intensywne szkolenie, na którym uczestnik powinien nabyć umiejętność wykonywanie samodzielnie podstawowych zabiegów makijażu permanentnego:
- brwi metodą cienia i ombre oraz metodą piórkową
- ust: kontur, cieniowanie i wypełnianie
- kresek na powiekach i linii rzęs.
a także poznać metodę mezoterapii mikroigłowej stosowaną w kosmetologii.
Poziom kursu powinien pozwolić uczestnikom na uzyskanie niezbędnych umiejętności do wykonywania zawodu linergistki.
Podczas szkolenia uczestnicy powinni nabyć niezbędną wiedzę teoretyczną, poznać zasady kolorymetrii, mieszania pigmentów jak również sposobu doboru kosmetyków w zależności od efektu, jaki ma zostać osiągnięty oraz dowiedzieć się, w jaki sposób używać specjalistyczne urządzenia, narzędzia i preparaty. Szkolenie makijażu permanentnego ust pozwoli przyszłym kosmetyczkom uzyskać efekt optycznego powiększenia ust bez użycia kwasu hialuronowego czy innego preparatu. Szkolenie powinno mieć formę wykładowo-warsztatową z możliwością samodzielnego wykonania zabiegów.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 40 godzin (4 dni po 10 godzin/dziennie), kurs powinien odbywać się w ciągu 4 kolejnych dni. Szkolenie powinno odbywać się w odpowiednio przygotowanym do tego miejscu typu: salon kosmetyczny. Zajęcia muszą odbywać się według ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu dostosowanego do planu zajęć na kierunku Kosmetologia. Szkolenie powinno być przeprowadzone w Suwałkach. Koszt udziału w szkoleniu ma w szczególności obejmować: opisane powyżej szkolenie certyfikowane w salonie kosmetycznym/ centrum szkoleniowym Wykonawcy przeprowadzone przez wykfalifikowanego i doświadczonego instruktora, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych, szkoleniowych, w tym materiałów do przeprowadzenia zajęć
i egzaminów, egzamin, wydanie certyfikatu w języku polskim i angielskim oraz zaświadczenia MEN.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 68933,33 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane: Kurs wizażu.Szkoleniem objęci będą studenci 4 ostatnich semestrów studiów na kierunku Kosmetologia. Łącznie zrealizowane zostaną 2 edycje szkolenia w terminie do 12 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca czerwca 2023 r. W każdej weźmie udział 5 osób, łącznie szkolenie ukończy 10 osób.
Zakres szkolenia:
Szkolenia ma zostać przygotowane z myślą o osobach, które chcą się nauczyć od podstaw zawodu wizażysty oraz planują być aktywne w tym zawodzie. Ma łączyć w sobie kurs wizażu oraz kurs uzupełniający dla zaawansowanych wizażystów.
Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności z zakresu zaawansowanych technik stosowanych w makijażu i wizażu; poszerzyć wiedzę z zakresu makijażu, analizy kolorystycznej oraz kosmetologii; udoskonalić swoje umiejętności; poznać nowe technik makijażu; podnieść swoje kwalifikacji przez praktyczne wykonywanie makijaży tematycznych, zgodnie z najnowszymi trendami. Szkolenie ma przygotowywać od strony praktycznej, jak i technicznej do pracy w zawodzie wizażysty. Szkolenie powinno podniesie również kompetencje uczestników w zakresie kompleksowego podejścia do technik makijażu z uwzględnieniem pielęgnacji skóry. Szkolenia ma zagwarantować najlepsze przygotowanie wizażysty we wszystkich kierunkach: praca przy sesjach zdjęciowych z fotografem, na planie filmowym, telewizyjnym, na pokazach mody oraz w salonie kosmetycznym.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: Program szkolenia obejmujący 120 godzin zegarowych nauki (w tym kurs wizażu 40 godzin i kurs dla zaawansowanych 80 godzin). Szkolenie powinno odbywać się w ciągu 12 dni w odpowiednio przygotowanym do tego miejscu, typu: salon kosmetyczny. Zajęcia muszą odbywać się według ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu dostosowanego do planu zajęć na kierunku Kosmetologia. Szkolenie powinno być przeprowadzone w Suwałkach.
Koszt udziału w szkoleniu ma w szczególności obejmować: opisane powyżej szkolenie certyfikowane w salonie kosmetycznym/ centrum szkoleniowym przeprowadzone przez wykwalifikowanego i doświadczonego instruktora,
zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych, szkoleniowych, w tym materiałów do przeprowadzenia zajęć i egzaminów, egzamin, wydanie certyfikatu w języku polskim i angielskim oraz zaświadczenia MEN.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 37033,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane - Metoda przedłużania i zagęszczania rzęs 1:1Szkoleniem objęci będą studenci 4 ostatnich semestrów studiów na kierunku Kosmetologia. Łącznie zrealizowane zostaną 2 edycje szkolenia w terminie do 12 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca czerwca 2023 r. W każdej weźmie udział 5 osób, łącznie szkolenie ukończy 10 osób.
Zakres szkolenia:
Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętność stylizacji i przedłużania rzęs metodą 1:1, powinni nauczyć się dobierać stylizację do indywidualnych potrzeb klientki oraz powinni uzupełnić wiedzę i umiejętności dotyczące pielęgnacji rzęs.
Uczestnicy szkolenia powinni poznać techniki aplikacji rzęs, tworzenia wachlarzyków i kępek, poznać metody pracy w stosunku do różnego rodzaju rzęs i oka. Poziom szkolenia powinien być dostosowany do zaawansowania grupy. Szkolenie powinno zapewnić pracę na indywidualnej modelce i przeprowadzenie pełnego zabiegu wraz z przeprowadzeniem wywiadu,
doborem stylizacji.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: min. 7 do 12 zegarowych (w zależności od potrzeb, poziomu wiedzy i umiejętności uczestników), w tym cześć teoretyczna od 3 do 6 h, część praktyczna od 4 do 6 h. Szkolenie powinno odbywać się w udostępnionym na potrzeby szkolenia salonie kosmetycznym. Zajęcia muszą odbywać się według ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu dostosowanego do planu zajęć na kierunku Kosmetologia. Szkolenie może odbywać się w tygodniu bądź w weekendy. Szkolenie powinno być przeprowadzone w Suwałkach.
Koszt udziału w szkoleniu ma w szczególności obejmować: opisane powyżej szkolenie certyfikowane przeprowadzone przez wykwalifikowanego instruktora w salonie kosmetycznym, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, w tym materiałów zużywalnych do przeprowadzenia zajęć i egzaminu, wydanie certyfikatu w języku polskim i
angielskim lub zaświadczenia MEN.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 15933,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane - Projektowanie i skład publikacji / Operator DTP.Szkoleniem objęta będzie kadra administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r
Zakres szkolenia:
Uczestnik szkolenia powinien nabyć umiejętności w zakresie zasad i technik pracy z programami Adobe niezbędnymi do pracy przy projektowaniu i składzie publikacji DTP (komputerowym przygotowaniem do druku): Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 35 h, szkolenie 5 –dniowe (dzień po dniu). Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się według
ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć uczestników. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałkach.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, udostępnienie sali szkoleniowej i odpowiedniego sprzętu wraz z oprogramowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 4170,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane - Bezpieczeństwo systemów w domenie Active Directory Windows Server 2012 R2.Szkoleniem objęta będzie kadra administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r
Zakres szkolenia:
Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i nabycie przez Uczestnika umiejętności z zakresu zabezpieczania dostępu do danych i usług w środowisku opartym o system Windows Server 2012R2, zabezpieczania ról serwerowych, konfiguracji PKI, bezpiecznego dostępu do środowiska, zabezpieczania danych.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 35 h, szkolenie 5 –dniowe (dzień po dniu). Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się według
ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć uczestników. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałkach.Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez
doświadczonego eksperta, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, udostępnienie sali szkoleniowej i odpowiedniego sprzętu wraz z oprogramowaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 4330,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane – Certyfikacja Veeam Certified Engineer (VMCE).Szkoleniem objęta będzie kadra administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, w terminie do 6 miesiecy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r.
Zakres szkolenia:
Certyfikacja Veeam Certified Engieer (VMCE) - zaawansowane szkolenie z zakresu instalacji i konfiguracji Veean Backup Replication oraz Veeam ONE, przeznaczone dla inżynierów pre sales, sprzedaży, administratorów backupu środowisk Vmware, HyperV. Szkolenie przygotowuje do egzaminu Veeam Certified Engineer. Uczestnik szkolenia powinien nabyć wiedzę i umiejętności z zakresu podniesienia swojej produktywności, zmniejszenia kosztów operacyjnych, zwiększenia potencjału do rozwoju personalnego i zdobycia uznania wśród klientów i pracodawców. Po ukończeniu kursu Veeam
Certified Engineer (VMCE), uczestnik będzie mógł: w pełniejszym zakresie wykorzystywać funkcjonalność rozwiązań Veeam, efektywniej identyfikować i rozwiązywać problemy.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 24 h, szkolenie 3 –dniowe (dzień po dniu). Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się według
ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć uczestników. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałkach.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez autoryzowanego wykładowcę Veem, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i
szkoleniowych, udostępnienie sali szkoleniowej i odpowiedniego sprzętu wraz z oprogramowaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 4390,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane - Next Generation Firewall Bootcamp.Szkoleniem objęta będzie kadra administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r
Zakres szkolenia:
Szkolenie Next Generation Firewall Bootcamp powinno być zaawansowanym szkoleniem technologicznym i produktowym.
Na kursie powinna być przekazana wiedza potrzebna do konfigurowania i zarządzania urządzeniami Cisco ASA, konfiguracji Context Directory Agent (CDA), instalowania i konfigurowania Cisco Firepower Threat Defense (FTD). Uczestnik szkolenia powinien nabyć wiedze i umiejętności na poziomie certyfikacji CCNA (Cisco Certigfied Network Associate) oraz wiedzę i
umiejętności na poziomie certyfikacji CCNA Security (Cisco Certified Network Associate Security).
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 40 h, szkolenie 5–dniowe (dzień po dniu). Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się według
ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć uczestników. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałkach.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez autoryzowanego wykładowcę, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, udostępnienie sali szkoleniowej i odpowiedniego sprzętu wraz z oprogramowaniem
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 14812,75 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane- Konfigurowanie Active Directory Federation Services 4.0Szkoleniem objęta będzie kadra administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział wezmą 2 osoby, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r.
Zakres szkolenia:
Celem autorskiego kursu Konfigurowanie Active Directory Federation Services 4.0 jest zdobycie umiejętności pozwalających na implementację Active Directory Federation Services 4.0. Uczestnicy kursu powinni zdobyć umiejętności pozwalające na zaprojektowanie, instalację i konfigurację AD FS 4.0 w wielu scenariuszach konfiguracyjnych. Efektem szkolenia jest poznanie terminologii, interfejsu użytkownika i dodatkowych narzędzi do zarządzania i rozwiązywania problemów z AD FS 4.0.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 24 h, szkolenie 3–dniowe (dzień po dniu). Zamawiający nie zapewnia sali dydaktycznej, szkolenie musi zostać zrealizowane poza siedzibą Zamawiającego. Szkolenie odbędzie się według
ustalonego w późniejszym terminie harmonogramu zajęć dostosowanego do planu zajęć uczestników. Szkolenie powinno być przeprowadzone w odległości do 320 km od Suwałkach.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez autoryzowanego wykładowcę, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych, udostępnienie sali szkoleniowej i odpowiedniego sprzętu wraz z oprogramowaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 7500,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane- Efektywność osobistaSzkoleniem objęta będzie kadra kierownicza i administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 15 osób, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 16 h, szkolenie 2 –dniowe. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych (bezpłatnie) salach PUZ w Suwałkach. Zajęcia będą odbywały się według ustalonego w późniejszym terminie
harmonogramu dostosowanego do planu zajęć uczestników.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez wykwalifikowanego trenera w PUZ w Suwałkach, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych oraz zapewnienie przerw kawowych dla uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 8473,33 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane- MindfulnessSzkoleniem objęta będzie kadra kierownicza i administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 15 osób, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r
Zakres szkolenia
Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności dopasowanego do siebie podejścia, jak radzić sobie ze stresem dnia codziennego w pracy czy w domu. Na szkoleniu Mindfulness powinna zostać przedstawiona instrukcja jak wygląda proces nauki - poprzez budowanie świadomości swoich odczuć - bycie „tu i teraz”- co pozwala zyskać nową perspektywę bieżącej
sytuacji.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 16 h, szkolenie 2 –dniowe. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych (bezpłatnie) salach PUZ w Suwałkach. Zajęcia będą odbywały się według ustalonego w późniejszym terminie
harmonogramu dostosowanego do planu zajęć uczestników.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez wykwalifikowanego trenera w PUZ w Suwałkach, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych oraz zapewnienie przerw kawowych dla uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 8840,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane- Asertywność i radzenie sobie ze stresemSzkoleniem objęta będzie kadra kierownicza i administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 15 osób, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca
grudnia 2022 r .
Zakres szkolenia:
Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności asertywnych reakcji w sytuacjach związanych z kontaktem z klientami jak również wewnątrz jednostki. Efektem szkolenia będzie m.in podkreślenie uświadomi różnicy pomiędzy zachowaniem asertywnym, agresywnym i uległym. Uczestnicy nabędą również wiedzę z zakresu m.in. asertywnej komunikacji oraz tego
jak jest skonstruowany komunikat asertywny i jakie niesie za sobą korzyści.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 16 h, szkolenie 2 –dniowe. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych (bezpłatnie) salach PUZ w Suwałkach. Zajęcia będą odbywały się według ustalonego w późniejszym terminie
harmonogramu dostosowanego do planu zajęć uczestników.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez wykwalifikowanego trenera w PUZ w Suwałkach, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych oraz zapewnienie przerw kawowych dla uczestników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 8473,33 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane- Design ThinkingSzkoleniem objęta będzie kadra kierownicza i administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 15 osób, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r .
Zakres szkolenia:
Uczestnicy szkolenia powinni poznać metodologię służąca pobudzaniu kreatywności oraz innowacyjności przy tworzeniu nowych rozwiązań, produktów i usług. Uczestnicy Pracując wg. podejścia Design thinking przechodzą przez poszczególne etapy procesu, których zadaniem jest empatyzacja z odbiorcą, zdefiniowanie jego potrzeby lub problemów, wygenerowanie pomysłu, zmaterializowanie propozycji rozwiązania za pomocą prototypu i przetestowanie pomysłu przed podjęciem decyzji
o wdrożeniu.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 16 h, szkolenie 2 –dniowe. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych (bezpłatnie) salach PUZ w Suwałkach. Zajęcia będą odbywały się według ustalonego w późniejszym terminie
harmonogramu dostosowanego do planu zajęć uczestników.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez wykwalifikowanego trenera w PUZ w Suwałkach, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych oraz zapewnienie przerw kawowych dla uczestników
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 9340,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane- Jak zakładać i prowadzić czasopismoSzkoleniem objęta będzie kadra kierownicza i administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r .
Zakres szkolenia
Uczestnik szkolenia nabywa praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu działalności czasopism naukowych. Prezentowany materiał powinien być oparty na praktycznym doświadczeniu prowadzących z działalności w roli redaktorów międzynarodowych czasopismach naukowych. Szkolenie powinno obejmować treści o zakładaniu nowego czasopisma naukowego, sposobach efektywnego prowadzenia czasopisma oraz o zagadnieniach promocji i rozwoju czasopisma.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 8h, szkolenie 1–dniowe. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych (bezpłatnie) salach PUZ w Suwałkach. Zajęcia będą odbywały się według ustalonego w późniejszym terminie
harmonogramu dostosowanego do planu zajęć uczestników.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez wykwalifikowanego trenera w PUZ w Suwałkach, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych oraz zapewnienie przerw kawowych dla uczestnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 876,50 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane- Osoby niepełnosprawne jako użytkownik bibliotekSzkoleniem objęta będzie kadra kierownicza i administracyjna PUZ w Suwałkach.
Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r .
Zakres szkolenia
Podczas warsztatów uczestnik powinien dowiedzieć się, jak podnieść poziom obsługi niepełnosprawnych użytkowników biblioteki i sprawić, by stali się stałymi klientami tych instytucji, jak w tym celu wykorzystać nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne oraz jak rozwiązywać konflikty i sytuacje trudne z udziałem osób niepełnosprawnych.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 8h, szkolenie 1–dniowe. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych (bezpłatnie) salach PUZ w Suwałkach. Zajęcia będą odbywały się według ustalonego w późniejszym terminie
harmonogramu dostosowanego do planu zajęć uczestników.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez wykwalifikowanego trenera w PUZ w Suwałkach, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych oraz zapewnienie przerw kawowych dla uczestnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 137,50 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane- Nowoczesny Marketing BibliotekiSzkoleniem objęta będzie kadra kierownicza i administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja
szkolenia, w której udział wezmą 3 osoby, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca
grudnia 2022 r .
Zakres szkolenia
Podczas szkolenia uczestnicy powinni zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności, dzięki którym staną się specjalistami w
zakresie e-marketingu. Po ukończeniu kursu powinni potrafić stworzyć strategię marketingową w pełni wykorzystując
potencjał strony internetowej, mediów społecznościowych, newsletterów i narzędzi analitycznych. Efektem szkolenia jest
umiejętność komunikowania o ofercie biblioteki w sposób spójny, przemyślany i skuteczny.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 5h, szkolenie 1–dniowe. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych
(bezpłatnie) salach PUZ w Suwałkach. Zajęcia będą odbywały się według ustalonego w późniejszym terminie
harmonogramu dostosowanego do planu zajęć uczestników.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez wykwalifikowanego trenera w PUZ w Suwałkach, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych oraz zapewnienie przerw kawowych dla uczestnika.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 11700,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szkolenie certyfikowane- Dane statystyczne K-03Szkoleniem objęta będzie kadra kierownicza i administracyjna PUZ w Suwałkach. Zrealizowana zostanie 1 edycja szkolenia, w której udział weźmie 1 osoba, w terminie do 6 miesięcy od daty podpisania umowy nie później niż do końca grudnia 2022 r .
Zakres szkolenia
Kurs powinien mieć praktyczny charakter i składać się z warsztatów nastawionych na przyswojenie konkretnych umiejętności z zakresu marketingu w zakresie formularza statystycznego biblioteki K-03.
Czas trwania i miejsce realizacji szkolenia: 5h, szkolenie 1–dniowe. Zajęcia odbywać się będą w udostępnionych (bezpłatnie) salach PUZ w Suwałkach. Zajęcia będą odbywały się według ustalonego w późniejszym terminie
harmonogramu dostosowanego do planu zajęć uczestników.
Koszt szkolenia ma w szczególności obejmować: cenę za opisane powyżej szkolenie przeprowadzone przez wykwalifikowanego trenera w PUZ w Suwałkach, wydanie certyfikatu, zapewnienie wszystkich materiałów dydaktycznych i szkoleniowych oraz zapewnienie przerw kawowych dla uczestnika
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 27 720,00 zł brutto. W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy Zespół Ekspertów Manager Pelczar Sp. j. ul. Czyżówka 14 lok. 0.9, 30-526 Kraków na kwotę 109 425,00 zł brutto. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 1 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do końcowego terminu składania ofert tj. do 01.06.2022 r. do godz. 10:00 na część 2 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 2 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Kosmetologii Estetycznej Monika Lis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442134090
7.3.3) Ulica: Muzyczna 10
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Kosmetologii Estetycznej Monika Lis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442134090
7.3.3) Ulica: Muzyczna 10 lok 22
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rzęsoteka & Nails Studio Edyta Rant-Karaszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442288976
7.3.3) Ulica: Minkiewicza 23
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ MONIKA LIS
jakie przetargi wygrała firma
GABINET KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ MONIKA LIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do końcowego terminu składania ofert tj. do 01.06.2022 r. do godz. 10:00 na część 6 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 6 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do końcowego terminu składania ofert tj. do 01.06.2022 r. do godz. 10:00 na część 7 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 7 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do końcowego terminu składania ofert tj. do 01.06.2022 r. do godz. 10:00 na część 8 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 8 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do końcowego terminu składania ofert tj. do 01.06.2022 r. do godz. 10:00 na część 9 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 9 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do końcowego terminu składania ofert tj. do 01.06.2022 r. do godz. 10:00 na część 10 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 10 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8835,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brainstorm Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342834148
7.3.3) Ulica: Feliksa Perla 10
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ MONIKA LIS
jakie przetargi wygrała firma
GABINET KOSMETOLOGII ESTETYCZNEJ MONIKA LIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brainstorm Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342834148
7.3.3) Ulica: Feliksa Perla 10
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RZĘSOTEKA & NAILS STUDIO EDYTA RANT-KARASZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
RZĘSOTEKA & NAILS STUDIO EDYTA RANT-KARASZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3045,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brainstorm Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342834148
7.3.3) Ulica: Feliksa Perla 10
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9810,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brainstorm Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342834148
7.3.3) Ulica: Feliksa Perla 10
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do końcowego terminu składania ofert tj. do 01.06.2022 r. do godz. 10:00 na część 15 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 15 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 155,00 zł brutto. W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wpłynęła 1 oferta od Wykonawcy Zespół Ekspertów Manager Pelczar Sp. j. ul. Czyżówka 14 lok. 0.9, 30-526 Kraków na kwotę 5470,00 zł brutto. Po dokonaniu analizy finansowej Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia w zakresie części 16 na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5469,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5469,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5469,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zespół Ekspertów Manager Pelczar Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790145692
7.3.3) Ulica: Czyżówka 14 lok. 0.9
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-526
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5469,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do końcowego terminu składania ofert tj. do 01.06.2022 r. do godz. 10:00 na część 18 postępowania nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie części 18 na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin w 2025 roku na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 10 z Oddziałami Integracyjnymi im. Olimpijczyków Polskich w Suwałkach
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach usług pocztowych na lata 2025-2028 w obrocie krajowym i zagranicznym
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Chumiętkach w roku 2025
- Wyłonienie Wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekosystemy wodne - struktura i funkcjonowanie w celu modyfikacji kierunków: Biologia I i II stopnia na Wydziale Biologii.
- Wyłonienie wykonawcy na konsultacje treści sylabusa kursu "Ekologia wód śródlądowych - konwersatorium" w celu modyfikacji kierun.: Biologia I i II st. oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II st. - KEY.
- Cyberbezpieczny samorząd Powiatu Bartoszyckiego
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.